Głośne premiery napędzają aktywność graczy na platformie GAMIVO
Początek 2022 roku obfituje w dużą liczbę głośnych premier gier wideo, dzięki czemu GAMIVO – właściciel platformy transakcyjnej dla graczy – odnotowuje zwiększoną aktywność użytkowników korzystających z serwisu. Gracze chętnie sięgają po zupełnie nowe produkcje takie jak Elden Ring, obecnie najczęściej kupowana gra na GAMIVO.com, ale także po te tytuły, które są już im dobrze znane. Zwiększony ruch na platformie przekłada się na dużą liczbę zakupów, a co za tym idzie wyższe obroty i zyski Spółki.
Obecny rok obfituje w dużą liczbę głośnych premier, wobec których wielu graczy nie przechodzi obojętnie, kupując najnowsze hity. Na platformie GAMIVO w gamie 84 tys. produktów znajduje się wiele tytułów, które niedawno zostały wydane. Są wśród nich m.in. God of War, Dying Light 2: Stay Human czy Elden Ring, która jest obecnie najchętniej kupowaną grą, a także ma szansę uplasować się wysoko na liście najlepiej sprzedających się tytułów w historii firmy.
- Elden Ring to zdecydowanie jedna z najważniejszych premier tego roku. Chociaż gry studia FromSoftware słyną z wysokiego stopnia trudności, to zawsze cieszą się sporą popularnością. Teraz japoński deweloper po raz pierwszy zdecydował się osadzić akcję w otwartym świecie. W dodatku w budowę historii zaangażowany był sam George R.R. Martin – autor “Gry o tron”. To wszystko sprawiło, że Elden Ring widniał wysoko na listach najbardziej oczekiwanych tytułów. Także na GAMIVO odnotowaliśmy wiele zamówień przedpremierowych. Warto podkreślić, że żadna produkcja w historii platformy nie była chętniej preorderowana, co bezpośrednio przekłada się na wysoki obrót oraz zyski GAMIVO – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
Gracze sięgają również po znane już tytuły, które doczekały się aktualizacji. W lutym 2022 roku CD Projekt Red udostępniło patch 1.5, który wzbogacił bestseller Cyberpunk 2077 o dodatkową zawartość i sporo wyczekiwanych poprawek, co na nowo rozbudziło zainteresowanie grą. GAMIVO ocenia, że wysoka aktywność graczy, będzie się utrzymywać także w następnych miesiącach 2022 roku za sprawą kolejnych wyczekiwanych premier.
- Jeśli producentom uda się zrealizować ambitne plany, to do końca roku w ręce graczy trafi wiele ciekawych produkcji. Warto wymienić choćby Lego Star Wars: The Skywalker Saga, A Plague Tale: Requiem, Dune: Spice Wars, Gotham Knights, Hogwarts Legacy czy God of War Ragnarök. Oczywiście w branży gier przesunięcia premier nie są niczym niezwykłym, więc może się okazać, że deweloperzy pracujący nad którymś z tych tytułów będą jednak potrzebowali więcej czasu. Choćby wiadomo już, że planowany na maj Forspoken nie pojawi się szybciej niż jesienią. Za to na pewno żelaznymi punktami w kalendarzu graczy są premiery nowych odsłon sportowych serii. Cykle takie jak FIFA, NBA 2K czy Madden NFL cieszą się na GAMIVO niesłabnącą popularnością. Wszystkie wspomniane tytuły będą dostępne na GAMIVO.com, dlatego już teraz zachęcamy graczy do śledzenia naszego serwisu – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Szczegółów o najnowszych premierach gracze mogą dowiedzieć się czytając platformowego bloga GAMIVO, który powstał w odpowiedzi na ich potrzeby. Blog jest realizacją planów rozwoju, którego ważnym punktem jest dbanie o zadowolenie użytkowników serwisu. Buduje on także zaufanie do marki, dzięki czemu gracze odwiedzają platformę nie tylko, żeby zakupić produkt, ale także dowiedzieć się o najnowszych akcjach promocyjnych, wyprzedażach czy konkursach, które regularnie są organizowane przez właściciela serwisu transakcyjnego.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.