Komunikaty PR

GAMIVO w 2022 roku postawiło na automatyzację i udoskonalenie platformy

2022-12-16  |  10:00
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, w 2022 roku kontynuował intensywny rozwój serwisu, usprawniając dotychczasowe, a także dodając nowe funkcjonalności. Spółka wprowadziła m.in. kolejne działania SEO, nowy system promowania ofert, a także geotargeting, czyli funkcję kierowania geograficznego. Automatyzacja i udoskonalenie platformy pozytywnie wpływa na rentowność biznesu. Po trzech kwartałach br. GAMIVO odnotowało zysk netto wyższy o 50 proc. względem analogicznego okresu 2021 roku.

Na początku 2022 roku GAMIVO ogłosiło pięć filarów rozwoju, które konsekwentnie realizowało, udoskonalając platformę i jednocześnie zwiększając jej rentowność. W pierwszym półroczu Spółka intensywnie pracowała nad zwiększeniem ruchu na platformie m.in. poprzez dbanie o SEO, czyli optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google. Ważnymi krokami prowadzącymi do tego celu było zaprezentowanie nowej strony produktowej, przebudowa strony głównej platformy oraz wprowadzenie linków kanonicznych, które pomagają rozwiązać problem duplikacji treści na platformie. Ulepszono także wyszukiwarkę wewnątrz serwisu, dzięki czemu użytkownicy jeszcze szybciej i łatwiej mogą znajdować produkty, których szukają.

Ponadto GAMIVO wprowadziło nowy system promowania ofert w modelu CPS, a także zwiększało bazę dostawców korzystających z systemu API, dzięki któremu sprzedawcy jeszcze efektywniej mogą docierać do graczy. Kolejnym krokiem prowadzącym do automatyzacji platformy było rozwinięcie chatbota, który przyczynia się do poprawy doświadczenia zakupowego użytkowników i ich zadowolenia. Dbając o swoich klientów, Spółka rozwinęła usługę GAMIVO SMART oraz uruchomiła program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy czerpią jeszcze więcej korzyści.

 - Funkcjonalności i usprawnienia, które wdrożyliśmy na naszej platformie mają charakter długoterminowy. Już teraz widzimy wymierne korzyści wprowadzonych przez nas działań, jednak spodziewamy się, że w kolejnych okresach zostaną one zmaksymalizowane – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.

Kolejnym ważnym usprawnieniem jest funkcja geotargetingu, która działa na platformie od czerwca 2022 roku. Narzędzie kierowania geograficznego pozwala dokładniej personalizować ofertę serwisu w zależności od kraju użytkownika. Z kolei w ostatnim czasie GAMIVO wprowadziło możliwość zakupu produktów na platformie za pośrednictwem kryptowaluty Tether, której kurs powiązany jest z dolarem amerykańskim, dzięki czemu ryzyko nagłych wahań kursu jest zminimalizowane.

- Intensywna praca nad platformą ma przełożenie na wyniki finansowe. Po trzech kwartałach br. GAMIVO odnotowało zysk netto wyższy o 50 proc. względem analogicznego okresu 2021 roku. Spodziewamy się, że w kolejnych okresach będziemy notować dalsze wzrosty przychodów i rentowności Spółki. Już niebawem będziemy mieli przyjemność przekazać Państwu dalsze plany rozwoju GAMIVO - mówi Mateusz Śmieżewski.

W pierwszych trzech kwartałach br. GAMIVO zaraportowało zysk netto w wysokości 7,2 mln zł, natomiast rok temu w analogicznym okresie było to 4,8 mln zł, co stanowi wzrost o 50 proc.

 

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.