GAMIVO i Żabka z nową akcją promocyjną
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, kontynuuje współpracę z siecią sklepów Żabka. W ramach pierwszej akcji marketingowej „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” dla klientów popularnej sieci sklepów przygotowano aż 10 tys. kopii darmowych gier. Tym razem GAMIVO na dobre zagościło w aplikacji mobilnej Żappka – uzyskane w niej punkty lojalnościowe za zakupy, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na gry. Akcja promocyjna pozytywnie wpływa na rozpoznawalność platformy, wzrost liczby użytkowników, a także zwiększa ich zaangażowanie.
W ramach kwietniowej akcji „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO”, każdy klient, który kupił w sklepach sieci Żabka dwa napoje energetyczne marki LevelUp, mógł dostać za darmo grę wideo. Warunkiem było zeskanowanie paragonu w aplikacji Żappka w celu otrzymania kodu promocyjnego upoważniającego do odbioru darmowej gry na platformie GAMIVO. Na graczy czekało siedem różnych tytułów promocyjnych w liczbie aż 10 tys. kopii. W ramach drugiego etapu współpracy, klienci, którzy posiadają aplikację mobilną Żappka, mogą wymieniać uzyskane w niej punkty lojalnościowe za zakupy na gry dostępne na platformie GAMIVO.
- Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z Żabka Polska, ponieważ przynosi ona wymierne korzyści. Widzimy nie tylko istotny napływ nowych klientów, ale także zwiększone zaangażowanie tych, którzy są z nami od dawna. Liczba użytkowników na naszej platformie wynosi już ponad 4,1 mln, co potwierdza skuteczność naszych akcji promocyjnych – komentuje Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.
Akcja marketingowa „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego obie strony zdecydowały się na kontynuację współpracy. Już teraz klienci popularnej sieci sklepów mogą wymieniać zdobyte za zakupy żappsy na losowe gry.
- Aplikacja mobilna Żappka, którą pobrało już ponad 10 mln użytkowników, zapewnia klientom wygodę korzystania z oferowanych przez nas rozwiązań ekosytemu convenience. Stale rozszerzamy katalog dostępnych w niej usług. Od teraz, dzięki współpracy z GAMIVO, użytkownicy Żappki mogą wymieniać żappsy, czyli zebrane w programie lojalnościowym punkty, nie tylko na wybrane w sklepie produkty, ale także na darmowe gry wideo. To kolejny krok w kierunku aktywizacji i zwiększania zaangażowania naszych klientów – mówi Dino Metaxas, Head of Digital Acceleration w Żabka Polska.
Współpraca z siecią sklepów Żabka to kolejna ważna kooperacja w ciągu ostatnich miesięcy. W czwartym kwartale ubiegłego roku GAMIVO rozpoczęło współpracę z izraelskim producentem gier Plarium. Podczas wspólnej akcji obu firm użytkownicy za granie początkowo byli nagradzani kuponami zniżkowymi. Zabawa cieszyła się na tyle dużym zainteresowaniem, że zarówno GAMIVO, jak i Plarium kontynuowały współpracę, oferując coraz ciekawsze korzyści dla graczy. Jej najnowsza odsłona ruszyła w drugiej połowie września.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.