Honey Payment rozwija multiaplikację płatniczą DotBee
Honey Payment, polski fintech, który jest właścicielem multiaplikacji DotBee do zarządzania finansami i życiem wprowadził nową funkcjonalność. Wiąże się ona z funkcją e-TOLL, która pozwala na zakup biletów autostradowych na odcinkach A2 Konin – Stryków i A4 Wrocław – Sośnica. Aplikacja oferuje także monitorowanie miesięcznego budżetu, przelewy natychmiastowe, organizację zrzutki wśród znajomych, zakup bonu podarunkowego, a także wiele innych usług, które ułatwiają codzienne płatności. Przez dwa lata działalności aplikacja DotBee zgromadziła już 500 tys. osób, a znaczną część użytkowników stanowią osoby w wieku 18-35 lat.
DotBee to wielozadaniowe narzędzie do ułatwiania codziennych czynności płatniczych. Aplikacja oferuje m.in. zakup biletów do komunikacji miejskiej, biletów parkingowych, cashback, a także wiele innych rozwiązań. Jedną z najnowszych funkcji, wprowadzonych do aplikacji, jest e-TOLL, dzięki której użytkownicy mogą zapłacić za przejazd autostradą.
- Głównym celem aplikacji DotBee jest pomoc w zarządzaniu codziennymi finansami. Dzięki konsekwentnemu rozwijaniu aplikacji przez okres dwóch lat, zgromadziliśmy już ponad pół miliona użytkowników. DotBee pozwala na śledzenie wydatków w czasie rzeczywistym, co pozwala użytkownikom na lepsze kontrolowanie swojego budżetu i unikanie nadmiernego wydawania pieniędzy. Oferując wiele funkcjonalności, takich jak chociażby bilety komunikacyjne, opłacenie parkometru, czy zakup vouchera. DotBee pomaga także oszczędzać czas, co cenią sobie przede wszystkim osoby młode między 18 a 35 rokiem życia – powiedział Grzegorz Szulik, Prezes Zarządu i założyciel Honey Payment.
DotBee intensyfikuje swoją ofertę o nowe funkcjonalności. Jedną z nich jest MamBon, który pozwala na zakup bonów podarunkowych i voucherów prezentowych z różnych kategorii. Dzięki temu użytkownicy mogą wybrać usługę czy produkt, który ich interesuje i sprezentować go bliskiej osobie.
Kolejną funkcjonalnością, na której skupia się DotBee, jest LoanByLink. To rozwiązanie, które umożliwia zakup towarów i usług na raty. Obecnie LoanByLink ma już ponad 2000 partnerów, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z ofert wielu różnych sklepów i firm bez konieczności obciążania jednorazowo swojego budżetu. Jest to szczególnie ważne dla osób, które potrzebują nowego sprzętu lub chcą skorzystać z usług, ale nie chcą lub nie mogą wydać na nie całościowej kwoty jednorazowo.
- Nasza aplikacja to znacznie więcej niż tylko narzędzie do kontrolowania wydatków i wykonywania przelewów, umożliwia ona m.in. zakup bonów podarunkowych oraz voucherów prezentowych z różnych kategorii, a także korzystanie z ofert wielu różnych firm i sklepów na raty. Dzięki temu nasi użytkownicy mają dostęp do bogatej oferty, bez konieczności jednorazowego obciążania swojego budżetu. Nasza firma stawia na innowacyjność i wygodę, a wyniki naszych działań potwierdzają, że rozwijamy się w dobrym kierunku.– dodał Grzegorz Szulik.
O Honey Payment:
Honey Payment sp. z o.o. została założona w 2021 r. i jest właścicielem marketplace’u i multiaplikacji finansowej DotBee, która umożliwia zarządzanie i dysponowanie finansami. Użytkownicy aplikacji mają możliwość zdalnego założenia konta do otrzymywania przelewów i dokonywania wpłat na dowolny rachunek. Multiaplikacja posiada takie funkcjonalności jak: bilety transportu publicznego, bilety parkingowe, cashback, ubezpieczenie, nadawanie paczek. Oprócz tego użytkownik może zakupić bony podarunkowe czy vouchery prezentowe z różnych kategorii (MamBon, ponad 1000 partnerów) oraz skorzystać z zakupu towarów i usług na raty (LoanByLink, ponad 2000 partnerów). Spółka posiada ponad pół miliona użytkowników w Polsce, głównie wśród osób młodych (18-25 lat). Stworzyła biznes oparty o wysoką technologię, niski współczynnik zatrudnienia, automatyzację procesów oraz wysoką marżowość.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.