Iron VR przeniesie do świata VR Lust for Darkness oraz Alaskan Truck Simulator
Iron VR – spółka zależna producenta gier z gatunku Virtual Reality Carbon Studio – zawarła umowę z Movie Games na przeniesienie dwóch tytułów z portfolio warszawskiego studia na platformy wirtualnej rzeczywistości. Chodzi o grę typu horror Lust for Darkness oraz produkcję typu symulator z elementami survivalowymi – Alaskan Truck Simulator. Prace nad adaptacją gier w świecie VR rozpoczną się w przyszłym roku. Obecnie Iron VR szykuje się do emisji akcji, która poprzedza planowany na Q2 2021 debiut spółki na rynku NewConnect.
- Tak jak zapowiadaliśmy, wspólnie z Movie Games dokonaliśmy wyboru dwóch tytułów z ich portfolio, które w naszej ocenie idealnie wpisują się w technologię wirtualnej rzeczywistości. Lust for Darkness oraz Alaskan Truck Simulator to projekty, które wywołują w graczach sporo emocji, tym bardziej cieszy nas, że mamy możliwość przygotowania VR-owych odsłon tych trzymających w napięciu projektów. Prace rozpoczniemy w przyszłym roku. Chcemy żeby tytuły zadebiutowały na większości głównych platform VR-owych – mówi Karolina Koszuta, prezes Iron VR i członek zarządu Carbon Studio.
Iron VR rozpoczęło współpracę w Movie Games w sierpniu br. Wówczas warszawskie studio nabyło 10 proc. akcji Iron VR. W tym samym czasie do grona akcjonariuszy spółki dołączyły osoby związane z branżą gier wideo.
- Lust For Darkness to gra, która de facto otworzyła nam drzwi do świata horrorów. Gra została bardzo dobrze przyjęta przez graczy, w związku z czym jako pierwsza z naszych produkcji z tego gatunku powinna trafić do świata wirtualnej rzeczywistości. Iron VR zajmie się również adaptacją części gier z innych spółek Rodziny Movie Games – mówi Mateusz Wcześniak, prezes zarządu Movie Games.
Lust for Darkness to tytuł z gatunku horror, który ukazał się na platformie Steam w czerwcu 2018 roku. Gracz wciela się w postać Jonathana Moona, który otrzymuje list od zaginionej rok temu żony. Kierując się informacjami zawartymi w wiadomości, mężczyzna udaje się do posiadłości na odludziu. W tym samym czasie w budynku dochodzi do przerażającej ceremonii tajemniczego kultu, podczas której otwierają się bramy do innego świata.
Za produkcję Alaskan Truck Simulator, symulatora kierowcy ciężarówki przemierzającego Alaskę odpowiada Road Studio S.A., spółka zależna Movie Games. – Cieszę się, że mamy możliwość współpracy ze spółką, która czerpie technologię i doświadczenie od Carbon Studio, polskiego pioniera w dziedzinie wirtualnej rzeczywistości. Wierzę, że razem uda nam się stworzyć ciekawe projekty. Alaskan Truck Simulator przeniesie graczy do dzikiej i mroźnej Alaski, gdzie będzie czekało na nich mnóstwo ciekawych wyzwań. Wirtualna rzeczywistość z pewnością pozwoli jeszcze realistyczniej odwzorować ten specyficzny klimat – komentuje Maciej Nowak, prezes zarządu Road Studio.
Alaskan Truck Simulator jest produkcją z gatunku symulatorów osadzoną na terenie Alaski. Jako kierowca ciężarówki gracz będzie zmuszony dbać o zapasy żywności, a nawet zastawiać pułapki na mniejsze zwierzęta. Wszystko w świetle zmagań z zaskakującymi, groźnymi wyzwaniami na drogach najmroźniejszego stanu USA. Tytuł znajduje się na TOP Wishlist platformy Steam.
Główną działalnością Iron VR jest tworzenie mniejszych gier na własnych IP, które będą oparte o zaawansowany koncept rozgrywki. Spółka zakłada produkcję kilku gier rocznie, przy budżecie ok. 100-300 tys. zł na każdą z gier. Pierwszym autorskim tytułem studia będzie Holy Chick! an Escape Room Game. Głównym celem gry jest podróż rakietą na Księżyc. Po drodze gracz spotka wiele pułapek, a nawet monstrualne kurczaki. Produkcja z gatunku Escape Room zadebiutuje w Q1 2021 na platformach PC VR. Docelowo projekt pojawi się na większości platform wirtualnej rzeczywistości.
W Q2 2021 Iron VR chce dołączyć do grona spółek publicznych notowanych na NewConnect. Wcześniej spółka przeprowadzi emisję akcji w formule crowdinvestingu. Wkrótce więcej szczegółów.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.