Komunikaty PR

Green Hell VR w wersji alpha w Q1 2021 r.

2020-12-03  |  10:00
Biuro prasowe

 

W Q1 2021 roku na PC zadebiutuje wersje alpha Green Hell VR. Następnym etapem będzie faza testów i optymalizacji elementów graficznych oraz przygotowanie wersji beta projektu, która ma być gotowa w Q2. Odsłonę gry w wirtualnej rzeczywistości realizuje katowickie studio Incuvo. Premiera pełnej wersji survivalowej produkcji zaplanowana jest na Q3 2021. Fabuła projektu rozgrywa się w deszczowych lasach Amazonii. Środki na realizację gry pochodzą z przeprowadzonej przez spółkę kampanii crowdinvestingowej, w ramach której studio pozyskało od inwestorów łącznie 2,8 mln zł. Aktualnie Incuvo czeka na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, w związku z ubieganiem się o dopuszczenie akcji spółki na NewConnect.

- Niedawno zakończyliśmy etap preprodukcji naszego najnowszego projektu z elementami survivalowymi, Green Hell VR. Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania wersji alpha, która już Q1 2021 pokaże odbiorcom ogromny potencjał tej rozgrywki survivalowej w wirtualnej rzeczywistości. Koncentrujemy się na implementacji ostatnich mechanik w celu uzyskania wyjątkowej immersji. Dokładamy wszelkich starań, aby finalny projekt był zgodny z oczekiwaniami graczy, które jak wiemy są duże. – informuje Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo. – Pełna wersja gry zadebiutuje na PC jesienią przyszłego roku. Docelowo projekt dedykowany będzie także na popularne gogle Oculus Quest, co mam nadzieję zadowoli fanów produkcji VR. Zespół zakończył już etap preprodukcji gry i aktualnie trwają pracę nad przygotowaniem prototypu  – dodaje Andrzej Wychowaniec.

Oprócz portingu gier zewnętrznych producentów Incuvo adaptuje i wydaje własne gry. Spółka realizuje także projekty oparte na IP innych producentów, w zamian za część przyszłych przychodów ze sprzedaży. Właśnie w takim modelu studio przenosi na VR Green Hell, którego autorem jest Creepy Jar.  Środki na realizację projektu, Incuvo pozyskało od inwestorów, w ramach tegorocznej kampanii crowdinvestingowej.

Green Hell VR to symulator przetrwania osadzony w unikalnym otoczeniu lasu deszczowego w Amazonii. Gracz, aby przetrwać i przejść do kolejnego poziomu, musi wykazać się sprytem i wytrwałością. Zbuduje schronienie, wytworzy broń, a żeby zdobyć pożywienie uda się na polowanie. Gra w wersji na PC osiągnęła w 2019 r. prestiżowe nagrody Best Polish Game i Best Polish Game Design. W konkursie Digital Dragons nominowany był także Blair Witch. To popularny horror od Bloober Team, za którego port w wersji VR odpowiadało Incuvo. Tytuł, w wersji na Oculus Quest i Oculus Quest 2, zadebiutował na rynku 29 października br. Jak podaje wydawca gry projekt spłacił się w 12 godzin, co jest bardzo dobrym wynikiem.

Incuvo obecnie czeka na zatwierdzenie przez GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego spółki. Proces ten poprzedza planowany na przełom 2020 i 2021 debiut firmy na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.