Games Box 24 czerwca zadebiutuje na rynku NewConnect!
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Na 24 czerwca br. Giełda Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie wyznaczyła pierwszy dzień notowań akcji spółki Games Box – producenta i wydawcy gier wideo na PC i konsol. Do obrotu trafi łącznie 1 213 750 akcji zwykłych na okaziciela serii A i B, o wartości nominalnej 0,10 zł za każdą akcję. Proces dołączenia Games Box do grona spółek publicznych wspiera firma Blue Oak Advisory. Aktualnie firma pracuje nad dwiema własnymi produkcjami, które planuje wydać w 2023 roku.
- Dołączenie do grona spółek publicznych jest jednym z kluczowych założeń przyjętych w strategii rozwoju Games Box. Liczymy na to, że debiut na NewConnect umożliwi nam dotarcie do szerokiego grona partnerów biznesowych oraz inwestorów - mówi Tomasz Supeł, prezes zarządu Games Box.
Games Box w swoim modelu biznesowym zakłada produkcję oraz dystrybucję kilku gier rocznie o średnich budżetach, przy utrzymaniu niskich kosztów działalności operacyjnej spółki. Równocześnie studio dywersyfikuje źródło przychodów poprzez portowanie gier na wszystkie dostępne platformy. Jednym z celów spółki jest wyszukiwanie interesujących i niezagospodarowanych pomysłów na IP nowych gier. Głównym inwestorem spółki jest notowany na rynku głównym GPW – Ultimate Games.
- Naszym celem jest stworzenie spółki dochodowej, cyklicznie dzielącej się zyskiem z akcjonariuszami. Rozwój organiczny opieramy o produkcji minimum dwóch gier rocznie, przy jednoczesnej pre-produkcji co najmniej kilku projektów. Warto podkreślić, że w kwestii marketingu korzystamy ze wsparcia Ultimate Games oraz PlayWay - dodaje Tomasz Supeł.
Obecnie Games Box pracuje nad dwoma własnymi tytułami. W portfolio produkcyjnym znajduje się taktyczny symulator – Riot Control Simulator oraz gra akcji – Repo Man. Premiery planowane są w 2023 roku. Aktualnie w trakcie przygotowania są także pre-produkcje i trailery Spy Simulator oraz gry o roboczym tytule Graffiti Artist Simulator/Spray it. Zapowiedzi obu gier zostaną zaprezentowane w drugiej połowie tego roku.
- Aktualnie jesteśmy w fazie zaawansowanych prac nad naszymi obiema grami. Niedawno zatwierdziliśmy kolejny milestone do Riot Control Simulator.. Na ten moment poziom globalnych wishlist każdego z naszych tytułów, jeszcze przed kampanią marketingową, przekracza 18 tys. graczy. Jeszcze w tym roku przedstawimy wersje demonstracyjne obu produkcji. Cieszymy się z dobrego odbioru naszych gier i liczymy na to, że przyszłoroczne premiery okażą się sukcesem, które bezpośrednio przełożą się na wysoką sprzedaż tytułów - podsumowuje prezes zarządu Games Box.
Games Box ma na swoim koncie sukces dwóch prywatnych emisji akcji, w ramach których pozyskała od inwestorów kwotę 2,3 mln zł. W 2021 roku spółka osiągnęła ponad 560 tys. zł przychodu oraz 32 tys. zł zysku netto.
***
O spółce:
Games Box SA to producent i wydawca gier wideo na komputery stacjonarne i konsole, wywodzący się z grupy kapitałowej Ultimate Games SA. Spółka koncentruje się na preprodukcji gier, których pełne wersje będą powstawać w oparciu o zainteresowanie graczy.
Games Box zadebiutuje 24 czerwca 2022 roku na rynku NewConnect.
Więcej informacji: https://gmsbox.pl/#about
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.