Komunikaty PR

GAMIVO podsumowuje I półrocze 2022 roku

2022-08-04  |  09:00
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, podsumował pierwsze półrocze 2022 roku. Na początku br. Spółka ogłosiła pięć filarów rozwoju, które konsekwentnie realizuje, udoskonalając platformę i jednocześnie zwiększając jej przychodowość. W pierwszym półroczu GAMIVO m.in. wprowadzało kolejne rozwiązania SEO mające na celu zwiększenie ruchu na platformie. Prowadzono też liczne działania marketingowe, które pozytywnie wpływają na sprzedaż w serwisie transakcyjnym. Obrane plany rozwoju przynoszą wymierne korzyści, dlatego Spółka zamierza je kontynuować.

Na początku 2022 roku GAMIVO ogłosiło plany rozwoju, skupiając się na skalowaniu oraz automatyzacji ścieżki zakupowej i działań marketingowych. Pierwsze półrocze było okresem natężonej pracy, podczas którego właściciel platformy transakcyjnej pracował nad zwiększeniem ruchu na platformie m.in. poprzez dbanie o SEO, czyli optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google. Ważnymi krokami prowadzącymi do tego celu było zaprezentowanie nowej strony produktowej, przebudowa strony głównej platformy oraz wprowadzenie linków kanonicznych, które pozwolą rozwiązać problem duplikacji treści wewnątrz serwisu.

Ponadto GAMIVO wprowadziło nowy system promowania ofert w modelu CPS,  a także zwiększało bazę dostawców korzystających z systemu API, dzięki któremu sprzedawcy jeszcze efektywniej mogą docierać do graczy.

- W I półroczu postawiliśmy na udoskonalenie platformy i optymalizację sprzedaży. Podjęliśmy w tym celu wiele działań, które – jak w przypadku SEO – będą procentować w przyszłości lub już przynoszą korzyści. Warto tu wspomnieć choćby o wprowadzonej niedawno funkcji geotargetingu, na którą czekało wielu dostawców. Pozwala ona nie tylko dokładniej personalizować oferty, ale i otwiera furtkę dla nowych współprac z zagranicznymi partnerami – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.

Geotargeting to jedno z ostatnich ulepszeń, nad którymi pracowała Spółka w pierwszym półroczu 2022 roku. Poza nim, warto wspomnieć też koreańską wersję językową, a także rozwój usługi subskrypcyjnej GAMIVO SMART.

- Pierwsza połowa 2022 roku była bardzo intensywnym okresem. Zrealizowaliśmy symboliczny milestone, jakim było przekroczenie progu 4 mln zarejestrowanych użytkowników na platformie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów działań, które wdrażamy, dlatego będziemy kontynuować prace nad udoskonalaniem platformy. Liczymy, że następne miesiące będą równie udane, co pierwsze półrocze 2022 roku - mówi Tomasz Lewandowski, członek Zarządu GAMIVO.

 

 

GAMIVO w dalszych planach na 2022 rok stawia na kontynuację zwiększenia rentowności, automatyzacji procesów biznesowych oraz szeregu dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności Spółki. Ponadto jednym z priorytetów GAMIVO jest ciągłe zwiększanie bazy klientów korzystających z platformy transakcyjnej.

Planujemy dalsze usprawnienia, które sprawią, że korzystanie z serwisu GAMIVO.com będzie jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Do tego intensywnie pracujemy nad wdrożeniem kolejnych wersji językowych platformy. Szykujemy też dla naszych użytkowników bardzo dużą niespodziankę, ale na razie nie mogę zdradzić szczegółów – wylicza Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.

 

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.