GAMIVO w 2022 roku postawiło na automatyzację i udoskonalenie platformy
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, w 2022 roku kontynuował intensywny rozwój serwisu, usprawniając dotychczasowe, a także dodając nowe funkcjonalności. Spółka wprowadziła m.in. kolejne działania SEO, nowy system promowania ofert, a także geotargeting, czyli funkcję kierowania geograficznego. Automatyzacja i udoskonalenie platformy pozytywnie wpływa na rentowność biznesu. Po trzech kwartałach br. GAMIVO odnotowało zysk netto wyższy o 50 proc. względem analogicznego okresu 2021 roku.
Na początku 2022 roku GAMIVO ogłosiło pięć filarów rozwoju, które konsekwentnie realizowało, udoskonalając platformę i jednocześnie zwiększając jej rentowność. W pierwszym półroczu Spółka intensywnie pracowała nad zwiększeniem ruchu na platformie m.in. poprzez dbanie o SEO, czyli optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google. Ważnymi krokami prowadzącymi do tego celu było zaprezentowanie nowej strony produktowej, przebudowa strony głównej platformy oraz wprowadzenie linków kanonicznych, które pomagają rozwiązać problem duplikacji treści na platformie. Ulepszono także wyszukiwarkę wewnątrz serwisu, dzięki czemu użytkownicy jeszcze szybciej i łatwiej mogą znajdować produkty, których szukają.
Ponadto GAMIVO wprowadziło nowy system promowania ofert w modelu CPS, a także zwiększało bazę dostawców korzystających z systemu API, dzięki któremu sprzedawcy jeszcze efektywniej mogą docierać do graczy. Kolejnym krokiem prowadzącym do automatyzacji platformy było rozwinięcie chatbota, który przyczynia się do poprawy doświadczenia zakupowego użytkowników i ich zadowolenia. Dbając o swoich klientów, Spółka rozwinęła usługę GAMIVO SMART oraz uruchomiła program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy czerpią jeszcze więcej korzyści.
- Funkcjonalności i usprawnienia, które wdrożyliśmy na naszej platformie mają charakter długoterminowy. Już teraz widzimy wymierne korzyści wprowadzonych przez nas działań, jednak spodziewamy się, że w kolejnych okresach zostaną one zmaksymalizowane – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Kolejnym ważnym usprawnieniem jest funkcja geotargetingu, która działa na platformie od czerwca 2022 roku. Narzędzie kierowania geograficznego pozwala dokładniej personalizować ofertę serwisu w zależności od kraju użytkownika. Z kolei w ostatnim czasie GAMIVO wprowadziło możliwość zakupu produktów na platformie za pośrednictwem kryptowaluty Tether, której kurs powiązany jest z dolarem amerykańskim, dzięki czemu ryzyko nagłych wahań kursu jest zminimalizowane.
- Intensywna praca nad platformą ma przełożenie na wyniki finansowe. Po trzech kwartałach br. GAMIVO odnotowało zysk netto wyższy o 50 proc. względem analogicznego okresu 2021 roku. Spodziewamy się, że w kolejnych okresach będziemy notować dalsze wzrosty przychodów i rentowności Spółki. Już niebawem będziemy mieli przyjemność przekazać Państwu dalsze plany rozwoju GAMIVO - mówi Mateusz Śmieżewski.
W pierwszych trzech kwartałach br. GAMIVO zaraportowało zysk netto w wysokości 7,2 mln zł, natomiast rok temu w analogicznym okresie było to 4,8 mln zł, co stanowi wzrost o 50 proc.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.