GAMIVO podsumowuje I półrocze 2022 roku
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, podsumował pierwsze półrocze 2022 roku. Na początku br. Spółka ogłosiła pięć filarów rozwoju, które konsekwentnie realizuje, udoskonalając platformę i jednocześnie zwiększając jej przychodowość. W pierwszym półroczu GAMIVO m.in. wprowadzało kolejne rozwiązania SEO mające na celu zwiększenie ruchu na platformie. Prowadzono też liczne działania marketingowe, które pozytywnie wpływają na sprzedaż w serwisie transakcyjnym. Obrane plany rozwoju przynoszą wymierne korzyści, dlatego Spółka zamierza je kontynuować.
Na początku 2022 roku GAMIVO ogłosiło plany rozwoju, skupiając się na skalowaniu oraz automatyzacji ścieżki zakupowej i działań marketingowych. Pierwsze półrocze było okresem natężonej pracy, podczas którego właściciel platformy transakcyjnej pracował nad zwiększeniem ruchu na platformie m.in. poprzez dbanie o SEO, czyli optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google. Ważnymi krokami prowadzącymi do tego celu było zaprezentowanie nowej strony produktowej, przebudowa strony głównej platformy oraz wprowadzenie linków kanonicznych, które pozwolą rozwiązać problem duplikacji treści wewnątrz serwisu.
Ponadto GAMIVO wprowadziło nowy system promowania ofert w modelu CPS, a także zwiększało bazę dostawców korzystających z systemu API, dzięki któremu sprzedawcy jeszcze efektywniej mogą docierać do graczy.
- W I półroczu postawiliśmy na udoskonalenie platformy i optymalizację sprzedaży. Podjęliśmy w tym celu wiele działań, które – jak w przypadku SEO – będą procentować w przyszłości lub już przynoszą korzyści. Warto tu wspomnieć choćby o wprowadzonej niedawno funkcji geotargetingu, na którą czekało wielu dostawców. Pozwala ona nie tylko dokładniej personalizować oferty, ale i otwiera furtkę dla nowych współprac z zagranicznymi partnerami – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Geotargeting to jedno z ostatnich ulepszeń, nad którymi pracowała Spółka w pierwszym półroczu 2022 roku. Poza nim, warto wspomnieć też koreańską wersję językową, a także rozwój usługi subskrypcyjnej GAMIVO SMART.
- Pierwsza połowa 2022 roku była bardzo intensywnym okresem. Zrealizowaliśmy symboliczny milestone, jakim było przekroczenie progu 4 mln zarejestrowanych użytkowników na platformie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów działań, które wdrażamy, dlatego będziemy kontynuować prace nad udoskonalaniem platformy. Liczymy, że następne miesiące będą równie udane, co pierwsze półrocze 2022 roku - mówi Tomasz Lewandowski, członek Zarządu GAMIVO.
GAMIVO w dalszych planach na 2022 rok stawia na kontynuację zwiększenia rentowności, automatyzacji procesów biznesowych oraz szeregu dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności Spółki. Ponadto jednym z priorytetów GAMIVO jest ciągłe zwiększanie bazy klientów korzystających z platformy transakcyjnej.
– Planujemy dalsze usprawnienia, które sprawią, że korzystanie z serwisu GAMIVO.com będzie jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Do tego intensywnie pracujemy nad wdrożeniem kolejnych wersji językowych platformy. Szykujemy też dla naszych użytkowników bardzo dużą niespodziankę, ale na razie nie mogę zdradzić szczegółów – wylicza Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.