GAMIVO i Żabka z nową akcją promocyjną
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, kontynuuje współpracę z siecią sklepów Żabka. W ramach pierwszej akcji marketingowej „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” dla klientów popularnej sieci sklepów przygotowano aż 10 tys. kopii darmowych gier. Tym razem GAMIVO na dobre zagościło w aplikacji mobilnej Żappka – uzyskane w niej punkty lojalnościowe za zakupy, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na gry. Akcja promocyjna pozytywnie wpływa na rozpoznawalność platformy, wzrost liczby użytkowników, a także zwiększa ich zaangażowanie.
W ramach kwietniowej akcji „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO”, każdy klient, który kupił w sklepach sieci Żabka dwa napoje energetyczne marki LevelUp, mógł dostać za darmo grę wideo. Warunkiem było zeskanowanie paragonu w aplikacji Żappka w celu otrzymania kodu promocyjnego upoważniającego do odbioru darmowej gry na platformie GAMIVO. Na graczy czekało siedem różnych tytułów promocyjnych w liczbie aż 10 tys. kopii. W ramach drugiego etapu współpracy, klienci, którzy posiadają aplikację mobilną Żappka, mogą wymieniać uzyskane w niej punkty lojalnościowe za zakupy na gry dostępne na platformie GAMIVO.
- Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z Żabka Polska, ponieważ przynosi ona wymierne korzyści. Widzimy nie tylko istotny napływ nowych klientów, ale także zwiększone zaangażowanie tych, którzy są z nami od dawna. Liczba użytkowników na naszej platformie wynosi już ponad 4,1 mln, co potwierdza skuteczność naszych akcji promocyjnych – komentuje Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.
Akcja marketingowa „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego obie strony zdecydowały się na kontynuację współpracy. Już teraz klienci popularnej sieci sklepów mogą wymieniać zdobyte za zakupy żappsy na losowe gry.
- Aplikacja mobilna Żappka, którą pobrało już ponad 10 mln użytkowników, zapewnia klientom wygodę korzystania z oferowanych przez nas rozwiązań ekosytemu convenience. Stale rozszerzamy katalog dostępnych w niej usług. Od teraz, dzięki współpracy z GAMIVO, użytkownicy Żappki mogą wymieniać żappsy, czyli zebrane w programie lojalnościowym punkty, nie tylko na wybrane w sklepie produkty, ale także na darmowe gry wideo. To kolejny krok w kierunku aktywizacji i zwiększania zaangażowania naszych klientów – mówi Dino Metaxas, Head of Digital Acceleration w Żabka Polska.
Współpraca z siecią sklepów Żabka to kolejna ważna kooperacja w ciągu ostatnich miesięcy. W czwartym kwartale ubiegłego roku GAMIVO rozpoczęło współpracę z izraelskim producentem gier Plarium. Podczas wspólnej akcji obu firm użytkownicy za granie początkowo byli nagradzani kuponami zniżkowymi. Zabawa cieszyła się na tyle dużym zainteresowaniem, że zarówno GAMIVO, jak i Plarium kontynuowały współpracę, oferując coraz ciekawsze korzyści dla graczy. Jej najnowsza odsłona ruszyła w drugiej połowie września.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.