Komunikaty PR

GAMIVO kontynuuje współpracę z siecią sklepów Żabka

2022-05-19  |  09:15
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, kontynuuje współpracę z siecią sklepów Żabka. W ramach pierwszej akcji marketingowej „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” dla klientów popularnej sieci sklepów przygotowano aż 10 tys. kopii darmowych gier. GAMIVO kontynuuje kooperację z Żabka Polska, dzięki czemu już w najbliższym czasie pojawią się kolejne atrakcje dla klientów. Akcja promocyjna pozytywnie wpływa na rozpoznawalność platformy, wzrost liczby użytkowników, a także zwiększa ich zaangażowanie.

W ramach akcji „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO”, która trwała od 20 do 26 kwietnia, każdy klient, który kupił w sklepach sieci Żabka dwa napoje energetyczne marki LevelUp, mógł dostać za darmo grę wideo. Warunkiem było zeskanowanie paragonu w aplikacji Żappka w celu otrzymania kodu promocyjnego upoważniającego do odbioru darmowej gry na platformie GAMIVO. Na graczy czekało siedem różnych tytułów promocyjnych w liczbie aż 10 tys. kopii.

 - Staramy się, aby nasze działania promocyjne były niestandardowe i trafiały do szerokiego grona odbiorców. Liczymy, że dzięki takim akcjom jak „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” pozyskamy wielu nowych klientów, którzy początkowo zachęceni akcją promocyjną, pozostaną na naszej platformie na dłużej i skorzystają z usług oferowanych przez GAMIVO – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.

Akcja marketingowa „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO” cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego obie strony zdecydowały się na kontynuację współpracy. W najbliższym czasie na klientów Żabki czekają kolejne atrakcje z wykorzystaniem aplikacji Żappka.

- Żabka aktywnie kontynuuje wdrażanie swojej strategii akceleracji cyfrowej, stawiając na partnerstwa, które odpowiadają na potrzeby konsumentów i mają na celu rozwój aplikacji mobilnej Żappka. Współpraca z GAMIVO to dla nas krok w kierunku wyjścia poza ekosystem detaliczny, możliwość aktywizacji użytkowników aplikacji przy wykorzystaniu światowych trendów, takich jak gaming. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników tej współpracy i z zaangażowania użytkowników Żappki - mówi Dino Metaxas, Head of Digital Acceleration w Żabka Polska.

Jednym z priorytetów akcji promocyjnej jest zwiększenie liczby użytkowników na platformie GAMIVO. Obecnie Spółka jest blisko osiągnięcia kolejnego ważnego kamienia milowego, jakim będzie przekroczenie progu 4 mln użytkowników serwisu.

 

Współpraca z siecią sklepów Żabka, w tym m.in akcja promocyjna „Szlifuj skilla z LevelUp i GAMIVO”, to kolejna ważna kooperacja w ciągu ostatnich miesięcy. W czwartym kwartale ubiegłego roku GAMIVO rozpoczęło współpracę z izraelskim producentem gier Plarium. Podczas wspólnej akcji obu firm użytkownicy za granie początkowo byli nagradzani kuponami zniżkowymi. Zabawa cieszyła się na tyle dużym zainteresowaniem, że zarówno GAMIVO, jak i Plarium kontynuowały współpracę, oferując coraz ciekawsze korzyści dla graczy.

 

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.