Iron VR zapowiada pierwszy autorski tytuł z portfolio produkcyjnego
Holy Chick! an Escape Room Game – pod taką nazwą ukaże się pierwsza autorska gra spółki Iron VR, producenta gier wideo w wirtualnej rzeczywistości. Spółka zależna Carbon Studio, rozpoczęła właśnie prace nad przygodowym tytułem, opartym o znany i lubiany model rozgrywki Escape Room. Na graczy czekać będą ciekawe łamigłówki, których rozwiązanie pozwoli pokonać kolejny etap rozgrywki. Docelowo gra zadebiutuje na większości popularnych platformach VR, z początku na PC VR w Q1 2021. Jednocześnie Iron VR przygotowuje się do kampanii crowdinvestingowej. Niebawem studio ogłosi tytuły gier z portfolio Movie Games, które przeniesie do wirtualnej rzeczywistości.
- Rozpoczęliśmy prace nad naszym pierwszym projektem pod szyldem Iron VR, osadzonym w doskonale znanym nam świecie wirtualnej rzeczywistości. W humorystycznej rozgrywce, gdzie monstrualne i krwiożercze kurczaki zawładnęły planetą, ciężko będzie zachować zimną krew. Zadaniem gracza będzie skuteczna ucieczka, która będzie wiązała się z rozwiązaniem wielu zadań i łamigłówek. Tak pokrótce przedstawia się nasza debiutancka produkcja, Holy Chick! an Escape Room Game – mówi Karolina Koszuta, prezes Iron VR. – Projekt docelowo planujemy wydać na większość popularnych platform VR, natomiast w pierwszej kolejności celujemy w premierę na PC VR w Q1 2021. Liczymy na to, że tytuł zdobędzie sukces i szerokie grono fanów, zarówno gier VR-owych, jak i przygodowych, co w efekcie przełoży się na nasze przyszłe wyniki finansowe – dodaje.
Akcja Holy Chick! an Escape Room Game rozegra się głównie w przyczepie kempingowej. Schronienia gracz będzie mógł szukać m.in. w bunkrze, w którym znajdzie się laboratorium szalonego preppersa. Kolejnym utrudnieniem w ucieczce postaci będzie panel z klawiaturą do wpisania kodu PIN zamocowany na zamkniętej lodówce. Celem rozgrywki jest odlot gracza rakietą na Księżyc.
Rozgrywka posiada cztery rozbudowane poziomy. Pierwszy stanowi wprowadzenie/tutorial, nadający ton i atmosferę grze, mechanika produkcji w pełni wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości. W projekcie przewidziane jest również otwarte zakończenie z fabularną zapowiedzią możliwości kolejnej części gry/sequela.
- Nabieramy rozpędu w rozwoju naszej firmy. Czynności produktowe oraz stricte biznesowe idą zgodnie z założonym planem. Chcemy, razem z Carbon Studio, które jest głównym udziałowcem Iron VR, współtworzyć polski rynek wirtualnej rzeczywistości, To co cieszy to fakt, że z kwartału na kwartał rynek ten dynamicznie rośnie i zdobywa nowych fanów – mówi Karolina Koszuta.
W sierpniu 2020 Iron VR zawarło umowę o ścisłej współpracy z notowanym na NewConnect Movie Games, w myśl której przeniesie wybrane gry z portfolio biznesowego partnera do wirtualnej rzeczywistości. Spółka wkrótce ogłosi wytypowane projekty.
Jeszcze w tym roku Iron VR przeprowadzi emisję akcji w formule crowdinvestingu. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji będzie Dom Maklerski INC S.A. Warunki emisji i nabycia akcji wkrótce zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Oferta będzie poprzedzać debiut spółki na rynku NewConnect zaplanowany na 2021 rok.
Iron VR powstało w celu tworzenia mniejszych grywalnych tytułów (na własnych IP) opartych o zaawansowany koncept rozgrywki oraz przenoszenie gier innych producentów do wirtualnej rzeczywistości. Spółka specjalizuje się w grach typu SuperHot i Beat Saber. Iron VR zakłada produkcję kilku gier rocznie.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.