Komunikaty PR

GAMIVO świętuje 5. urodziny!

2022-09-07  |  11:00
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, kończy właśnie 5 lat. W tym czasie serwis zgromadził ponad 4,1 mln zarejestrowanych użytkowników, którzy zakupili przeszło 14,3 mln gier. Częścią urodzinowych atrakcji jest nowy program GAMIVO Club, dzięki któremu część wydanych w serwisie pieniędzy wróci do kupujących. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.

Obchody 5. urodzin GAMIVO trwają od 7 do 9 września. W tym czasie dla użytkowników przygotowano wyjątkowe zniżki, które będą sukcesywnie ogłaszane w ciągu kolejnych dni. Głównym punktem świętowania jest nowy program lojalnościowy GAMIVO Club, dzięki któremu do graczy wróci część wydanych środków na platformie. Cashback wyniesie 5 proc., natomiast w przypadku subskrybentów GAMIVO SMART będzie to aż 10 proc.

 - GAMIVO już od 5 lat odpowiada na potrzeby graczy. Przez ten czas nasza platforma zgromadziła ponad 4,1 mln użytkowników, a sprzedaż przekroczyła 14,3 mln gier. Cieszymy się, że gracze chętnie korzystają z naszych usług i właśnie dlatego chcemy świętować urodziny razem z nimi, dlatego zaplanowaliśmy specjalne zniżki dla użytkowników platformy. Głównym punktem jest program Club, a informacje o kolejnych niespodziankach będzie można znaleźć na stronie i blogu GAMIVO, a także w naszych mediach społecznościowych – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO.

Korzystając z GAMIVO Club po dokonaniu zakupu na platformie, klienci otrzymają część zapłaconej kwoty w postaci cashbacku, który trafi na ich konta GAMIVO. Gracze będą mogli wykorzystać zwrot na kolejne zakupy na platformie i tym samym obniżyć cenę produktów. Użytkownicy z aktywną subskrypcją SMART uzyskają cashback większy niż ci bez niej, co jeszcze bardziej uatrakcyjni obecną ofertę SMART. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.

- Dziękujemy graczom, że już od 5 lat doceniają nasze usługi. To właśnie z myślą o użytkownikach serwisu nieustannie ulepszamy platformę GAMIVO i wprowadzamy coraz to nowsze funkcjonalności. Mamy nadzieję, że kolejne lata działalności Spółki będą równie intensywne - dodaje Mateusz Śmieżewski.

Spółka z roku na rok poprawia wyniki finansowe. GAMIVO w II kwartale 2022 roku wygenerowało 56,3 mln zł obrotu i 10,7 mln zł przychodu, obie te liczby były zauważalnie wyższe niż w poprzednim kwartale. Zysk netto wyniósł zaś 2,9 mln zł, zatem aż o 85 proc. więcej względem I kwartału 2022 roku.

 

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.