GAMIVO podsumowało pierwszy kwartał 2022 roku
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, podsumował I kwartał br. Spółka w pierwszych miesiącach 2022 roku odnotowała wysoką dynamikę wzrostu wyników finansowych, przychody wyniosły 10,2 mln zł, natomiast zysk netto: 1,6 mln zł czyli o 10 proc. więcej niż w IV kwartale ur. Odnotowane wyniki są efektem obranego na początku roku kierunku rozwoju na br. – GAMIVO skupia się na skalowaniu oraz automatyzacji ścieżki zakupowej.
- W pierwszym kwartale koncentrowaliśmy się na zwiększeniu rentowności oraz automatyzacji procesów biznesowych. Obrane na początku roku plany rozwoju już teraz przynoszą pozytywne efekty, co pokazuje, że ten kierunek rozwoju jest właściwy. Obecnie platforma skupia już prawie 4 mln użytkowników oraz niemal 1000 dostawców, którzy oferują produkty będące odpowiedzią na zapotrzebowanie graczy. Dzięki temu w pierwszym kwartale osiągnęliśmy ponad 10 mln zł przychodów oraz prawie 1,6 mln zł zysku netto – komentuje Mateusz Śmieżewski.
W lutym 2022 roku GAMIVO ogłosiło plany rozwoju na najbliższe miesiące. Właściciel serwisu internetowego w bieżącym roku stawia na zwiększenie rentowności, automatyzację procesów biznesowych oraz szereg dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności Spółki.
- Na wyniki finansowe wpłynęły także dodatkowe działania marketingowe jak chociażby współprace, które nawiązaliśmy lub kontynuowaliśmy w pierwszym kwartale 2022 roku. I kwartał był również okresem efektywnej optymalizacji działań marketingowych oraz opłat prowizyjnych dla sprzedawców. W efekcie tego istotnie zwiększyliśmy rentowność o czym świadczy pozytywna dynamika zysku netto, mimo delikatnie niższych przychodów w porównaniu z IV kwartałem ur. co jest związane z sezonowością naszej działalności – dodaje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
Jednym z priorytetów dla GAMIVO na 2022 rok jest zwiększenie skali działalności Spółki poprzez m.in. pozyskiwanie nowych użytkowników, a także dbanie o lojalność obecnych. Aby poszerzać grono odbiorców, GAMIVO m.in. jak najlepiej pozycjonuje platformę transakcyjną w Google w celu zwiększenia ruchu organicznego i ułatwienia potencjalnym klientom trafienia do serwisu GAMIVO.com. Ponadto, żeby zwiększyć rozpoznawalność, prowadzi bloga o tematyce gamingowej, dzięki któremu gracze odwiedzają platformę nie tylko w celu zakupienia produktów, ale także przeczytania artykułu na interesujące ich tematy.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oaz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.