Komunikaty PR

Głośne premiery napędzają aktywność graczy na platformie GAMIVO

2022-03-11  |  11:00
Biuro prasowe

Początek 2022 roku obfituje w dużą liczbę głośnych premier gier wideo, dzięki czemu GAMIVO – właściciel platformy transakcyjnej dla graczy – odnotowuje zwiększoną aktywność użytkowników korzystających z serwisu. Gracze chętnie sięgają po zupełnie nowe produkcje takie jak Elden Ring, obecnie najczęściej kupowana gra na GAMIVO.com, ale także po te tytuły, które są już im dobrze znane. Zwiększony ruch na platformie przekłada się na dużą liczbę zakupów, a co za tym idzie wyższe obroty i zyski Spółki.

Obecny rok obfituje w dużą liczbę głośnych premier, wobec których wielu graczy nie przechodzi obojętnie, kupując najnowsze hity. Na platformie GAMIVO w gamie 84 tys. produktów znajduje się wiele tytułów, które niedawno zostały wydane. Są wśród nich m.in. God of War, Dying Light 2: Stay Human czy Elden Ring, która jest obecnie najchętniej kupowaną grą, a także ma szansę uplasować się wysoko na liście najlepiej sprzedających się tytułów w historii firmy.

- Elden Ring to zdecydowanie jedna z najważniejszych premier tego roku. Chociaż gry studia FromSoftware słyną z wysokiego stopnia trudności, to zawsze cieszą się sporą popularnością. Teraz japoński deweloper po raz pierwszy zdecydował się osadzić akcję w otwartym świecie. W dodatku w budowę historii zaangażowany był sam George R.R. Martin – autor “Gry o tron”. To wszystko sprawiło, że Elden Ring widniał wysoko na listach najbardziej oczekiwanych tytułów. Także na GAMIVO odnotowaliśmy wiele zamówień przedpremierowych. Warto podkreślić, że żadna produkcja w historii platformy nie była chętniej preorderowana, co bezpośrednio przekłada się na wysoki obrót oraz zyski GAMIVO – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.

Gracze sięgają również po znane już tytuły, które doczekały się aktualizacji. W lutym 2022 roku CD Projekt Red udostępniło patch 1.5, który wzbogacił bestseller Cyberpunk 2077 o dodatkową zawartość i sporo wyczekiwanych poprawek, co na nowo rozbudziło zainteresowanie grą. GAMIVO ocenia, że wysoka aktywność graczy, będzie się utrzymywać także w następnych miesiącach 2022 roku za sprawą kolejnych wyczekiwanych premier.

- Jeśli producentom uda się zrealizować ambitne plany, to do końca roku w ręce graczy trafi wiele ciekawych produkcji. Warto wymienić choćby Lego Star Wars: The Skywalker Saga, A Plague Tale: Requiem, Dune: Spice Wars, Gotham Knights, Hogwarts Legacy czy God of War Ragnarök. Oczywiście w branży gier przesunięcia premier nie są niczym niezwykłym, więc może się okazać, że deweloperzy pracujący nad którymś z tych tytułów będą jednak potrzebowali więcej czasu. Choćby wiadomo już, że planowany na maj Forspoken nie pojawi się szybciej niż jesienią. Za to na pewno żelaznymi punktami w kalendarzu graczy są premiery nowych odsłon sportowych serii. Cykle takie jak FIFA, NBA 2K czy Madden NFL cieszą się na GAMIVO niesłabnącą popularnością. Wszystkie wspomniane tytuły będą dostępne na GAMIVO.com, dlatego już teraz zachęcamy graczy do śledzenia naszego serwisu – dodaje Mateusz Śmieżewski.

 

Szczegółów o najnowszych premierach gracze mogą dowiedzieć się czytając platformowego bloga GAMIVO, który powstał w odpowiedzi na ich potrzeby. Blog jest realizacją planów rozwoju, którego ważnym punktem jest dbanie o zadowolenie użytkowników serwisu. Buduje on także zaufanie do marki, dzięki czemu gracze odwiedzają platformę nie tylko, żeby zakupić produkt, ale także dowiedzieć się o najnowszych akcjach promocyjnych, wyprzedażach czy konkursach, które regularnie są organizowane przez właściciela serwisu transakcyjnego.

 

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.