Klabater z kolejną umową na porting gry z katalogu Gooblinz
Klabater SA producent i wydawca gier, podpisał umowę na przygotowanie, adaptację i wydanie na platformy: Xbox One, S|X, Sony PlayStation 4 i 5 i Nintendo Switch kolejnego tytułu z katalogu francuskiego wydawcy i producenta Goblinz. Snowtopia: Ski Resort Builder, to strategia ekonomiczna, w której gracz buduje od podstaw własny ośrodek narciarski.
- Z powodzeniem rozwijamy współpracę z francuskim wydawcą Goblinz. Pracujemy już łącznie nad adaptacją 5 gier tego wydawcy. Jednocześnie to kolejny tytuł, który zasili nasz back-katalog. Obecnie tworzy go już ponad 20 tytułów, które generują powtarzalne przychody w naszych wynikach finansowych. Poza PC, koncentrujemy się także na produkcjach konsolowych. Ich sprzedaż odpowiada za znaczną część przychodów Klabatera, od początku br. to 70 proc. – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater SA. - Snowtopia: Ski Resort Builder to gra podobna gatunkowo do naszego Moonshine Inc., który ukaże się 1 grudnia. Początkowo w wersji na PC, w przyszłości także na konsole.
Wishlista Moonshine Inc. Przekroczyła już 37 tys. zapisów, co daje poziom zbliżony do Heliborne w analogicznym okresie przed wydaniem.
– Prowadzimy aktywną promocję gry. Ostatnio przeprowadzone playtesty pozwoliły nam jeszcze mocniej zwiększyć zainteresowanie tytułem. Najbliższe tygodnie będą kluczowe dla premiery – dodaje Robert Wesołowski.
Oprócz gry Moonshine Inc., do końca roku Klabater wyda jeszcze taktyczną retro grę - Kaiju Wars (PS4, Xbox One, NS). W najważniejszych planach spółki na 2023 roku jest premiera sequela autorskiej gry – Crossroads Inn.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.