Honey Payment rozwija multiaplikację płatniczą DotBee
Honey Payment, polski fintech, który jest właścicielem multiaplikacji DotBee do zarządzania finansami i życiem wprowadził nową funkcjonalność. Wiąże się ona z funkcją e-TOLL, która pozwala na zakup biletów autostradowych na odcinkach A2 Konin – Stryków i A4 Wrocław – Sośnica. Aplikacja oferuje także monitorowanie miesięcznego budżetu, przelewy natychmiastowe, organizację zrzutki wśród znajomych, zakup bonu podarunkowego, a także wiele innych usług, które ułatwiają codzienne płatności. Przez dwa lata działalności aplikacja DotBee zgromadziła już 500 tys. osób, a znaczną część użytkowników stanowią osoby w wieku 18-35 lat.
DotBee to wielozadaniowe narzędzie do ułatwiania codziennych czynności płatniczych. Aplikacja oferuje m.in. zakup biletów do komunikacji miejskiej, biletów parkingowych, cashback, a także wiele innych rozwiązań. Jedną z najnowszych funkcji, wprowadzonych do aplikacji, jest e-TOLL, dzięki której użytkownicy mogą zapłacić za przejazd autostradą.
- Głównym celem aplikacji DotBee jest pomoc w zarządzaniu codziennymi finansami. Dzięki konsekwentnemu rozwijaniu aplikacji przez okres dwóch lat, zgromadziliśmy już ponad pół miliona użytkowników. DotBee pozwala na śledzenie wydatków w czasie rzeczywistym, co pozwala użytkownikom na lepsze kontrolowanie swojego budżetu i unikanie nadmiernego wydawania pieniędzy. Oferując wiele funkcjonalności, takich jak chociażby bilety komunikacyjne, opłacenie parkometru, czy zakup vouchera. DotBee pomaga także oszczędzać czas, co cenią sobie przede wszystkim osoby młode między 18 a 35 rokiem życia – powiedział Grzegorz Szulik, Prezes Zarządu i założyciel Honey Payment.
DotBee intensyfikuje swoją ofertę o nowe funkcjonalności. Jedną z nich jest MamBon, który pozwala na zakup bonów podarunkowych i voucherów prezentowych z różnych kategorii. Dzięki temu użytkownicy mogą wybrać usługę czy produkt, który ich interesuje i sprezentować go bliskiej osobie.
Kolejną funkcjonalnością, na której skupia się DotBee, jest LoanByLink. To rozwiązanie, które umożliwia zakup towarów i usług na raty. Obecnie LoanByLink ma już ponad 2000 partnerów, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z ofert wielu różnych sklepów i firm bez konieczności obciążania jednorazowo swojego budżetu. Jest to szczególnie ważne dla osób, które potrzebują nowego sprzętu lub chcą skorzystać z usług, ale nie chcą lub nie mogą wydać na nie całościowej kwoty jednorazowo.
- Nasza aplikacja to znacznie więcej niż tylko narzędzie do kontrolowania wydatków i wykonywania przelewów, umożliwia ona m.in. zakup bonów podarunkowych oraz voucherów prezentowych z różnych kategorii, a także korzystanie z ofert wielu różnych firm i sklepów na raty. Dzięki temu nasi użytkownicy mają dostęp do bogatej oferty, bez konieczności jednorazowego obciążania swojego budżetu. Nasza firma stawia na innowacyjność i wygodę, a wyniki naszych działań potwierdzają, że rozwijamy się w dobrym kierunku.– dodał Grzegorz Szulik.
O Honey Payment:
Honey Payment sp. z o.o. została założona w 2021 r. i jest właścicielem marketplace’u i multiaplikacji finansowej DotBee, która umożliwia zarządzanie i dysponowanie finansami. Użytkownicy aplikacji mają możliwość zdalnego założenia konta do otrzymywania przelewów i dokonywania wpłat na dowolny rachunek. Multiaplikacja posiada takie funkcjonalności jak: bilety transportu publicznego, bilety parkingowe, cashback, ubezpieczenie, nadawanie paczek. Oprócz tego użytkownik może zakupić bony podarunkowe czy vouchery prezentowe z różnych kategorii (MamBon, ponad 1000 partnerów) oraz skorzystać z zakupu towarów i usług na raty (LoanByLink, ponad 2000 partnerów). Spółka posiada ponad pół miliona użytkowników w Polsce, głównie wśród osób młodych (18-25 lat). Stworzyła biznes oparty o wysoką technologię, niski współczynnik zatrudnienia, automatyzację procesów oraz wysoką marżowość.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.