Komunikaty PR

GAMIVO odnotowało 40 mln zł przychodów w 2021 roku

2022-03-21  |  11:00
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, podsumował wyniki finansowe za ubiegły rok. Spółka w 2021 roku z miesiąca na miesiąc odnotowywała dynamiczny wzrost skali działalności, a ostatecznie zamknęła rok z 40,0 mln zł przychodów netto, co oznacza wzrost o 48 proc. r/r. Zysk netto wyniósł blisko 5,8 mln zł. Na wyniki wpłynęły m.in. dynamicznie wzrastająca liczba użytkowników serwisu, która pod koniec ubiegłego roku wyniosła 3,6 mln, a także satysfakcja klientów sięgająca 90 proc.

GAMIVO podsumowało 2021 rok, odnotowując 40,0 mln przychodów netto, co oznacza wzrost o 48 proc. r/r oraz blisko 5,8 mln zysku netto. Zysk netto wygenerowany przez platformę GAMIVO.com wyniósł 3,7 mln, co stanowi wzrost o 19 proc. r/r. Wskaźnik GMV wyniósł natomiast 200,9 mln zł, zatem o 20 proc. więcej niż w ubiegłym roku. W 2021 roku Spółka rozwijała ofertę produktową platformy, nawiązując wiele istotnych współprac. Przełożyły się one na dynamiczny wzrost liczby użytkowników serwisu, która pod koniec ubiegłego roku wyniosła 3,6 mln oraz satysfakcję klientów sięgającą 90 proc.

 - Mamy za sobą bardzo udany rok. Obecnie platforma skupia już prawie 4 mln użytkowników oraz 1 100 dostawców, którzy oferują produkty będące odpowiedzią na zapotrzebowanie graczy. Dzięki temu w ubiegłym roku osiągnęliśmy 40 mln zł przychodów netto oraz blisko 5,8 mln zł zysku. Przed nami kolejne miesiące ciężkiej pracy nad rozwojem platformy i oferty, czego pierwsze efekty będą widoczne już w najbliższych kwartałach – komentuje Mateusz Śmieżewski.

W lutym 2022 roku GAMIVO ogłosiło plany rozwoju na najbliższe miesiące. Właściciel serwisu internetowego w bieżącym roku stawia na zwiększenie rentowności, automatyzację procesów biznesowych oraz szereg dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności Spółki.

- W 2021 roku skoncentrowaliśmy się na rozwoju platformy transakcyjnej, ulepszając istniejące już mechanizmy, ale także wprowadzając zupełnie nowe działania. Zbudowaliśmy kompletną bazę produktową, aby teraz skoncentrować się na automatyzacji oraz skalowaniu biznesu. W nowy rok weszliśmy, mając solidne fundamenty do realizowania planów, które zakomunikowaliśmy na początku 2022 roku. Możemy zdradzić, że już teraz obserwujemy efekty realizowanych przez nas działań, które pozytywnie wpływają na rentowność Spółki. Widzimy to choćby w generowanym przez GAMIVO zysku. Oczywiście na szczegóły trzeba poczekać do raportu kwartalnego, ale wyniki kształtują się bardzo obiecująco – dodaje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.