Komunikaty PR

Hard West 2 napędzi sprzedaż w kolejnych kwartałach!

2022-08-16  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Ice Code Games z 2,3 mln zł przychodów ze sprzedaży netto w pierwszym półroczu 2022 r.

Ponad 2,3 mln zł przychodów ze sprzedaży netto odnotował w pierwszym półroczu br. notowany na NewConnect producent gier wideo na PC i konsole – Ice Code Games. Ponadto w drugim kwartale 2022 r. spółka wypracowała 650 tys. zł zysku netto. Warszawski deweloper 4 sierpnia br. zaprezentował pełną wersję gry Hard West 2, która tuż po premierze pojawiła się na szczytach światowych list sprzedażowych na platformach Steam i GOG.

- Pierwsza połowa roku była dla całego zespołu Ice Code Games niezwykle pracowita. Głównie skupiliśmy się na pracach deweloperskich nad grą Hard West 2, które w efekcie doprowadziły do premiery pełnej wersji gry. Cieszy również bardzo duży wzrost zysku netto w drugim kwartale br., a także wysokie poziomy sprzedaży, które w tym momencie przekraczają już 2 mln zł. Liczę także na sukces nowej gry, która powinna napędzić sprzedaż i zwiększyć zyski ze sprzedaży w kolejnych kwartałach - mówi Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games.

W drugim kwartale 2022 roku Ice Code Games SA miała prawie 2,1 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, a w analogicznym okresie ub. r. nie odnotowała przychodów z tytułu sprzedaży. W analizowanym okresie spółka wypracowała zysk netto w wysokości ponad 650 tys. zł., gdzie drugi kwartał ub.r. zakończyła stratą w wysokości ponad 19 tys. zł. Stan gotówki na koncie spółki na koniec czerwca 2022 roku wynosił prawie 1,4 mln zł, co w porównaniu z 2021 r. oznacza wzrost o prawie 1 mln zł. Stan kapitałów własnych spółki na koniec raportowanego okresu to ponad 18,3 mln zł.

- Głównym celem na 2022 rok, który już został osiągnięty, była premiera pełnej wersji Hard West 2. Jestem bardzo zadowolony z efektów pracy zespołu, o czym również świadczą bardzo dobre oceny krytyków i duże zainteresowanie grą tuż po przemierze. Aktualnie pracujemy nad wprowadzeniem dodatkowych usprawnień do naszego nowego tytułu, z pewnością przełożą się na jeszcze większą satysfakcję z gry wśród jej odbiorców - podsumowuje Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games. - Zgodnie z naszą strategią, premiera jednej gry jest dla nas startem pełnej produkcji następnego tytułu. Jeszcze w tym roku planujemy rozpocząć pełne prace nad grą o roboczej nazwie „Odyseusz”- dodaje CEO Ice Code Games.

4 sierpnia odbyła się globalna premiera najnowszej gry studia – Hard West 2, która w zaledwie kilka godzin po premierze, znalazła się na pierwszym miejscu listy Current Bestsellers na platformie GOG, a w pierwszy weekend była również liderem w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Krytycy z serwisu Metacritic ocenili Hard West 2 na 78 proc., a ocena graczy to wysokie 8.4. Większość z ponad 750 recenzji na platformie Steam jest pozytywna (69 proc.). O zainteresowaniu grą świadczy również bardzo wysoki peak graczy, który w weekend po premierze wyniósł ponad 3 tys. osób, a w serwisie Twitch przeszło 25 tys. obserwujących.

***

O spółce:

Ice Code Games SA to notowany na NewConnect w Warszawie producent gier wideo na PC i konsole. Studio specjalizuje się w grach strategicznych i taktycznych. W 2020 roku firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Good Shepherd Entertainment – wydawcą należącym do notowanego na londyńskiej giełdzie Devolver Digital. Efektem tej współpracy jest gra Hard West 2, która 4 sierpnia 2022 roku miała swoją premierę na PC.

Celem Ice Code Games jest zdobycie pozycji topowego producenta gier strategicznych, dostępnych na PC i wszystkich najpopularniejszych konsolach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.