GAMIVO wprowadziło program lojalnościowy
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, niedawno świętował 5. urodziny. W ramach obchodów wydarzenia został uruchomiony program lojalnościowy GAMIVO Club, który spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem. Sprawia on, że do graczy wraca część wydanych pieniędzy w serwisie transakcyjnym. Cashback wynosi 5 proc., natomiast w przypadku subskrybentów GAMIVO SMART jest to aż 10 proc. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych i jeszcze częstszych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.
Podczas obchodów 5. urodzin GAMIVO przygotowało dla graczy wiele atrakcji, a jedną z nich był program lojalnościowy. Dzięki GAMIVO Clubowi do klientów wraca część pieniędzy wydanych na platformie. Cashback wynosi 5 proc., natomiast w przypadku subskrybentów GAMIVO SMART jest to aż 10 proc. Środki te mogą być wykorzystane do opłacenia nawet 50 proc. wartości kolejnych zakupów na platformie.
- Zdecydowaliśmy się wprowadzić GAMIVO Club, ponieważ doceniamy graczy i chcemy im zaoferować coś szczególnego. Piąte urodziny były wręcz idealną okazją, aby go zaprezentować i w ten sposób świętować tę rocznicę razem z naszymi użytkownikami. Z założenia programy lojalnościowe przynoszą efekty w dłuższej perspektywie, natomiast już teraz obserwujemy korzyści jak chociażby wzrost średniej wartości koszyka – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO.
Korzystając z GAMIVO Club, po dokonaniu zakupu na platformie klienci otrzymują część zapłaconej kwoty w postaci cashbacku, który trafia na ich konta GAMIVO. Gracze mogą wykorzystać zwrot na kolejne zakupy na platformie i tym samym obniżyć cenę produktów. Użytkownicy z aktywną subskrypcją SMART uzyskują cashback większy niż ci bez niej, co jeszcze bardziej uatrakcyjnia obecną ofertę SMART. Program ma na celu zwiększenie lojalności klientów, zachęcenie ich do ponownych zakupów na platformie, zainteresowanie aktywowaniem subskrypcji SMART, a także przyciągnięcie nowych użytkowników.
- W ostatnich latach programy lojalnościowe w sektorze gier znacznie zyskały na popularności, a przykładem z ostatnich miesięcy może być m.in. program PlayStation Stars od giganta branży - Sony Interactive Entertainment. Dzieje się tak chociażby dlatego, że jest to skuteczny sposób na zwiększenie retencji klientów oraz pozyskanie nowych użytkowników - dodaje Mateusz Śmieżewski.
Do tej pory platforma GAMIVO zgromadziła ponad 4,1 mln użytkowników, a sprzedaż przekroczyła 14,3 mln gier. Spółka z roku na rok poprawia wyniki finansowe - w II kwartale 2022 roku GAMIVO wygenerowało 56,3 mln zł obrotu i 10,7 mln zł przychodu, obie te liczby były zauważalnie wyższe niż w poprzednim kwartale. Zysk netto wyniósł zaś 2,9 mln zł, zatem aż o 85 proc. więcej względem I kwartału 2022 roku.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.