Jest popyt na pierwsze DLC do Gas Station Simulator
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Notowany na NewConnect producent i deweloper gier DRAGO entertainment poinformował, że Can Touch This – pierwszy DLC do popularnego tytułu Gas Station Simulator, od wczoraj zasila Global Top Wishlist platformy Steam. Wejście do listy miało miejsce dwa tygodnie po publikacji zapowiedzi oraz uruchomieniu oficjalnej karty gry na platformie, co zdaniem zarządu DRAGO entertainment ukazuje duży potencjał sprzedażowy projektu. Premiera płatnego dodatku już 11 maja br.
- Wydanie DLC: Can Touch This, to ważny punkt na mapie rozwoju Gas Station Simulator. Tym bardziej jest mi miło poinformować, że dodatek, który zaprezentowaliśmy zaledwie dwa tygodnie temu już osiąga dobre wyniki. Projekt wczoraj wskoczył na Global Top Wishlist platformy Steam. To dla nas dobry prognostyk do udanej premiery projektu, która zaplanowana jest już na 11 maja. Liczymy, że zainteresowanie graczy utrzyma się także po debiucie, co w efekcie przełoży się na dobrą sprzedaż tytułu i przyszłe wyniki finansowe spółki – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment.
Gas Station Simulator to bestsellerowy symulator odnowy i rozbudowy stacji benzynowej przy Route 66. Zaplanowany dodatek do gry: Can Touch This, wprowadzi do gry możliwość całkowitego remontu stacji benzynowej oraz udekorowania pobliskiego warsztatu i magazynu. Do tego posłużą dwa nowe narzędzia. Pierwsze pozwoli wybrać nową strukturę ścian oraz zmienić typ okien/ drzwi. Drugie natomiast daje dostęp do nowych elementów wizualnych, które pozwolą stworzyć stację o unikalnych charakterze.
Więcej informacji dostępne w DevLogu na karcie Steam DLC: https://store.steampowered.com/app/1149620/Gas_Station_Simulator/
Cena DLC została ustalona na 2,99 USD.
Twórcy Gas Station Simulator, docelowo zakładają wydanie kolejnych dodatków do gry, zarówno płatnych jak i bezpłatnych.
W ramach uniwersum Gas Station Simulator powstaną również tytuły, m.in. Road Diner Simulator, który wszedł na Global Top Wishlist w ciągu 3 dni od premiery oraz Motel Simulator, który znalazł się w tym zestawieniu w ciągu 24 godzin.
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1940030/Gas_Station_Simulator__Can_Touch_This_DLC/

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.