Już dzisiaj premiera Commander ’85 z portfolio wydawniczego Gaming Factory!
Już dzisiaj w sklepach Steam i Microsoft odbędzie się premiera Commander ’85 – najnowszego projektu notowanego na GPW producenta i wydawcy gier komputerowych – Gaming Factory. Producentem gry jest studio The Moonwalls. Rolę współwydawcy pełni Ultimate Games.
- Z satysfakcją oddajemy dziś w ręce graczy nasz najnowszy projekt, czyli Commander ’85 – mówi Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory. - Gra przedstawia historię, której główny bohater nieświadomie znajduje się pośrodku wydarzeń, jakie mogą mieć wpływ na dalsze losy całego świata. Commander porusza bardzo aktualny teraz temat sztucznej inteligencji oraz tego, czy jako ludzkość jesteśmy gotowi taką samoświadomą maszyną kierować i jakie może to przynieść skutki. Postawimy gracza przed szeregiem trudnych wyborów, które będą miały wpływ na sposób zakończenia rozgrywki – dodaje.
Fabuła Commander ’85 skupia się na jednym z największych marzeń ludzkości dotyczącym stworzenia samoświadomej sztucznej inteligencji. Gra pozwala cofnąć się w czasie do lat osiemdziesiątych XX wieku. Jej bohaterem jest nastolatek, który w prezencie urodzinowym otrzymuje z pozoru niewinny prezent w postaci komputera wyposażonego w sztuczną inteligencję właśnie. Chłopiec nie ma pojęcia jak potężna maszyna trafiła w jego ręce. Ze zdziwieniem odkrywa do czego będzie zdolna, kiedy przekona się, że człowiek, który powinien nią zarządzać, jest do tego zupełnie nieprzygotowany. Zadaniem gracza będzie zdobycie zaufania komputera i utrzymanie jego pozytywnego nastawienia, aby poprzez zaawansowany system komunikowania się z maszyną móc zrealizować misję, jaką jest zakończenie Zimnej Wojny. Dzięki setkom możliwości każda rozgrywka będzie inna, a podjęte w grze decyzje doprowadzą do jednego z trzech możliwych zakończeń.
Atutem produkcji jest nieprzewidywalność oraz brak powtarzalności każdej z rozgrywek, które urozmaicone zostały o dodatkowe zadania oraz aktywności. Graczom towarzyszyć będą także losowo generowane ścieżki fabularne. Oprawa graficzna zainspirowana jest stylistyką znaną z kaset VHS, z dodatkowymi sekwencjami odzwierciedlającymi tę konwencję. Specjalnie na potrzeby gry powstały stacje radiowe z audycjami, dedykowanymi reklamami i muzyką oddającą atmosferę tamtych czasów.
Commander ’85 będzie dostępny w wersji na PC i konsoli Microsoft. Producentem tytułu jest studio The Moonwalls. Za wydanie projektu odpowiadają Gaming Factory oraz Ultimate Games.
Gaming Factory jednocześnie pracuje nad nowymi projektami. Premiery kilku z nich zaplanowane są jeszcze w tym roku, chodzi m.in. Bakery Simulator, Farming Life, czy Castle Flipper.
O Gaming Factory:
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń strategii działania spółki jest m.in. wydawanie nisko i średnio-budżetowych gier, w tym poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym oraz zwiększanie przychodów z produkcji własnych projektów, w oparciu o rozwijany dział marketingu.
Spółka współpracuje z ponad 20-stoma deweloperami gier i pracuje obecnie nad ponad 25-cioma produkcjami na PC oraz ponad 30-stoma produkcjami na konsole. Gaming Factory produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe, gry akcji, tycoon.
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
NanoGroup S.A. z 3 nowymi źródłami finansowania prac badawczo-rozwojowych
Medinice zamyka rok wzmożonych działań inwestycyjnych zbliżając się do komercjal
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Ponad 70 proc. budynków w Polsce wymaga gruntownej modernizacji. 1 mln zł trafi na granty na innowacje w tym obszarze
Ograniczenie zużycia energii w budynkach to jeden z najbardziej efektywnych ekonomicznie sposobów redukcji emisji dwutlenku węgla. Tymczasem w Unii Europejskiej zdecydowana większość budynków mieszkalnych wymaga poprawy efektywności energetycznej. Innowacji, które mają w tym pomóc, poszukuje ING Bank Śląski w piątej edycji swojego Programu Grantowego dla start-upów i młodych naukowców. Najlepsi mogą liczyć na zastrzyk finansowania z przeznaczeniem na rozwój i komercjalizację swojego pomysłu. Budżet Programu Grantowego ING to 1 mln zł w każdej edycji.
Infrastruktura
Branża infrastrukturalna szykuje się na inwestycyjny boom. Projektanci i inżynierowie wskazują na szereg wyzwań w kolejnych latach
W kolejnych latach w polskiej gospodarce ma być odczuwalne przyspieszenie realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Ma to związek z finansową perspektywą unijną na lata 2021–2027 i odblokowaniem środków z KPO. To inwestycje planowane na dziesiątki albo nawet na setki lat, a w dyskusji dotyczącej takich projektów często pomijana jest rola projektantów i inżynierów. Przedstawiciele tych zawodów wskazują na szereg wyzwań, które będą rzutować na planowanie i realizowanie wielkich projektów infrastrukturalnych. Do najważniejszych zaliczają się m.in. relacje z zamawiającymi, coraz mniejsza dostępność kadr, konieczność inwestowania w nowe, cyfrowe technologie oraz unijne regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju w branży budowlanej.
Konsument
Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi
Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.