Komunikaty PR

GAMIVO realizuje plany rozwoju

2022-05-27  |  10:00
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, w maju br. wprowadził nowy system promowania ofert, z którego mogą korzystać sprzedający na platformie GAMIVO. Model CPS (Cost Per Sale) niesie ze sobą wiele korzyści zarówno dla dostawców, jak i właściciela serwisu transakcyjnego - wspomaga monetyzację sprzedających, a także jest jednym ze środków prowadzących do zwiększenia przychodowości platformy, które GAMIVO zapowiedziało na początku roku.

Model CPS jest jednym z korzystniejszych modeli rozliczeniowych w sklepach e-commerce. Stanowi rozsądny kompromis korzyści dla wydawców i reklamodawców. W maju br. GAMIVO wprowadziło nowy system promowania ofert, który spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony największych dostawców. CPS niesie dla sprzedających wiele korzyści jest to m.in. jeszcze lepsza widoczność promowanych ofert, a także bardziej intuicyjne zarządzanie systemem, dzięki czemu dostawcy mogą z niego częściej i szybciej korzystać.

- Nowy system CPS niesie wiele benefitów, które docenili nasi najwięksi dostawcy i wspólnie podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu ulepszonego systemu promocji ofert. CPS daje chociażby znacznie szersze możliwości promocji produktów, działania są jeszcze bardziej urozmaicone, co spotkało się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony sprzedających, ponieważ ich oferty jeszcze efektywniej trafiają do graczy – komentuje Marek Sutryk, Chief Business Development Officer GAMIVO.

Oprócz korzyści dla dostawców nowy system promowania ofert przynosi także wymierne korzyści dla GAMIVO. Program zwiększa przychodowość i rentowność platformy, co jest jednym z priorytetów GAMIVO w 2022 roku.

- Konsekwentnie realizujemy plany rozwoju obrane na początku roku. Obecnie skupiamy się na zwiększeniu przychodowości oraz rentowności platformy. Tylko w I kwartale użytkownicy wygenerowali łączny obrót na platformie w wysokości 52,5 mln zł. W tym okresie przychody wyniosły ponad 10 mln zł, a zysk netto blisko 1,6 mln zł. Już teraz widzimy efekty kierunku rozwoju, który obraliśmy, a jednocześnie liczymy, że w kolejnych kwartałach będziemy odnotowywać dalszy wzrost rentowności – dodaje Marek Sutryk.

GAMIVO nieustannie udoskonala platformę transakcyjną. Spółka rozwija także system API, który pozwala sprzedawać i kupować towary na GAMIVO przy użyciu zewnętrznej infrastruktury, czyli np. sklepu internetowego. API to również szansa, aby dostawcy lepiej zarządzali swoim asortymentem i wystawiali znacznie więcej ofert, a co za tym idzie, podnosili sprzedaż. Partnerzy korzystający z tego systemu odnotowują ciągły wzrost obrotów, dlatego zapadła decyzja, by pracować nad jego dalszą popularyzacją.

 

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku Biuro prasowe
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect
Giełda Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy
2024-05-13 | 09:00

Klabater S.A. z najlepszym pierwszym kwartałem w historii firmy

Klabater, notowany na NewConnect producent i wydawca gier wideo, odnotował w pierwszym kwartale 2024 roku wzrost przychodów netto, osiągając 1.126.203,89 zł, co stanowi wzrost o 14% w
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-09 | 11:27

B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż

B-Act S.A., notowana na NewConnect firma inżynieryjna specjalizująca się w doradztwie i nadzorze inwestycji budowlanych, wypracowała w pierwszym kwartale 2024 roku przychody na poziomie 3,82 mln PLN, co oznacza 40 proc. wzrost w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.