Głośne premiery napędzają aktywność graczy na platformie GAMIVO
Początek 2022 roku obfituje w dużą liczbę głośnych premier gier wideo, dzięki czemu GAMIVO – właściciel platformy transakcyjnej dla graczy – odnotowuje zwiększoną aktywność użytkowników korzystających z serwisu. Gracze chętnie sięgają po zupełnie nowe produkcje takie jak Elden Ring, obecnie najczęściej kupowana gra na GAMIVO.com, ale także po te tytuły, które są już im dobrze znane. Zwiększony ruch na platformie przekłada się na dużą liczbę zakupów, a co za tym idzie wyższe obroty i zyski Spółki.
Obecny rok obfituje w dużą liczbę głośnych premier, wobec których wielu graczy nie przechodzi obojętnie, kupując najnowsze hity. Na platformie GAMIVO w gamie 84 tys. produktów znajduje się wiele tytułów, które niedawno zostały wydane. Są wśród nich m.in. God of War, Dying Light 2: Stay Human czy Elden Ring, która jest obecnie najchętniej kupowaną grą, a także ma szansę uplasować się wysoko na liście najlepiej sprzedających się tytułów w historii firmy.
- Elden Ring to zdecydowanie jedna z najważniejszych premier tego roku. Chociaż gry studia FromSoftware słyną z wysokiego stopnia trudności, to zawsze cieszą się sporą popularnością. Teraz japoński deweloper po raz pierwszy zdecydował się osadzić akcję w otwartym świecie. W dodatku w budowę historii zaangażowany był sam George R.R. Martin – autor “Gry o tron”. To wszystko sprawiło, że Elden Ring widniał wysoko na listach najbardziej oczekiwanych tytułów. Także na GAMIVO odnotowaliśmy wiele zamówień przedpremierowych. Warto podkreślić, że żadna produkcja w historii platformy nie była chętniej preorderowana, co bezpośrednio przekłada się na wysoki obrót oraz zyski GAMIVO – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
Gracze sięgają również po znane już tytuły, które doczekały się aktualizacji. W lutym 2022 roku CD Projekt Red udostępniło patch 1.5, który wzbogacił bestseller Cyberpunk 2077 o dodatkową zawartość i sporo wyczekiwanych poprawek, co na nowo rozbudziło zainteresowanie grą. GAMIVO ocenia, że wysoka aktywność graczy, będzie się utrzymywać także w następnych miesiącach 2022 roku za sprawą kolejnych wyczekiwanych premier.
- Jeśli producentom uda się zrealizować ambitne plany, to do końca roku w ręce graczy trafi wiele ciekawych produkcji. Warto wymienić choćby Lego Star Wars: The Skywalker Saga, A Plague Tale: Requiem, Dune: Spice Wars, Gotham Knights, Hogwarts Legacy czy God of War Ragnarök. Oczywiście w branży gier przesunięcia premier nie są niczym niezwykłym, więc może się okazać, że deweloperzy pracujący nad którymś z tych tytułów będą jednak potrzebowali więcej czasu. Choćby wiadomo już, że planowany na maj Forspoken nie pojawi się szybciej niż jesienią. Za to na pewno żelaznymi punktami w kalendarzu graczy są premiery nowych odsłon sportowych serii. Cykle takie jak FIFA, NBA 2K czy Madden NFL cieszą się na GAMIVO niesłabnącą popularnością. Wszystkie wspomniane tytuły będą dostępne na GAMIVO.com, dlatego już teraz zachęcamy graczy do śledzenia naszego serwisu – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Szczegółów o najnowszych premierach gracze mogą dowiedzieć się czytając platformowego bloga GAMIVO, który powstał w odpowiedzi na ich potrzeby. Blog jest realizacją planów rozwoju, którego ważnym punktem jest dbanie o zadowolenie użytkowników serwisu. Buduje on także zaufanie do marki, dzięki czemu gracze odwiedzają platformę nie tylko, żeby zakupić produkt, ale także dowiedzieć się o najnowszych akcjach promocyjnych, wyprzedażach czy konkursach, które regularnie są organizowane przez właściciela serwisu transakcyjnego.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.