Komunikaty PR

Już dzisiaj premiera Commander ’85 z portfolio wydawniczego Gaming Factory!

2020-09-30  |  10:00
Biuro prasowe

Już dzisiaj w sklepach Steam i Microsoft odbędzie się premiera Commander ’85 – najnowszego projektu notowanego na GPW producenta i wydawcy gier komputerowych – Gaming Factory. Producentem gry jest studio The Moonwalls. Rolę współwydawcy pełni Ultimate Games.

 

- Z satysfakcją oddajemy dziś w ręce graczy nasz najnowszy projekt, czyli Commander ’85 – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory. - Gra przedstawia historię, której główny bohater nieświadomie znajduje się pośrodku wydarzeń, jakie mogą mieć wpływ na dalsze losy całego świata. Commander porusza bardzo aktualny teraz temat sztucznej inteligencji oraz tego, czy jako ludzkość jesteśmy gotowi taką samoświadomą maszyną kierować i jakie może to przynieść skutki. Postawimy gracza przed szeregiem trudnych wyborów, które będą miały wpływ na sposób zakończenia rozgrywki – dodaje.

 

Fabuła Commander ’85 skupia się na jednym z największych marzeń ludzkości dotyczącym stworzenia samoświadomej sztucznej inteligencji. Gra pozwala cofnąć się w czasie do lat osiemdziesiątych XX wieku. Jej bohaterem jest nastolatek, który w prezencie urodzinowym otrzymuje z pozoru niewinny prezent w postaci komputera wyposażonego w sztuczną inteligencję właśnie. Chłopiec nie ma pojęcia jak potężna maszyna trafiła w jego ręce. Ze zdziwieniem odkrywa do czego będzie zdolna, kiedy przekona się, że człowiek, który powinien nią zarządzać, jest do tego zupełnie nieprzygotowany. Zadaniem gracza będzie zdobycie zaufania komputera i utrzymanie jego pozytywnego nastawienia, aby poprzez zaawansowany system komunikowania się z maszyną móc zrealizować misję, jaką jest zakończenie Zimnej Wojny. Dzięki setkom możliwości każda rozgrywka będzie inna, a podjęte w grze decyzje doprowadzą do jednego z trzech możliwych zakończeń.

 

Atutem produkcji jest nieprzewidywalność oraz brak powtarzalności każdej z rozgrywek, które urozmaicone zostały o dodatkowe zadania oraz aktywności. Graczom towarzyszyć będą także losowo generowane ścieżki fabularne. Oprawa graficzna zainspirowana jest stylistyką znaną z kaset VHS, z dodatkowymi sekwencjami odzwierciedlającymi tę konwencję. Specjalnie na potrzeby gry powstały stacje radiowe z audycjami, dedykowanymi reklamami i muzyką oddającą atmosferę tamtych czasów.

 

Commander ’85 będzie dostępny w wersji na PC i konsoli Microsoft.  Producentem tytułu  jest studio The Moonwalls. Za wydanie projektu odpowiadają Gaming Factory oraz Ultimate Games.

 

Gaming Factory jednocześnie pracuje nad nowymi projektami. Premiery kilku z nich zaplanowane są jeszcze w tym roku, chodzi m.in. Bakery Simulator, Farming Life, czy Castle Flipper.

 

O Gaming Factory:

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń strategii działania spółki jest m.in. wydawanie nisko i średnio-budżetowych gier, w tym poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym oraz zwiększanie przychodów z produkcji własnych projektów, w oparciu o rozwijany dział marketingu.

Spółka współpracuje z ponad 20-stoma deweloperami gier i pracuje obecnie nad ponad 25-cioma produkcjami na PC oraz ponad 30-stoma produkcjami na konsole. Gaming Factory produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe, gry akcji, tycoon.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.