GAMIVO wprowadziło program lojalnościowy
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, niedawno świętował 5. urodziny. W ramach obchodów wydarzenia został uruchomiony program lojalnościowy GAMIVO Club, który spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem. Sprawia on, że do graczy wraca część wydanych pieniędzy w serwisie transakcyjnym. Cashback wynosi 5 proc., natomiast w przypadku subskrybentów GAMIVO SMART jest to aż 10 proc. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych i jeszcze częstszych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.
Podczas obchodów 5. urodzin GAMIVO przygotowało dla graczy wiele atrakcji, a jedną z nich był program lojalnościowy. Dzięki GAMIVO Clubowi do klientów wraca część pieniędzy wydanych na platformie. Cashback wynosi 5 proc., natomiast w przypadku subskrybentów GAMIVO SMART jest to aż 10 proc. Środki te mogą być wykorzystane do opłacenia nawet 50 proc. wartości kolejnych zakupów na platformie.
- Zdecydowaliśmy się wprowadzić GAMIVO Club, ponieważ doceniamy graczy i chcemy im zaoferować coś szczególnego. Piąte urodziny były wręcz idealną okazją, aby go zaprezentować i w ten sposób świętować tę rocznicę razem z naszymi użytkownikami. Z założenia programy lojalnościowe przynoszą efekty w dłuższej perspektywie, natomiast już teraz obserwujemy korzyści jak chociażby wzrost średniej wartości koszyka – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO.
Korzystając z GAMIVO Club, po dokonaniu zakupu na platformie klienci otrzymują część zapłaconej kwoty w postaci cashbacku, który trafia na ich konta GAMIVO. Gracze mogą wykorzystać zwrot na kolejne zakupy na platformie i tym samym obniżyć cenę produktów. Użytkownicy z aktywną subskrypcją SMART uzyskują cashback większy niż ci bez niej, co jeszcze bardziej uatrakcyjnia obecną ofertę SMART. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.
- W ostatnich latach programy lojalnościowe w sektorze gier znacznie zyskały na popularności, a przykładem z ostatnich miesięcy może być m.in. program PlayStation Stars od giganta branży - Sony Interactive Entertainment. Dzieje się tak chociażby dlatego, że jest to skuteczny sposób na zwiększenie retencji klientów oraz pozyskanie nowych użytkowników - dodaje Mateusz Śmieżewski.
Do tej pory platforma GAMIVO zgromadziła ponad 4,1 mln użytkowników, a sprzedaż przekroczyła 14,3 mln gier. Spółka z roku na rok poprawia wyniki finansowe - w II kwartale 2022 roku GAMIVO wygenerowało 56,3 mln zł obrotu i 10,7 mln zł przychodu, obie te liczby były zauważalnie wyższe niż w poprzednim kwartale. Zysk netto wyniósł zaś 2,9 mln zł, zatem aż o 85 proc. więcej względem I kwartału 2022 roku.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.