Ice Code Games zwiększa swoje przychody ze sprzedaży
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Ponad 3 mln zł przychodów ze sprzedaży netto narastająco wypracował, w okresie od stycznia do końca września 2022 roku, notowany na NewConnect producent gier wideo na PC i konsole – Ice Code Games. Ponadto w trzecim kwartale tego roku spółka odnotowała 173 tys. zł zysku netto. Warszawski deweloper w sierpniu br. zaprezentował pełną wersję gry Hard West 2, która zaledwie kilka godzin po premierze pojawiła się na szczytach światowych list sprzedażowych na platformach Steam i GOG.
- W trzecim kwartale tego roku miało miejsce największe wydarzenie w dotychczasowej działalności Ice Code Games, czyli wydanie Hard West 2. W pierwszych godzinach po sierpniowej premierze, gra znalazła się na pierwszym miejscu Steam Global Bestseller oraz Current Bestsellers na platformie GOG. To idealne zwieńczenie trzyletniej pracy całego zespołu nad tym tytułem. Dodam, że w ostatnich tygodniach dostarczyliśmy dwie aktualizacje tytułu i cały czas pracujemy nad udoskonaleniem naszego flagowej projektu. Liczymy na to, że przełożą się na jeszcze większą satysfakcję z gry wśród jej odbiorców - mówi Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games. - Cieszy również bardzo duży wzrost zysku netto w trzecim kwartale br., a także wysokie poziomy sprzedaży, które w tym momencie roku przekraczają już 3 mln zł - dodaje Paweł Wilk.
W trzecim kwartale 2022 roku Ice Code Games SA miała prawie 692 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży, a w analogicznym okresie ub. r. nie odnotowała przychodów z tytułu sprzedaży. W analizowanym okresie spółka wypracowała zysk netto na poziomie ponad 173 tys. zł., gdzie drugi kwartał ub.r. zakończyła stratą w wysokości prawie 17 tys. zł. Stan gotówki na koncie spółki na koniec września 2022 roku wynosił ponad 1 mln zł, co w porównaniu z 2021 r. oznacza wzrost o 0,6 mln zł. Stan kapitałów własnych spółki na koniec raportowanego okresu to blisko 19 mln zł.
- Cel Ice Code Games na końcówkę tego roku i pierwszą połowę 2023 to kontynuacja prac nad grą „Odyseusz”. W nasz nowy projekt od września jest zaangażowany prawie cały zespół, który dotychczas realizował zadania związane z „Hard West 2”. Aktualnie chcemy ukończyć wszystkie założenia dotyczące gry oraz implementacji większości mechanik. Planujemy jeszcze w tym roku rozpoczęcie fazy alpha - zapowiada CEO Ice Code Games.
4 sierpnia odbyła się globalna premiera najnowszej gry studia – Hard West 2. Po wydaniu gry opublikowane zostały dwie znaczące poprawki, których efektem są pozytywne oceny z ostatnich 30 dni na platformie Steam na poziomie 90 proc. Większość z ponad 1,3 tys. recenzji na platformie Steam jest pozytywna – 73 proc. O zainteresowaniu grą świadczy również bardzo wysoki peak graczy, który w weekend po premierze wyniósł ponad 3 tys. osób, a w serwisie Twitch przeszło 25 tys. obserwujących.
***
O spółce:
Ice Code Games SA to notowany na NewConnect w Warszawie producent gier wideo na PC i konsole. Studio specjalizuje się w grach strategicznych i taktycznych. W 2020 roku firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Good Shepherd Entertainment – wydawcą należącym do notowanego na londyńskiej giełdzie Devolver Digital. Efektem tej współpracy jest gra Hard West 2, która 4 sierpnia 2022 roku miała swoją premierę na PC.
Celem Ice Code Games jest zdobycie pozycji topowego producenta gier strategicznych, dostępnych na PC i wszystkich najpopularniejszych konsolach.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.