Komunikaty PR

Głośne premiery napędzają aktywność graczy na platformie GAMIVO

2022-03-11  |  11:00
Biuro prasowe

Początek 2022 roku obfituje w dużą liczbę głośnych premier gier wideo, dzięki czemu GAMIVO – właściciel platformy transakcyjnej dla graczy – odnotowuje zwiększoną aktywność użytkowników korzystających z serwisu. Gracze chętnie sięgają po zupełnie nowe produkcje takie jak Elden Ring, obecnie najczęściej kupowana gra na GAMIVO.com, ale także po te tytuły, które są już im dobrze znane. Zwiększony ruch na platformie przekłada się na dużą liczbę zakupów, a co za tym idzie wyższe obroty i zyski Spółki.

Obecny rok obfituje w dużą liczbę głośnych premier, wobec których wielu graczy nie przechodzi obojętnie, kupując najnowsze hity. Na platformie GAMIVO w gamie 84 tys. produktów znajduje się wiele tytułów, które niedawno zostały wydane. Są wśród nich m.in. God of War, Dying Light 2: Stay Human czy Elden Ring, która jest obecnie najchętniej kupowaną grą, a także ma szansę uplasować się wysoko na liście najlepiej sprzedających się tytułów w historii firmy.

- Elden Ring to zdecydowanie jedna z najważniejszych premier tego roku. Chociaż gry studia FromSoftware słyną z wysokiego stopnia trudności, to zawsze cieszą się sporą popularnością. Teraz japoński deweloper po raz pierwszy zdecydował się osadzić akcję w otwartym świecie. W dodatku w budowę historii zaangażowany był sam George R.R. Martin – autor “Gry o tron”. To wszystko sprawiło, że Elden Ring widniał wysoko na listach najbardziej oczekiwanych tytułów. Także na GAMIVO odnotowaliśmy wiele zamówień przedpremierowych. Warto podkreślić, że żadna produkcja w historii platformy nie była chętniej preorderowana, co bezpośrednio przekłada się na wysoki obrót oraz zyski GAMIVO – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.

Gracze sięgają również po znane już tytuły, które doczekały się aktualizacji. W lutym 2022 roku CD Projekt Red udostępniło patch 1.5, który wzbogacił bestseller Cyberpunk 2077 o dodatkową zawartość i sporo wyczekiwanych poprawek, co na nowo rozbudziło zainteresowanie grą. GAMIVO ocenia, że wysoka aktywność graczy, będzie się utrzymywać także w następnych miesiącach 2022 roku za sprawą kolejnych wyczekiwanych premier.

- Jeśli producentom uda się zrealizować ambitne plany, to do końca roku w ręce graczy trafi wiele ciekawych produkcji. Warto wymienić choćby Lego Star Wars: The Skywalker Saga, A Plague Tale: Requiem, Dune: Spice Wars, Gotham Knights, Hogwarts Legacy czy God of War Ragnarök. Oczywiście w branży gier przesunięcia premier nie są niczym niezwykłym, więc może się okazać, że deweloperzy pracujący nad którymś z tych tytułów będą jednak potrzebowali więcej czasu. Choćby wiadomo już, że planowany na maj Forspoken nie pojawi się szybciej niż jesienią. Za to na pewno żelaznymi punktami w kalendarzu graczy są premiery nowych odsłon sportowych serii. Cykle takie jak FIFA, NBA 2K czy Madden NFL cieszą się na GAMIVO niesłabnącą popularnością. Wszystkie wspomniane tytuły będą dostępne na GAMIVO.com, dlatego już teraz zachęcamy graczy do śledzenia naszego serwisu – dodaje Mateusz Śmieżewski.

 

Szczegółów o najnowszych premierach gracze mogą dowiedzieć się czytając platformowego bloga GAMIVO, który powstał w odpowiedzi na ich potrzeby. Blog jest realizacją planów rozwoju, którego ważnym punktem jest dbanie o zadowolenie użytkowników serwisu. Buduje on także zaufanie do marki, dzięki czemu gracze odwiedzają platformę nie tylko, żeby zakupić produkt, ale także dowiedzieć się o najnowszych akcjach promocyjnych, wyprzedażach czy konkursach, które regularnie są organizowane przez właściciela serwisu transakcyjnego.

 

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-09 | 11:27

B-Act S.A. wypracował w pierwszym kwartale o 40% wyższą sprzedaż

B-Act S.A., notowana na NewConnect firma inżynieryjna specjalizująca się w doradztwie i nadzorze inwestycji budowlanych, wypracowała w pierwszym kwartale 2024 roku przychody na poziomie 3,82 mln PLN, co oznacza 40 proc. wzrost w
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.