Komunikaty PR

GAMIVO świętuje 5. urodziny!

2022-09-07  |  11:00
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, kończy właśnie 5 lat. W tym czasie serwis zgromadził ponad 4,1 mln zarejestrowanych użytkowników, którzy zakupili przeszło 14,3 mln gier. Częścią urodzinowych atrakcji jest nowy program GAMIVO Club, dzięki któremu część wydanych w serwisie pieniędzy wróci do kupujących. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.

Obchody 5. urodzin GAMIVO trwają od 7 do 9 września. W tym czasie dla użytkowników przygotowano wyjątkowe zniżki, które będą sukcesywnie ogłaszane w ciągu kolejnych dni. Głównym punktem świętowania jest nowy program lojalnościowy GAMIVO Club, dzięki któremu do graczy wróci część wydanych środków na platformie. Cashback wyniesie 5 proc., natomiast w przypadku subskrybentów GAMIVO SMART będzie to aż 10 proc.

 - GAMIVO już od 5 lat odpowiada na potrzeby graczy. Przez ten czas nasza platforma zgromadziła ponad 4,1 mln użytkowników, a sprzedaż przekroczyła 14,3 mln gier. Cieszymy się, że gracze chętnie korzystają z naszych usług i właśnie dlatego chcemy świętować urodziny razem z nimi, dlatego zaplanowaliśmy specjalne zniżki dla użytkowników platformy. Głównym punktem jest program Club, a informacje o kolejnych niespodziankach będzie można znaleźć na stronie i blogu GAMIVO, a także w naszych mediach społecznościowych – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO.

Korzystając z GAMIVO Club po dokonaniu zakupu na platformie, klienci otrzymają część zapłaconej kwoty w postaci cashbacku, który trafi na ich konta GAMIVO. Gracze będą mogli wykorzystać zwrot na kolejne zakupy na platformie i tym samym obniżyć cenę produktów. Użytkownicy z aktywną subskrypcją SMART uzyskają cashback większy niż ci bez niej, co jeszcze bardziej uatrakcyjni obecną ofertę SMART. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.

- Dziękujemy graczom, że już od 5 lat doceniają nasze usługi. To właśnie z myślą o użytkownikach serwisu nieustannie ulepszamy platformę GAMIVO i wprowadzamy coraz to nowsze funkcjonalności. Mamy nadzieję, że kolejne lata działalności Spółki będą równie intensywne - dodaje Mateusz Śmieżewski.

Spółka z roku na rok poprawia wyniki finansowe. GAMIVO w II kwartale 2022 roku wygenerowało 56,3 mln zł obrotu i 10,7 mln zł przychodu, obie te liczby były zauważalnie wyższe niż w poprzednim kwartale. Zysk netto wyniósł zaś 2,9 mln zł, zatem aż o 85 proc. więcej względem I kwartału 2022 roku.

 

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.