GAMIVO odnotowało 1,85 mln sprzedanych produktów w IV kwartale 2022
GAMIVO, spółka notowana na NewConnect łącząca w swoim biznesie dwa dynamiczne segmenty: e-commerce oraz gaming, w IV kwartale 2022 roku sprzedała 1,85 mln produktów, co stanowi rekordowy wynik w historii platformy. Poprzedni rekord został osiągnięty w III kwartale ub.r. i wyniósł on 1,73 mln sprzedanych gier i innych dóbr cyfrowych. Wysoka sprzedaż została osiągnięta dzięki konsekwentnej realizacji planów rozwoju GAMIVO, które zakładają skalowanie działalności spółki oraz automatyzację biznesu. Z końcem 2022 roku liczba użytkowników platformy wzrosła do 4,5 mln klientów, którzy zakupili już łącznie 18,1 mln produktów.
Istniejący od 2017 roku serwis odnotował historyczny rekord sprzedaży. Tylko w ostatnim kwartale ubiegłego roku gracze zakupili 1,85 mln gier, dodatków, kart podarunkowych i innych dóbr cyfrowych. To kolejny dowód, że platforma cieszy się niesłabnącym zaufaniem użytkowników, którzy cenią serwis zarówno za wysoką jakość oferowanych usług i produktów, a także za konkurencyjne ceny. Za rekordową sprzedaż w ostatnich miesiącach ubiegłego roku odpowiadają także premiery, wokół których można było skupić działania marketingowe. Warto wymienić między innymi Call of Duty Modern Warfare II, Marvel's Spider-Man: Miles Morales, Football Manager 2023 czy Gotham Knights. Ponadto Wiedźmin 3 dostał długo wyczekiwaną aktualizację, a zainteresowanie grą FIFA 23 wzrosło z powodu odbywających się w IV kwartale 2022 roku mistrzostw świata w Katarze oraz faktu, że to ostatnia produkowana przez EA Sports odsłona tej popularnej serii.
– Możemy pochwalić się historycznym rekordem sprzedażowym naszej platformy. Bardzo cieszy nas, że gracze wybierają i przede wszystkim cenią sobie usługi i produkty, dostępne na GAMIVO. W 2022 roku odnotowaliśmy sprzedaż produktów o niemal 20 proc. wyższą niż w 2021 roku. Motorem napędowym były głośne premiery pod koniec ubiegłego roku, co pozwoliło osiągnąć historyczną sprzedaż. Mimo sukcesu nie przestajemy intensywnie pracować nad dalszym rozwojem platformy. W najbliższych miesiącach planujemy m.in. kolejne akcje promocyjne, które, jak pokazał ubiegły rok, trafiają w gusta graczy i przynoszą wymierne korzyści w postaci wzrostu liczby użytkowników platformy oraz wyników finansowych spółki – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
GAMIVO w ubiegłym roku prowadziło akcje promocyjne m.in. z producentami gier Plarium oraz Wargaming, a także z właścicielem sieci sklepów Żabka Polska, w ramach której gry od GAMIVO na dłużej zagościły w aplikacji mobilnej Żappka. Kooperacje przyczyniły się do istotnego wzrostu zarówno bazy klientów, jak i liczby sprzedanych gier i innych towarów cyfrowych na platformie.
Na koniec 2022 roku platforma GAMIVO gromadziła już 4,5 mln zarejestrowanych użytkowników, którzy zakupili łącznie 18,1 mln produktów. Właściciel platformy transakcyjnej podejmuje szereg działań w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zarówno przy obsłudze zamówień, jak i ewentualnych reklamacji. Dzięki temu stopień satysfakcji klienta stale wynosi około 90 proc., natomiast ocena w serwisie Trustpilot określana jest jako „Doskonała”.
– Budowa zaufania i lojalności graczy jest bardzo wysoko na liście naszych priorytetów. Nieustannie staramy się także docierać do nowych użytkowników. Przekraczanie kolejnych progów sprzedażowych pokazuje, że udaje nam się osiągnąć te cele – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Reagowanie na potrzeby graczy oraz rynkowe trendy przekłada się na rozwój GAMIVO oraz wyniki finansowe spółki. W trzecim kwartale 2022 roku serwis wygenerował obrót na poziomie blisko 60 mln zł, osiągnął 11,3 mln zł przychodu oraz 2,8 mln zł zysku netto, co stanowi wzrost o 125 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
O Spółce
GAMIVO.com to platforma z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.