Komunikaty PR

Grupa Modne Zakupy zwiększa sprzedaż w okresie styczeń-luty br. o 14,5 proc. r/r

2022-03-22  |  17:00
Biuro prasowe

Grupa Modne Zakupy Sp. z o.o. (“GMZ”), jeden z liderów polskiego rynku odzieżowego e-commerce notuje wzrost sprzedaży. Właściciel takich marek jak Intymna.pl, czy Primodo.pl odnotował przychody ze sprzedaży w styczniu i w lutym na poziomie 3,8 mln zł co oznacza wzrost o 14,5 procent w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Wartość przychodów na koniec 2021 roku wynosi około 21,6 mln zł.

Spółka prowadzi internetowy sklep multibrandowy z bielizną (intymna.pl), odzieżą (primodo.com) oraz akcesoriami erotycznymi (blackbunny.pl). Firma posiada w swoim portfolio ponad 150 marek. Przeciętna liczba użytkowników miesięcznie stanowi blisko 400 tys. osób przy ponad 700 tys. sesji (dane za listopad 2020 r. do października 2021 r.). Liczba użytkowników w bazie sklepów grupy wynosi ponad 650 tys. osób. Grupa Modne Zakupy sp. z o.o. wygenerowała w 2020 roku prawie 16,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, a w trzech pierwszych kwartałach 2021 roku ponad 14 mln zł. Wartość przychodów na koniec 2021 roku wynosi około 21,6 mln zł.

-. Bardzo ważna dla naszego rozwoju jest zmiana nawyków konsumentów wynikająca z pandemii. Coraz więcej osób kupuje różnego rodzaju produkty poprzez kanał online, w tym odzież i bieliznę damską. Jako jeden z liderów sprzedaży tego asortymentu w kanale e-commerce stajemy się jednym z beneficjentów tego zjawiska, co widać w naszych wynikach sprzedażowych. Dzięki skutecznym kampaniom marketingowym oraz pozycjonowaniu online regularnie zwiększamy naszą pozycję na rynku, a wzrost sprzedaży powinien być coraz wyższy  – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes GMZ.

Spółka rozpoczęła działania zmierzające do wejścia na rynek NewConnect poprzez połączenie z notowaną już na tym rynku firmą Infoscan S.A. (w trakcie zmiany nazwy na Grupa Modne Zakupy S.A.). 7 marca br. obie spółki zawarły umowę inwestycyjną, która zawiera szczegóły związane z inwestycją Infoscan w zakup 30 procent udziałów GMZ.CO sp. z o.o. (dalej “GMZ.CO”). Jeszcze w listopadzie 2021 roku obie Spółki podpisały Term Sheet, w którym zawarły wstępne warunki transakcji. Obie spółki zamierzają połączyć się realizując dwa cele inwestycyjne. Pierwszy cel inwestycyjny zostanie osiągnięty po zakupie przez Infoscan 30 procent udziałów w GMZ.CO. Drugi cel dotyczy przejęcia 100 procent udziałów w GMZ.CO, a następnie połączenia obu Spółek.

- Mimo, iż nie jesteśmy jeszcze spółką giełdową już teraz inwestorzy mogą zainwestować we wsparcie naszego biznesu poprzez zakup akcji Spółki Infoscan. Zebrane środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na zakup i objęcie przez Infoscan udziałów GMZ.CO. Pozyskane przez GMZ.CO środki pozwolą nam zrealizować wspólną strategię rozwoju, która zakłada m.in. wprowadzenie nowych brandów oraz istotny wzrost przychodów ze sprzedaży. Zapisów w ramach transzy zaproszeń kierowanych przez Zarząd na akcje Infoscan można dokonywać do 25 marca br. – dodaje Grażyna Piotrowska-Oliwa.

Strategia rozwoju Infoscan i równocześnie Grupy Modne Zakupy na lata 2021-2025 zakłada m.in osiągnięcie 12-miesięcznych przychodów w Grupie Infoscan na poziomie 100 mln zł do końca 2025 roku, rozwój organiczny oraz konsolidację na rynku e-commerce, w szczególności w kategorii Women, a także zwiększenie dwukrotnie ilości brandów oraz trzykrotnie ilości produktów na serwisie Intymna do końca 2025 roku. Strategia zakłada również przeniesienie notowań akcji Spółki na Rynek Główny GPW.

Do 25 marca br. trwają zapisy na akcje serii O spółki Infoscan dla inwestorów wytypowanych przez Zarząd Spółki. W celu zapisania się na akcje należy wysłać wiadomość za pomocą formularza kontaktowego na stronie Domu Maklerskiego INC (https://dminc.pl/kontakt) wpisując w temacie wiadomości “Infoscan”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.