Komunikaty PR

GAMIVO ogłasza plany na 2022 rok

2022-02-23  |  10:00
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, po podsumowaniu operacyjnym bardzo udanego dla Spółki ubiegłego roku, ogłasza najważniejsze plany na najbliższe miesiące. Właściciel serwisu internetowego w 2022 roku stawia na zwiększenie rentowności, automatyzację procesów biznesowych oraz szereg dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności Spółki. Ponadto w 2022 roku GAMIVO planuje wejść na Rynek Główny GPW.

Rozwój w 2022 roku GAMIVO zamierza oprzeć na pięciu głównych filarach, są to:

  1. Skalowanie obecnych usług oraz zwiększenie ruchu m.in. poprzez SEO, czyli optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google;
  2. Automatyzacja user experience, co umożliwi wysyłanie użytkownikom spersonalizowanych informacji o produktach;
  3. Wdrożenie systemu promocji dla dostawców, coraz efektywniejsze dotarcie do kupujących;
  4. Rozwój systemu API, który pozwala dostawcom na sprzedaż oraz zakup towarów przy użyciu ich zewnętrznej infrastruktury, np. sklepu internetowego;
  5. Rozbudowa i zwiększenie przychodowości usługi GAMIVO SMART poprzez oferowanie subskrybentom coraz ciekawszych korzyści.

 

- Rok 2021 minął pod znakiem rozwoju oferty produktowej, natomiast w tym roku zamierzamy przede wszystkim skalować rozwiązania oraz je automatyzować. Planujemy nie tylko wdrożyć zupełnie nowe działania, ale także udoskonalić te, które funkcjonują już w Spółce, lecz pozostawiają pole do dalszego rozwoju jak np. usługa GAMIVO SMART. Liczymy, że zaplanowane przez nas działania pomogą w osiąganiu coraz lepszych rezultatów – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.

Jednym z priorytetów dla GAMIVO na 2022 rok jest zwiększenie skali działalności Spółki poprzez m.in. pozyskiwanie nowych użytkowników, a także dbanie o lojalność obecnych. Aby poszerzać grono odbiorców, GAMIVO jak najlepiej zamierza pozycjonować platformę transakcyjną w Google w celu zwiększenia ruchu organicznego i ułatwienia potencjalnym klientom trafienia do serwisu GAMIVO.com. Ponadto, żeby zwiększyć rozpoznawalność, sukcesywnie rozwija bloga o tematyce gamingowej, dzięki któremu gracze odwiedzają platformę nie tylko w celu zakupienia produktów, ale także przeczytania artykułu na interesujące ich tematy.

- Zależy nam nie tylko na jak największej liczbie klientów, ale także na jak najlepszym kontakcie z nimi, dlatego oprócz działań mających na celu wzrost bazy odbiorców, skupimy się także na odpowiedniej komunikacji z użytkownikami naszej platformy. W tym celu wdrażamy narzędzie, dzięki któremu kampanie mailingowe/newsletterowe GAMIVO będą lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb konkretnych użytkowników. Doprowadzi to do zwiększenia skuteczności kampanii up-sellingowych i cross-sellingowych. Ponadto, wykorzystując dane z takich platform jak Steam, będziemy w stanie proponować użytkownikom spersonalizowane oferty w zależności od tego, jakie posiadają gry, jakie osiągnięcia odblokowali i jakie produkty znajdują się na ich liście życzeń – dodaje Mateusz Śmieżewski.

GAMIVO oprócz dbania o zadowolenie graczy odpowiada także na potrzeby dostawców, dlatego planuje wdrożyć system promocji dla dostawców, który sprawi, że korzystanie z serwisu będzie dla nich jeszcze przyjaźniejsze. W 2022 roku pojawią się nowe opcje, które pozwolą sprzedającym lepiej wyróżnić swoje oferty, a co za tym idzie, skuteczniej trafiać do klientów.

 

Oprócz szeregu działań mających na celu skalowanie działalności GAMIVO w 2022 roku planuje także wejść na Rynek Główny GPW.

 

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.