Komunikaty PR

Klabater szykuje się do targów PGA 2022

2022-10-06  |  15:33
Biuro prasowe

Premiera najnowszej gry produkcji własnej Klabatera odbędzie się 1 grudnia br. Spółka przełożyła pierwotną datę udostępnienia gry z uwagi na konieczność wprowadzenia uwag zaproponowanych przez testerów i graczy podczas publicznych i zamkniętych pokazów gry na targach Gamescom i PAX.  

– Zdecydowaliśmy się na zmianę daty premiery Moonshine Inc., ponieważ chcemy wydać dopracowany tytuł, zgodny z oczekiwaniami rynku. Dostaliśmy wiele pozytywnych opinii od graczy i testerów, ale także wiele cennych uwag i sugestii na temat tego co moglibyśmy jeszcze dodać do projektu, aby go usprawnić. Warto podkreślić, że Moonshine Inc. jest już na finalnym, grywalnym etapie produkcji. Podczas PGA pokażemy przed premierową wersję tytułu, dzięki czemu uczestnicy imprezy poznają przedsmak tego co czeka ich w pełnej wersji gry – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater. –  Widzimy rosnące zainteresowanie Moonshine Inc., obecnie zgromadziliśmy już ponad 36 tys. Zapisów na wishlist, blisko 3,5 tys. obserwujących na Steam, a ponad 35 tys. odsłon zanotował trailer naszej produkcji wyemitowany na kanale IGN! To dobry wynik, a te kilka dodatkowych tygodni przed premierą pozwoli nam jeszcze mocniej rozbudować te liczby. . Na PGA będziemy dostępni w pawilonie 7 na 29-tym stoisku, a specjalnie na targi przygotowaliśmy polską wersję językową naszej gry – dodaje Michał Gembicki, członek zarządu Klabater SA.

Moonshine.Inc. to gra strategiczna typu tycoon, w której odbiorca rozwija swoją nie do końca legalną destylarnię wysokoprocentowego alkoholu. Gra trafi do sprzedaży 1 grudnia br. Tytuł początkowo będzie dostępny w wersji na PC, a w późniejszym okresie trafi również na konsole.

W dniach 14-16 października Klabater weźmie również udział w cyfrowym wydarzeniu poświęconym grom Indie Dreamhack Beyond Indie Showcase, natomiast na 27 października spółka zaplanowała rozpoczęcie playtestów wersji beta gry na platformie Steam.

Podczas Poznań Games Arena, kolejna gra z portfolio Klabatera – zaangażowana i filmowa produkcja przygodowa, Best Month Ever! zostanie pokazana podczas Central & Eastern European Game Awards 2022 (CEEGA). Tytuł uzyskał nominację  w prestiżowej kategorii Najlepsza Narracja. To już druga nominacja gry stworzonej wraz z Warsaw Film School Video Game & Film Production Studio. Wcześniej Best Month Ever! zdobyło nagrodę podczas festiwalu Pixel Awards Europe 2022 w kategorii Best Story. Projekt łączy najlepsze cechy filmu i gry opowiadający o skomplikowanym życiu samotnej matki Louise szukającej domu dla swojego 8-letniego syna znalazł się także w gronie nominowanych do nagród Indie Showcase podczas Digital Dragons 2022.

Zespół deweloperski Klabatera pracuje aktualnie nad grą Crossroads Inn 2. Na koniec 2021 roku łączny zysk ze sprzedaży pierwszej części projektu (gra, przepustka sezonowa oraz dodatki) przekroczył 3 mln zł, a sama gra trafiła do ponad 100 tys. nabywców na platformach PC i Xbox. W szczytowym momencie w grę grało jednocześnie 1,5 tys. Osób. W ostatnich dniach września rodzina marki Crossroads Inn wzbogaciła się o nową edycję, tym razem na przenośną konsolę Nintendo Switch.

Spółka na bieżąco rozwija swój katalog produkcji posiada już cztery marki własne: The Amazing American Circus, Heliborne, Crossroads Inn oraz Moonshine Inc. W fazie koncepcji pozostaje jeszcze kontynuacja gry Heliborne – drugiego  hitu sprzedażowego spółki oraz kolejne gry portingowe i wydawnicze.

 

Do końca br. Klabater wyda jeszcze 4 gry, m.in:  taktyczną retro grę - Kaiju Wars (PS4, Xbox One, NS), bestselerowego RTS As Far As The Eye (PS4, Xbox One) oraz wielki hit z PC, karcianą grę RPG Legend of Keepers: Career of a Dungeon Manager (PS4, Xbox) wraz ze wszystkimi dostępnymi na PC dodatkami. Liczący już ponad 20 pozycji back-katalog Spółki rozwija się dynamicznie, a dzięki owocnej współpracy z uznanymi zachodnimi wydawcami takimi jak: Goblinz, Devolver, czy Starni Games w kolejnych okresach można liczyć na jego dalszy wzrost.

W planach wydawniczych spółki na kolejne okresy są m.in. takie gry: Spellcaster University (PS, Xbox), Tincan (PS, Xbox, Oculus VR), Spectre of Communism,  oraz Production Line (PS, Xbox i NS).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.