Klabater pozyskał blisko 230 tys. zł na planszową wersję gry Crossroads Inn!
Crossroads Inn: The Innkeepers' Creed to strategiczna gra planszowa rozgrywana w autorskim świecie fantasy wykreowanym na potrzeby gry wideo Crossroads Inn. Zadaniem graczy jest zarządzanie gospodą, w taki sposób, aby zdobyć uznanie klientów, zyskać bogactwo i w dłuższej perspektywie – zdobyć władzę w królestwie Yorevale.
- Konstrukcja zbiórki na Kickstarterze była dobrze przemyślana i jednocześnie mocno angażująca. Zebraliśmy 260 proc. podstawowej kwoty, dzięki czemu gra zyska wiele ciekawych dodatków oraz ukaże się w dwóch bogatych edycjach. Premierę Crossroads Inn: The Innkeepers' Creed planujemy na 2023 rok– mówi Michał Gembicki, członek zarządu spółki Klabater.
Gracz będziesz miał do wyboru cztery kategorie wydatków, na które przeznaczy pieniądze – wyposażenie, usługi, pracownicy lub goście specjalni. Każda z opcji przyniesie inne korzyści i wyzwania, które mogą zdecydować o ostatecznym zwycięstwie. Crossroads Inn: The Innkeepers' Creed dedykowana jest graczom w wieku 12+. Szacowny czas rozgrywki wynosi 90-120 min,a w rozgrywce zmierzy się do 4 graczy jednocześnie. Inspiracją planszowej wersji gry jest autorska produkcja Klabatera – Crossroads Inn. Tytuł miał swoją premierę w październiku 2019 r i również został ufundowany w serwisie Kickstarter zbierając 38k eur
Obecnie gra dostępna jest w wersji na PC oraz konsolę Xbox. Trwają pracę nad opracowaniem adaptacji gry na platformę Nintendo Switch. Studio zapowiedziało już także sequel tytułu.
– Pomysł na planszówkę ma złożoną genezę. Po pierwsze rynek planszówkowy to bardzo szybko rosnący segment i kolejny obszar dywersyfikacji naszego portfolio wydawniczego. Po drugie możemy dostarczyć naszym zaangażowanym graczom kolejną przygodę w świecie, który pokochali. Produkując grę planszową wzmacniamy też siłę marki Crossroads Inn, co jest szczególnie ważne w obliczu rozpoczęcia produkcji Crossroads Inn 2. Chcemy podążać za trendami i wymaganiami graczy – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu spółki Klabater. – Zainteresowanie planszówkami widać też w statystykach. W 2021 r. wartość tego rynku przekroczyła 15 mld USD. Kiedy braliśmy udział w wydarzeniach branżowych, takich jak PAX czy Pyrkon, widać było, że planszówki przyciągają dużą rzeszę graczy – dodaje Robert Wesołowski.
Na koniec 2021 r. łączny zysk na sprzedaży Crossroads Inn (gra, przepustka sezonowa oraz dodatki) przekroczył 3 mln zł, a sama gra trafiła do ponad100 tys. nabywców na obu platformach. W 2021 r., ramach drugiego sezonu (Season Pass 2), udostępniono graczom dwa dodatki inspirowane innymi grami z portfolio Spółki, DLC – The Circus oraz DLC- Booze & Liquor, jeszcze w 2022 ukaże się konwersja gry na platformę Nintendo Switch.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.