Komunikaty PR

GAMIVO odnotowało 40 mln zł przychodów w 2021 roku

2022-03-21  |  11:00
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, podsumował wyniki finansowe za ubiegły rok. Spółka w 2021 roku z miesiąca na miesiąc odnotowywała dynamiczny wzrost skali działalności, a ostatecznie zamknęła rok z 40,0 mln zł przychodów netto, co oznacza wzrost o 48 proc. r/r. Zysk netto wyniósł blisko 5,8 mln zł. Na wyniki wpłynęły m.in. dynamicznie wzrastająca liczba użytkowników serwisu, która pod koniec ubiegłego roku wyniosła 3,6 mln, a także satysfakcja klientów sięgająca 90 proc.

GAMIVO podsumowało 2021 rok, odnotowując 40,0 mln przychodów netto, co oznacza wzrost o 48 proc. r/r oraz blisko 5,8 mln zysku netto. Zysk netto wygenerowany przez platformę GAMIVO.com wyniósł 3,7 mln, co stanowi wzrost o 19 proc. r/r. Wskaźnik GMV wyniósł natomiast 200,9 mln zł, zatem o 20 proc. więcej niż w ubiegłym roku. W 2021 roku Spółka rozwijała ofertę produktową platformy, nawiązując wiele istotnych współprac. Przełożyły się one na dynamiczny wzrost liczby użytkowników serwisu, która pod koniec ubiegłego roku wyniosła 3,6 mln oraz satysfakcję klientów sięgającą 90 proc.

 - Mamy za sobą bardzo udany rok. Obecnie platforma skupia już prawie 4 mln użytkowników oraz 1 100 dostawców, którzy oferują produkty będące odpowiedzią na zapotrzebowanie graczy. Dzięki temu w ubiegłym roku osiągnęliśmy 40 mln zł przychodów netto oraz blisko 5,8 mln zł zysku. Przed nami kolejne miesiące ciężkiej pracy nad rozwojem platformy i oferty, czego pierwsze efekty będą widoczne już w najbliższych kwartałach – komentuje Mateusz Śmieżewski.

W lutym 2022 roku GAMIVO ogłosiło plany rozwoju na najbliższe miesiące. Właściciel serwisu internetowego w bieżącym roku stawia na zwiększenie rentowności, automatyzację procesów biznesowych oraz szereg dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności Spółki.

- W 2021 roku skoncentrowaliśmy się na rozwoju platformy transakcyjnej, ulepszając istniejące już mechanizmy, ale także wprowadzając zupełnie nowe działania. Zbudowaliśmy kompletną bazę produktową, aby teraz skoncentrować się na automatyzacji oraz skalowaniu biznesu. W nowy rok weszliśmy, mając solidne fundamenty do realizowania planów, które zakomunikowaliśmy na początku 2022 roku. Możemy zdradzić, że już teraz obserwujemy efekty realizowanych przez nas działań, które pozytywnie wpływają na rentowność Spółki. Widzimy to choćby w generowanym przez GAMIVO zysku. Oczywiście na szczegóły trzeba poczekać do raportu kwartalnego, ale wyniki kształtują się bardzo obiecująco – dodaje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.