Komunikaty PR

GAMIVO kontynuuje współpracę z siecią sklepów Żabka

2022-05-19  |  09:15
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, kontynuuje współpracę z siecią sklepów Żabka. W ramach pierwszej akcji marketingowej „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” dla klientów popularnej sieci sklepów przygotowano aż 10 tys. kopii darmowych gier. GAMIVO kontynuuje kooperację z Żabka Polska, dzięki czemu już w najbliższym czasie pojawią się kolejne atrakcje dla klientów. Akcja promocyjna pozytywnie wpływa na rozpoznawalność platformy, wzrost liczby użytkowników, a także zwiększa ich zaangażowanie.

W ramach akcji „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO”, która trwała od 20 do 26 kwietnia, każdy klient, który kupił w sklepach sieci Żabka dwa napoje energetyczne marki LevelUp, mógł dostać za darmo grę wideo. Warunkiem było zeskanowanie paragonu w aplikacji Żappka w celu otrzymania kodu promocyjnego upoważniającego do odbioru darmowej gry na platformie GAMIVO. Na graczy czekało siedem różnych tytułów promocyjnych w liczbie aż 10 tys. kopii.

 - Staramy się, aby nasze działania promocyjne były niestandardowe i trafiały do szerokiego grona odbiorców. Liczymy, że dzięki takim akcjom jak „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” pozyskamy wielu nowych klientów, którzy początkowo zachęceni akcją promocyjną, pozostaną na naszej platformie na dłużej i skorzystają z usług oferowanych przez GAMIVO – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.

Akcja marketingowa „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego obie strony zdecydowały się na kontynuację współpracy. W najbliższym czasie na klientów Żabki czekają kolejne atrakcje z wykorzystaniem aplikacji Żappka.

- Żabka aktywnie kontynuuje wdrażanie swojej strategii akceleracji cyfrowej, stawiając na partnerstwa, które odpowiadają na potrzeby konsumentów i mają na celu rozwój aplikacji mobilnej Żappka. Współpraca z GAMIVO to dla nas krok w kierunku wyjścia poza ekosystem detaliczny, możliwość aktywizacji użytkowników aplikacji przy wykorzystaniu światowych trendów, takich jak gaming. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników tej współpracy i z zaangażowania użytkowników Żappki - mówi Dino Metaxas, Head of Digital Acceleration w Żabka Polska.

Jednym z priorytetów akcji promocyjnej jest zwiększenie liczby użytkowników na platformie GAMIVO. Obecnie Spółka jest blisko osiągnięcia kolejnego ważnego kamienia milowego, jakim będzie przekroczenie progu 4 mln użytkowników serwisu.

 

Współpraca z siecią sklepów Żabka, w tym m.in akcja promocyjna „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO”, to kolejna ważna kooperacja w ciągu ostatnich miesięcy. W czwartym kwartale ubiegłego roku GAMIVO rozpoczęło współpracę z izraelskim producentem gier Plarium. Podczas wspólnej akcji obu firm użytkownicy za granie początkowo byli nagradzani kuponami zniżkowymi. Zabawa cieszyła się na tyle dużym zainteresowaniem, że zarówno GAMIVO, jak i Plarium kontynuowały współpracę, oferując coraz ciekawsze korzyści dla graczy.

 

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku Biuro prasowe
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect
Giełda Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy
2024-05-13 | 09:00

Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy

Klabater, notowany na NewConnect producent i wydawca gier wideo, odnotował w pierwszym kwartale 2024 roku wzrost przychodów netto, osiągając 1.126.203,89 zł, co stanowi wzrost o 14% w
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-09 | 11:27

B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż

B-Act S.A., notowana na NewConnect firma inżynieryjna specjalizująca się w doradztwie i nadzorze inwestycji budowlanych, wypracowała w pierwszym kwartale 2024 roku przychody na poziomie 3,82 mln PLN, co oznacza 40 proc. wzrost w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.