Komunikaty PR

GAMIVO odnotowało 1,85 mln sprzedanych produktów w IV kwartale 2022

2023-02-02  |  14:00
Biuro prasowe

GAMIVO, spółka notowana na NewConnect łącząca w swoim biznesie dwa dynamiczne segmenty: e-commerce oraz gaming, w IV kwartale 2022 roku sprzedała 1,85 mln produktów, co stanowi rekordowy wynik w historii platformy. Poprzedni rekord został osiągnięty w III kwartale ub.r. i wyniósł on 1,73 mln sprzedanych gier i innych dóbr cyfrowych. Wysoka sprzedaż została osiągnięta dzięki konsekwentnej realizacji planów rozwoju GAMIVO, które zakładają skalowanie działalności spółki oraz automatyzację biznesu. Z końcem 2022 roku liczba użytkowników platformy wzrosła do 4,5 mln klientów, którzy zakupili już łącznie 18,1 mln produktów.

Istniejący od 2017 roku serwis odnotował historyczny rekord sprzedaży. Tylko w ostatnim kwartale ubiegłego roku gracze zakupili 1,85 mln gier, dodatków, kart podarunkowych i innych dóbr cyfrowych. To kolejny dowód, że platforma cieszy się niesłabnącym zaufaniem użytkowników, którzy cenią serwis zarówno za wysoką jakość oferowanych usług i produktów, a także za konkurencyjne ceny. Za rekordową sprzedaż w ostatnich miesiącach ubiegłego roku odpowiadają także premiery, wokół których można było skupić działania marketingowe. Warto wymienić między innymi Call of Duty Modern Warfare II, Marvel's Spider-Man: Miles Morales, Football Manager 2023 czy Gotham Knights. Ponadto Wiedźmin 3 dostał długo wyczekiwaną aktualizację, a zainteresowanie grą FIFA 23 wzrosło z powodu odbywających się w IV kwartale 2022 roku mistrzostw świata w Katarze oraz faktu, że to ostatnia produkowana przez EA Sports odsłona tej popularnej serii.

Możemy pochwalić się historycznym rekordem sprzedażowym naszej platformy. Bardzo cieszy nas, że gracze wybierają i przede wszystkim cenią sobie usługi i produkty, dostępne na GAMIVO. W 2022 roku odnotowaliśmy sprzedaż produktów o niemal 20 proc. wyższą niż w 2021 roku. Motorem napędowym były głośne premiery pod koniec ubiegłego roku, co pozwoliło osiągnąć historyczną sprzedaż. Mimo sukcesu nie przestajemy intensywnie pracować nad dalszym rozwojem platformy. W najbliższych miesiącach planujemy m.in. kolejne akcje promocyjne, które, jak pokazał ubiegły rok, trafiają w gusta graczy i przynoszą wymierne korzyści w postaci wzrostu liczby użytkowników platformy oraz wyników finansowych spółki – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.

GAMIVO w ubiegłym roku prowadziło akcje promocyjne m.in. z producentami gier Plarium oraz Wargaming, a także z właścicielem sieci sklepów Żabka Polska, w ramach której gry od GAMIVO na dłużej zagościły w aplikacji mobilnej Żappka. Kooperacje przyczyniły się do istotnego wzrostu zarówno bazy klientów, jak i liczby sprzedanych gier i innych towarów cyfrowych na platformie.

Na koniec 2022 roku platforma GAMIVO gromadziła już 4,5 mln zarejestrowanych użytkowników, którzy zakupili łącznie 18,1 mln produktów. Właściciel platformy transakcyjnej podejmuje szereg działań w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zarówno przy obsłudze zamówień, jak i ewentualnych reklamacji. Dzięki temu stopień satysfakcji klienta stale wynosi około 90 proc., natomiast ocena w serwisie Trustpilot określana jest jako „Doskonała”.

Budowa zaufania i lojalności graczy jest bardzo wysoko na liście naszych priorytetów. Nieustannie staramy się także docierać do nowych użytkowników. Przekraczanie kolejnych progów sprzedażowych pokazuje, że udaje nam się osiągnąć te cele – dodaje Mateusz Śmieżewski.

Reagowanie na potrzeby graczy oraz rynkowe trendy przekłada się na rozwój GAMIVO oraz wyniki finansowe spółki. W trzecim kwartale 2022 roku serwis wygenerował obrót na poziomie blisko 60 mln zł, osiągnął 11,3 mln zł przychodu oraz 2,8 mln zł zysku netto, co stanowi wzrost o 125 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

 

O Spółce

GAMIVO.com to platforma z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.