Iron VR prezentuje horror Home Together!
Iron VR – spółka zależna Carbon Studio – udostępniła najnowszy teaser autorskiego horroru Home Together. Home Together to pierwszoosobowa gra typu player vs player rozgrywająca się w nawiedzonej posiadłości. Gracze wcielają się w postacie ducha oraz łowcy duchów, którzy stawiają sobie czoła w meczach. Rolę wydawcy pełni spółka Carbon Studio, natomiast gra jest w całości sfinansowana i realizowana przez Iron VR. Tytuł Home Together zostanie bazowo wydany na platformie dedykowanej Meta Quest. Premiera zaplanowana jest na III kwartał 2023 roku.
Home Together to horror z portfolio Iron VR. Budżet gry wynosi 1,6 mln zł i jest on w całości pokryty przez Iron VR. Wydawcą tytułu jest Carbon Studio, a udział w przychodach należny spółce będzie obliczany jako procent od przychodu netto, który zostanie osiągnięty ze sprzedaży gry. Wsparcie doświadczonego wydawcy, który ma już na koncie takie hity jak chociażby serię The Wizards, zwiększa potencjał sprzedażowy horroru Home Together.
- Intensywnie pracujemy i ulepszamy nasz najnowszy tytuł. Widzimy spory potencjał sprzedażowy m.in. dzięki możliwości rozwijania rozgrywki poprzez dodanie w przyszłości kolejnych map, trybów i lokalizacji, co będzie gwarantować jeszcze ciekawsze doznania z gry, a co za tym idzie, tytuł znajdzie jeszcze szersze grono odbiorców – mówi Tomasz Szpiner, prezes zarządu Iron VR.
Home Together to pierwszoosobowa gra typu player vs player, której akcja toczy się w nawiedzonej XIX wiecznej posiadłości. Duch rezydujący w starym domu walczy z łowcą, który wykonuje zadania mające na celu przybliżyć go do zdobycia cennego sprzętu i wypędzenia intruza. Łowcy w wykryciu i unieszkodliwieniu ducha pomagają różne przedmioty takie jak specjalne okulary, pozytywka czy talizman.
- Jest już dostępny najnowszy teaser Home Together. Teraz dopracowujemy rozgrywkę i będziemy zbierać feedback na zamkniętych testach. Premiera gry na platformie Meta Quest zaplanowana jest na III kwartał bieżącego roku, dlatego przed nami intensywny okres, ponieważ zależy nam, żeby dostarczyć graczom produkt najwyższej jakości – dodaje Tomasz Szpiner.
Home Together to kolejny tytuł z portfolio Iron VR. Pierwszym projektem studia osadzonym w świecie wirtualnej rzeczywistości była gra Holy Chick! Tytuł we wczesnym dostępie zadebiutował w marcu 2021 roku w wersji na PC VR. Holy Chick! to jednoosobowa gra, która oferuje użytkownikom humorystyczną rozgrywkę opartą na różnego rodzaju łamigłówkach i pułapkach.
Teaser Home Together: https://www.youtube.com/watch?v=KCoxch0iQ7Y
***
O Spółce:
Iron VR, jest spółką zależną Carbon Studio, która tworzy unikalne i ambitne gry VR. Dzięki temu studio zachowuje elastyczność w dynamicznym świecie technologii wirtualnej rzeczywistości. Jednym z akcjonariuszy spółki jest Carbon Studio, które posiada 43,9 proc. akcji Iron VR, a udział w głosach na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy wynosi 61 proc. Od 2022 r. funkcję Prezesa Zarządu Iron VR pełni Tomasz Szpiner. Współpracował m.in. z Ten Square Games, CI Games, czy Boombit. Był zaangażowany w proces tworzenia takich tytułów jak.: Sniper Ghost Warrior 3, Tanks A Lot, czy Looty Woods.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.