GAMIVO świętuje 5. urodziny!
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, kończy właśnie 5 lat. W tym czasie serwis zgromadził ponad 4,1 mln zarejestrowanych użytkowników, którzy zakupili przeszło 14,3 mln gier. Częścią urodzinowych atrakcji jest nowy program GAMIVO Club, dzięki któremu część wydanych w serwisie pieniędzy wróci do kupujących. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.
Obchody 5. urodzin GAMIVO trwają od 7 do 9 września. W tym czasie dla użytkowników przygotowano wyjątkowe zniżki, które będą sukcesywnie ogłaszane w ciągu kolejnych dni. Głównym punktem świętowania jest nowy program lojalnościowy GAMIVO Club, dzięki któremu do graczy wróci część wydanych środków na platformie. Cashback wyniesie 5 proc., natomiast w przypadku subskrybentów GAMIVO SMART będzie to aż 10 proc.
- GAMIVO już od 5 lat odpowiada na potrzeby graczy. Przez ten czas nasza platforma zgromadziła ponad 4,1 mln użytkowników, a sprzedaż przekroczyła 14,3 mln gier. Cieszymy się, że gracze chętnie korzystają z naszych usług i właśnie dlatego chcemy świętować urodziny razem z nimi, dlatego zaplanowaliśmy specjalne zniżki dla użytkowników platformy. Głównym punktem jest program Club, a informacje o kolejnych niespodziankach będzie można znaleźć na stronie i blogu GAMIVO, a także w naszych mediach społecznościowych – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO.
Korzystając z GAMIVO Club po dokonaniu zakupu na platformie, klienci otrzymają część zapłaconej kwoty w postaci cashbacku, który trafi na ich konta GAMIVO. Gracze będą mogli wykorzystać zwrot na kolejne zakupy na platformie i tym samym obniżyć cenę produktów. Użytkownicy z aktywną subskrypcją SMART uzyskają cashback większy niż ci bez niej, co jeszcze bardziej uatrakcyjni obecną ofertę SMART. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.
- Dziękujemy graczom, że już od 5 lat doceniają nasze usługi. To właśnie z myślą o użytkownikach serwisu nieustannie ulepszamy platformę GAMIVO i wprowadzamy coraz to nowsze funkcjonalności. Mamy nadzieję, że kolejne lata działalności Spółki będą równie intensywne - dodaje Mateusz Śmieżewski.
Spółka z roku na rok poprawia wyniki finansowe. GAMIVO w II kwartale 2022 roku wygenerowało 56,3 mln zł obrotu i 10,7 mln zł przychodu, obie te liczby były zauważalnie wyższe niż w poprzednim kwartale. Zysk netto wyniósł zaś 2,9 mln zł, zatem aż o 85 proc. więcej względem I kwartału 2022 roku.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.