Komunikaty PR

Grupa Modne Zakupy zwiększa sprzedaż w okresie styczeń-luty br. o 14,5 proc. r/r

2022-03-22  |  17:00
Biuro prasowe

Grupa Modne Zakupy Sp. z o.o. (“GMZ”), jeden z liderów polskiego rynku odzieżowego e-commerce notuje wzrost sprzedaży. Właściciel takich marek jak Intymna.pl, czy Primodo.pl odnotował przychody ze sprzedaży w styczniu i w lutym na poziomie 3,8 mln zł co oznacza wzrost o 14,5 procent w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Wartość przychodów na koniec 2021 roku wynosi około 21,6 mln zł.

Spółka prowadzi internetowy sklep multibrandowy z bielizną (intymna.pl), odzieżą (primodo.com) oraz akcesoriami erotycznymi (blackbunny.pl). Firma posiada w swoim portfolio ponad 150 marek. Przeciętna liczba użytkowników miesięcznie stanowi blisko 400 tys. osób przy ponad 700 tys. sesji (dane za listopad 2020 r. do października 2021 r.). Liczba użytkowników w bazie sklepów grupy wynosi ponad 650 tys. osób. Grupa Modne Zakupy sp. z o.o. wygenerowała w 2020 roku prawie 16,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, a w trzech pierwszych kwartałach 2021 roku ponad 14 mln zł. Wartość przychodów na koniec 2021 roku wynosi około 21,6 mln zł.

-. Bardzo ważna dla naszego rozwoju jest zmiana nawyków konsumentów wynikająca z pandemii. Coraz więcej osób kupuje różnego rodzaju produkty poprzez kanał online, w tym odzież i bieliznę damską. Jako jeden z liderów sprzedaży tego asortymentu w kanale e-commerce stajemy się jednym z beneficjentów tego zjawiska, co widać w naszych wynikach sprzedażowych. Dzięki skutecznym kampaniom marketingowym oraz pozycjonowaniu online regularnie zwiększamy naszą pozycję na rynku, a wzrost sprzedaży powinien być coraz wyższy  – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes GMZ.

Spółka rozpoczęła działania zmierzające do wejścia na rynek NewConnect poprzez połączenie z notowaną już na tym rynku firmą Infoscan S.A. (w trakcie zmiany nazwy na Grupa Modne Zakupy S.A.). 7 marca br. obie spółki zawarły umowę inwestycyjną, która zawiera szczegóły związane z inwestycją Infoscan w zakup 30 procent udziałów GMZ.CO sp. z o.o. (dalej “GMZ.CO”). Jeszcze w listopadzie 2021 roku obie Spółki podpisały Term Sheet, w którym zawarły wstępne warunki transakcji. Obie spółki zamierzają połączyć się realizując dwa cele inwestycyjne. Pierwszy cel inwestycyjny zostanie osiągnięty po zakupie przez Infoscan 30 procent udziałów w GMZ.CO. Drugi cel dotyczy przejęcia 100 procent udziałów w GMZ.CO, a następnie połączenia obu Spółek.

- Mimo, iż nie jesteśmy jeszcze spółką giełdową już teraz inwestorzy mogą zainwestować we wsparcie naszego biznesu poprzez zakup akcji Spółki Infoscan. Zebrane środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na zakup i objęcie przez Infoscan udziałów GMZ.CO. Pozyskane przez GMZ.CO środki pozwolą nam zrealizować wspólną strategię rozwoju, która zakłada m.in. wprowadzenie nowych brandów oraz istotny wzrost przychodów ze sprzedaży. Zapisów w ramach transzy zaproszeń kierowanych przez Zarząd na akcje Infoscan można dokonywać do 25 marca br. – dodaje Grażyna Piotrowska-Oliwa.

Strategia rozwoju Infoscan i równocześnie Grupy Modne Zakupy na lata 2021-2025 zakłada m.in osiągnięcie 12-miesięcznych przychodów w Grupie Infoscan na poziomie 100 mln zł do końca 2025 roku, rozwój organiczny oraz konsolidację na rynku e-commerce, w szczególności w kategorii Women, a także zwiększenie dwukrotnie ilości brandów oraz trzykrotnie ilości produktów na serwisie Intymna do końca 2025 roku. Strategia zakłada również przeniesienie notowań akcji Spółki na Rynek Główny GPW.

Do 25 marca br. trwają zapisy na akcje serii O spółki Infoscan dla inwestorów wytypowanych przez Zarząd Spółki. W celu zapisania się na akcje należy wysłać wiadomość za pomocą formularza kontaktowego na stronie Domu Maklerskiego INC (https://dminc.pl/kontakt) wpisując w temacie wiadomości “Infoscan”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.