GAMIVO realizuje plany rozwoju
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, w maju br. wprowadził nowy system promowania ofert, z którego mogą korzystać sprzedający na platformie GAMIVO. Model CPS (Cost Per Sale) niesie ze sobą wiele korzyści zarówno dla dostawców, jak i właściciela serwisu transakcyjnego - wspomaga monetyzację sprzedających, a także jest jednym ze środków prowadzących do zwiększenia przychodowości platformy, które GAMIVO zapowiedziało na początku roku.
Model CPS jest jednym z korzystniejszych modeli rozliczeniowych w sklepach e-commerce. Stanowi rozsądny kompromis korzyści dla wydawców i reklamodawców. W maju br. GAMIVO wprowadziło nowy system promowania ofert, który spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony największych dostawców. CPS niesie dla sprzedających wiele korzyści jest to m.in. jeszcze lepsza widoczność promowanych ofert, a także bardziej intuicyjne zarządzanie systemem, dzięki czemu dostawcy mogą z niego częściej i szybciej korzystać.
- Nowy system CPS niesie wiele benefitów, które docenili nasi najwięksi dostawcy i wspólnie podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu ulepszonego systemu promocji ofert. CPS daje chociażby znacznie szersze możliwości promocji produktów, działania są jeszcze bardziej urozmaicone, co spotkało się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony sprzedających, ponieważ ich oferty jeszcze efektywniej trafiają do graczy – komentuje Marek Sutryk, Chief Business Development Officer GAMIVO.
Oprócz korzyści dla dostawców nowy system promowania ofert przynosi także wymierne korzyści dla GAMIVO. Program zwiększa przychodowość i rentowność platformy, co jest jednym z priorytetów GAMIVO w 2022 roku.
- Konsekwentnie realizujemy plany rozwoju obrane na początku roku. Obecnie skupiamy się na zwiększeniu przychodowości oraz rentowności platformy. Tylko w I kwartale użytkownicy wygenerowali łączny obrót na platformie w wysokości 52,5 mln zł. W tym okresie przychody wyniosły ponad 10 mln zł, a zysk netto blisko 1,6 mln zł. Już teraz widzimy efekty kierunku rozwoju, który obraliśmy, a jednocześnie liczymy, że w kolejnych kwartałach będziemy odnotowywać dalszy wzrost rentowności – dodaje Marek Sutryk.
GAMIVO nieustannie udoskonala platformę transakcyjną. Spółka rozwija także system API, który pozwala sprzedawać i kupować towary na GAMIVO przy użyciu zewnętrznej infrastruktury, czyli np. sklepu internetowego. API to również szansa, aby dostawcy lepiej zarządzali swoim asortymentem i wystawiali znacznie więcej ofert, a co za tym idzie, podnosili sprzedaż. Partnerzy korzystający z tego systemu odnotowują ciągły wzrost obrotów, dlatego zapadła decyzja, by pracować nad jego dalszą popularyzacją.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.