Komunikaty PR

Hogwarts Legacy najczęściej preorderowaną grą na platformie GAMIVO

2023-03-07  |  09:00
Biuro prasowe

Hogwarts Legacy, gra z uniwersum Harry’ego Pottera, stała się ogólnoświatowym hitem, w który w szczytowym momencie grało blisko 880 tys. osób. Tytuł został też najczęściej preorderowaną grą na platformie GAMIVO. Hogwarts Legacy odnotował 30 proc. więcej zamówień przedpremierowych niż Elden Ring, czyli dotychczasowy rekordzista. Zainteresowanie nie słabło także w kolejnych dniach, czego dowodzi fakt, że w ciągu pierwszego tygodnia od premiery przewaga Hogwarts Legacy nad zeszłorocznym zdobywcą tytułu Gry Roku jeszcze wzrosła.


Gra Hogwarts Legacy, która została wydana 10 lutego 2023 roku, spełniła pokładane w niej nadzieje i okazała się ogromnym hitem. Na samym Steamie w szczytowym momencie w Hogwarts Legacy grało 880 tys. osób, a warto wspomnieć, że tytuł ten dostępny jest także na platformie Epic Games oraz konsolach. Ogromne zainteresowanie produkcją studia Avalanche Software potwierdzają także dane platformy GAMIVO, gdzie tytuł z uniwersum Harry’ego Pottera pobił rekord i stał się najczęściej preorderowaną grą w historii serwisu. Hogwarts Legacy odnotowało o 30 proc. więcej zamówień przedpremierowych niż najbardziej oczekiwana gra 2022 roku, czyli Elden Ring.

Co jednak najważniejsze, tytuł zbiera bardzo wysokie oceny zarówno od krytyków, jak i samych graczy. Wersja na PlayStation 5 może obecnie pochwalić się Metascore'em na poziomie 84, natomiast nota przyznana przez użytkowników jest jeszcze wyższa i wynosi 8,9. Podobnie kształtują się oceny edycji na pozostałe platformy. Dzięki temu zainteresowanie Hogwarts Legacy nie osłabło. Także ten trend dobrze obrazują dane GAMIVO. Według nich sprzedaż gry do tygodnia po premierze była o 56 proc. wyższa niż w przypadku Elden Ringa w analogicznym okresie. Jeśli spojrzymy na inne hity z 2022 roku, jak choćby FIFA 23 czy God of War, to okaże się, że przewaga Hogwarts Legacy jest jeszcze większa.

- Postać Harry’ego Pottera przez lata zyskała setki milionów fanów, z których chyba każdy marzy, by zobaczyć świat magii z bliska. Hogwarts Legacy właśnie taką szansę daje, gdyż pozwala na stworzenie własnej postaci i wejście nią w mury słynnej szkoły magii i czarodziejstwa. Dzięki temu gracze mogą przeżyć własną przygodę, zamiast biernie śledzić perypetie bohaterów, jak to miało miejsce w książkach i filmach. Nic więc dziwnego, że oczekiwania względem niej były ogromne. Na szczęście produkcji udało się je spełnić. W konsekwencji gra pobiła rekord zamówionych na GAMIVO preorderów i nadal notuje świetne wyniki sprzedażowe – mówi Paweł Zemka, Head of Marketing w GAMIVO.

Hogwarts Legacy to wciągająca gra akcji RPG z otwartym światem, który po raz pierwszy pojawił się w książkach o Harrym Potterze. Gracz wciela się w postać dzierżącą klucz do antycznego sekretu, który może podzielić świat magii. Podczas rozgrywki do zadań bohatera należy uczenie się zaklęć, warzenie eliksirów, hodowla roślin i opieka nad magicznymi stworzeniami. Dołączając do jednego z domów i pracując nad umiejętnościami, gracz staje się potężnym czarodziejem.

- W tym roku ma się ukazać także Diablo IV, które jest swoistym hitem Schrödingera. Kolejną ważną premierą będzie The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, czyli nowa odsłona flagowej serii Nintendo. Do tego zapowiedziano szereg tytułów, które z pewnością mają potencjał, by trafić do serc i portfeli graczy. Warto tu wymienić choćby takie pozycje jak Lies of P, Street Fighter 6, Star Wars Jedi: Survivor, Suicide Squad: Kill the Justice League czy ogłoszone niedawno nowe Mortal Kombat. Ten rok dla graczy zapowiada się więc niezwykle ciekawie – komentuje Paweł Zemka.

Głośne premiery pozytywnie wpływają na aktywność graczy na platformie GAMIVO, których jest już 4,5 mln. Użytkownicy serwisu łącznie zakupili 18,1 mln produktów. W 2023 roku na graczy czeka jeszcze wiele ciekawych produkcji, które także będą dostępne w serwisie w konkurencyjnych cenach.

 

O platformie

 

GAMIVO to platforma z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.