Komunikaty PR

GAMIVO kontynuuje współpracę z izraelskim producentem gier Plarium

2022-03-04  |  11:00
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, kontynuuje współpracę z izraelskim producentem gier Plarium, czyli twórcami popularnego RPG Raid: Shadow Legends, którą nawiązał w październiku ubiegłego roku. Podczas wspólnej akcji obu firm początkowo użytkownicy za granie byli nagradzani kuponami zniżkowymi. Zabawa wciąż cieszy się na tyle dużym zainteresowaniem, że zarówno GAMIVO, jak i Plarium kontynuują współpracę, oferując coraz ciekawsze korzyści dla graczy.

W październiku ubiegłego roku GAMIVO nawiązało współpracę z wyspecjalizowanym w tworzeniu dostępnych za darmo masowych gier sieciowych deweloperem Plarium. Początkowo gracze, którzy pobrali Raid: Shadow Legends oraz osiągnęli 10. poziom w grze otrzymali kupon zniżkowy o wartości 5 euro do wykorzystania na platformie GAMIVO.com. W związku z dużym zainteresowaniem graczy w kolejnym etapie zabawy w listopadzie 2021 roku nagroda wzrosła do 30 euro. Wzrosły także wyzwania, które czekały na graczy wirtualnej krainie Telerii. Ze względu na liczne korzyści GAMIVO wraz z Plarium kontynuują współpracę poszerzając akcję o coraz nowsze benefity.

- Gdyby nasza pierwsza akcja z Plarium nie cieszyła się dużym zainteresowaniem, to zapewne obie strony podałyby sobie ręce i podziękowały za dalsze wspólne działania. Na szczęście stało się zupełnie inaczej. Popularność, jaką cieszyły się kolejne etapy pokazała, że to współpraca, z której korzyści czerpią wszystkie strony: gracze, Plarium oraz GAMIVO. Przygotowywanie nowych odsłon akcji było w tej sytuacji czymś naturalnym – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.

Kooperacja z Plarium przynosi Spółce wymierne korzyści. Dzięki akcji promocyjnej nieustannie wzrasta liczba użytkowników na platformie, która zbliża się do 4 mln. Ponadto zabawa wpływa na wzmocnienie lojalności obecnych klientów, którzy zachęceni korzyściami oferowanymi przez GAMIVO częściej odwiedzają platformę. Obie firmy oferują graczom benefity, których nie znajdą w żadnym innym serwisie, a użytkownicy bardzo doceniają takie inicjatywy. W końcu dostawanie realnych zniżek po prostu za to, że się gra, to marzenie wszystkich graczy.

- Obecnie kooperacja z Plarium dotyczy popularnego RPG Raid: Shadow Legends, który jest sztandarowym tytuł izraelskiego dewelopera. Widząc duże zainteresowanie zabawą, nie wykluczamy jednak, że przyszłe wspólne akcje mogą być związane z promocjami innych, popularnych produkcji – dodaje Mateusz Śmieżewski.

Współpraca ze studiem developerskim z Izraela to kolejna ważna, międzynarodowa kooperacja w ciągu ostatnich miesięcy. Jest ona realizacją planów GAMIVO, które m.in. zakładają nieustanne powiększanie liczby użytkowników platformy, a także dbanie o zadowolenie stałych klientów. Szczegóły zabawy dostępne są na platformowym blogu GAMIVO, z którego gracze dowiadują się o najnowszych aktualizacjach akcji promocyjnych.

 

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-09 | 11:27

B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż

B-Act S.A., notowana na NewConnect firma inżynieryjna specjalizująca się w doradztwie i nadzorze inwestycji budowlanych, wypracowała w pierwszym kwartale 2024 roku przychody na poziomie 3,82 mln PLN, co oznacza 40 proc. wzrost w
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.