Komunikaty PR

Klabater pozyskał dwa nowe tytuły wydawnicze

2022-10-11  |  16:00
Biuro prasowe

Defend The Rook i Iris and the Giant to dwa nowe tytuły w portfolio wydawniczym Klabatera. Jest to już kolejna umowa z francuskim wydawcą. Łącznie Goblinz i Klabater pracują już przy adaptacji 5 gier. Jeszcze w tym roku do sprzedaży trafią: As Far As the Eye oraz Legends of the Keepers, a Spellcaster University, Defend the Rook oraz Iris and a Giant ukażą się w przyszłym roku. Aktualnie studio kończy pracę nad swoim największym tytułem Moonshine Inc. Premiera kolejnej gry produkcji własnej Klabatera odbędzie się 1 grudnia br., w pierwszej kolejności gra trafi do sprzedaży na platformy PC, a w późniejszym okresie zostanie przeniesiona na platformy konsolowe.

– Defend The Rook i Iris and the Giant to bardzo ciekawe tytuły, które stawiają na relaksującą rozgrywkę i zachęcają niecodzienną grafiką. Obydwa tytuły mają bardzo pozytywne oceny zebrane w serwisie STEAM i zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych. Nasza współpraca z Goblinz rozkwita, w naszym portfolio mamy już 5 gier od tego renomowanego francuskiego wydawcy, a to z pewnością nie ostatnie produkcje, nad którymi przyjdzie nam pracować – mówi Michał Gembicki, członek zarządu Klabater SA. – Już teraz kończymy pracę nad Legend of Keepers, As far as the Eye, te dwa tytuły wydamy jeszcze w bieżącym kwartale. Natomiast Spellcaster University i nowo pozyskane tytuły, wspólnie z grą Tincan zasilą nasz katalog w nadchodzącym roku.  – dodaje Michał Gembicki. 

Iris and The Giant to wydany w 2020 roku tytuł łączący gatunki karcianki, RPG i roguelike. Gracz wciela się w postać Iris, która musi stawić czoła lękom w swoim wyimaginowanym świecie. Z kolei Defend The Rook to wydana w 2021 roku komputerowa planszówka bojowa roguelike z elementami gatunku tower defense.

Gry z katalogu Klabatera można było niedawno zobaczyć podczas największych w Europie Środkowej i Wschodniej targów gier Poznań Games Arena 2022. Podczas wydarzenia studio pokazało także Moonshine Inc. w polskiej wersji językowej oraz 5 innych gier ze swojego portfolio m.in.: The Amazaing American Circus, czy nominowaną do nagrody Best Narrative grę Best Month Ever!

– Zbliżamy się do wydania gry Moonshine Inc., aktualnie zgromadziliśmy ponad 36 tys. wishlist naszego tytułu, a także 3,5 tys. obserwujących grę w serwisie Steam. To dobrze rokujący wynik, a zbliżająca się data premiery w korzystnym oknie sprzedażowym, a także stale trwająca kampania promocyjna przełożą się na dalszy wzrost wishlisty. Tytuł wydamy ostatecznie 1 grudnia 2022 roku, wcześniej gracze będą mogli wziąć udział w limitowanych Playtestach na platformie Steam– mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater SA.

Klabater posiada już cztery marki własne: The Amazing American Circus - karcianą grę przygodową, Heliborne – sieciowy symulator nowoczesnego pola walki z użyciem śmigłowców bojowych, Crossroads Inn – bestsellerowy sim o zarządzaniu fantastyczną tawerną  oraz Moonshine Inc, strategiczną grę z silnym komponentem craftingowym W produkcji znajduje się również gra Crossoraods Inn 2, a w fazie projektowania pozostaje kontynuacja gry Heliborne – drugiego  hitu sprzedażowego spółki.

 

Do końca br. Klabater wyda jeszcze 4 gry, m.in:  taktyczną retro grę - Kaiju Wars (PS4, Xbox One, NS), bestselerowego RTS As Far As The Eye (PS4, Xbox One) oraz wielki hit z PC, karcianą grę RPG Legend of Keepers: Career of a Dungeon Manager (PS4, Xbox) wraz ze wszystkimi dostępnymi na PC dodatkami. Liczący już ponad 20 pozycji back-katalog Spółki rozwija się dynamicznie, a dzięki owocnej współpracy z uznanymi zachodnimi wydawcami takimi jak: Goblinz, Devolver, czy Starni Games w kolejnych okresach można liczyć na jego dalszy rozwój.

W planach wydawniczych spółki na kolejne okresy są m.in. takie gry: Spellcaster University (PS, Xbox), Tincan (PS, Xbox, Oculus VR), Strategic Minds: Spectre of Communism, Weedcraft (NS), oraz Production Line (PS, Xbox i NS).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.