GAMIVO rozwija usługę GAMIVO SMART
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, rozwija usługę GAMIVO SMART, oferując subskrybentom coraz ciekawsze korzyści. W czerwcu br. usługa abonamentowa została wzbogacona o darmową grę, którą mogą odebrać gracze. W ten sposób GAMIVO nagradza lojalnych klientów, jeszcze skuteczniej wzmacniając ich przywiązanie do marki. Niedawno liczba zarejestrowanych użytkowników platformy przekroczyła próg 4 mln.
GAMIVO SMART to usługa subskrypcyjna wprowadzona na GAMIVO w listopadzie 2019 roku i od tego czasu sukcesywnie rozwijana tak, by zapewnić graczom płacącym abonament jak najciekawszy pakiet benefitów. W czerwcu GAMIVO SMART wzbogaciło się o nową korzyść – użytkownicy po pierwszym miesiącu subskrypcji bezpłatnie otrzymują losową grę.
- Rozbudowa i zwiększenie przychodowości usługi GAMIVO SMART to jeden z filarów planów rozwoju na 2022 rok. Konsekwentnie realizujemy ten cel, wpisując się w ogólnoświatowe trendy, ponieważ usługi abonamentowe są obecne w niemal każdej gałęzi rozrywki. Poszerzając pakiet korzyści płynących z usługi SMART zwiększamy bazę subskrybentów, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie przychodowości spółki – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Wszyscy subskrybenci SMART mogą korzystać z takich korzyści jak wyjątkowe, niedostępne w inny sposób promocje, pierwszeństwo dostawy czy dostęp do chatu z zespołem wsparcia. Dzięki temu jest to idealna usługa dla najbardziej wymagających graczy, którzy chcą w ciągu miesiąca ograć kilka nowych tytułów lub nabyć karty podarunkowe do popularnych sklepów lub takich usług jak Game Pass.
- Przywiązujemy dużą uwagę zarówno do pozyskiwania nowych klientów, jak i dbania o lojalność tych, którzy są z nami już od dawna. Poszerzanie pakietu korzyści GAMIVO SMART to odpowiedź na potrzeby graczy, którzy wybierają naszą platformę m.in. ze względu na wysokiej jakości usługi, które oferujemy – dodaje Mateusz Śmieżewski.
W ostatnim czasie liczba użytkowników serwisu przekroczyła próg 4 mln. Właściciel platformy transakcyjnej podejmuje szereg działań w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zarówno przy obsłudze zamówień, jak i ewentualnych reklamacji, dlatego też GAMIVO przekroczyło ocenę 4,4 (najwyższa możliwa ocena to 5) określaną w serwisie Trustpilot jako „Doskonała”. Obecnie GAMIVO zostało ocenione już przez prawie 28 tys. osób, a 77 proc. z nich wystawiło ocenę 5/5 gwiazdek.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.