GAMIVO kontynuuje współpracę z izraelskim producentem gier Plarium
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, kontynuuje współpracę z izraelskim producentem gier Plarium, czyli twórcami popularnego RPG Raid: Shadow Legends, którą nawiązał w październiku ubiegłego roku. Podczas wspólnej akcji obu firm początkowo użytkownicy za granie byli nagradzani kuponami zniżkowymi. Zabawa wciąż cieszy się na tyle dużym zainteresowaniem, że zarówno GAMIVO, jak i Plarium kontynuują współpracę, oferując coraz ciekawsze korzyści dla graczy.
W październiku ubiegłego roku GAMIVO nawiązało współpracę z wyspecjalizowanym w tworzeniu dostępnych za darmo masowych gier sieciowych deweloperem Plarium. Początkowo gracze, którzy pobrali Raid: Shadow Legends oraz osiągnęli 10. poziom w grze otrzymali kupon zniżkowy o wartości 5 euro do wykorzystania na platformie GAMIVO.com. W związku z dużym zainteresowaniem graczy w kolejnym etapie zabawy w listopadzie 2021 roku nagroda wzrosła do 30 euro. Wzrosły także wyzwania, które czekały na graczy wirtualnej krainie Telerii. Ze względu na liczne korzyści GAMIVO wraz z Plarium kontynuują współpracę poszerzając akcję o coraz nowsze benefity.
- Gdyby nasza pierwsza akcja z Plarium nie cieszyła się dużym zainteresowaniem, to zapewne obie strony podałyby sobie ręce i podziękowały za dalsze wspólne działania. Na szczęście stało się zupełnie inaczej. Popularność, jaką cieszyły się kolejne etapy pokazała, że to współpraca, z której korzyści czerpią wszystkie strony: gracze, Plarium oraz GAMIVO. Przygotowywanie nowych odsłon akcji było w tej sytuacji czymś naturalnym – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
Kooperacja z Plarium przynosi Spółce wymierne korzyści. Dzięki akcji promocyjnej nieustannie wzrasta liczba użytkowników na platformie, która zbliża się do 4 mln. Ponadto zabawa wpływa na wzmocnienie lojalności obecnych klientów, którzy zachęceni korzyściami oferowanymi przez GAMIVO częściej odwiedzają platformę. Obie firmy oferują graczom benefity, których nie znajdą w żadnym innym serwisie, a użytkownicy bardzo doceniają takie inicjatywy. W końcu dostawanie realnych zniżek po prostu za to, że się gra, to marzenie wszystkich graczy.
- Obecnie kooperacja z Plarium dotyczy popularnego RPG Raid: Shadow Legends, który jest sztandarowym tytuł izraelskiego dewelopera. Widząc duże zainteresowanie zabawą, nie wykluczamy jednak, że przyszłe wspólne akcje mogą być związane z promocjami innych, popularnych produkcji – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Współpraca ze studiem developerskim z Izraela to kolejna ważna, międzynarodowa kooperacja w ciągu ostatnich miesięcy. Jest ona realizacją planów GAMIVO, które m.in. zakładają nieustanne powiększanie liczby użytkowników platformy, a także dbanie o zadowolenie stałych klientów. Szczegóły zabawy dostępne są na platformowym blogu GAMIVO, z którego gracze dowiadują się o najnowszych aktualizacjach akcji promocyjnych.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.