Kolejny autorski tytuł Draw Distance wkrótce w abonamencie Humble Choice
Autorska produkcja Draw Distance już niedługo będzie dostępna w znanej usłudze abonamentowej popularnego pakietu gier komputerowych – Humble Choice. To efekt podpisanego przez krakowskie studio kontraktu z platformą Humble Bundle. Dostęp do gier w ramach oferty mają użytkownicy serwisu, którzy opłacają miesięczny abonament.
- Humble Choice to jedna z najpopularniejszych gamingowych usług abonamentowych na świecie. Współpraca z właścicielem platformy – Humble Bundle – to dla nas doskonała okazja dotarcia do jeszcze większej liczby odbiorców. Tym bardziej cieszy nas fakt, że nasz kolejny autorski tytuł będzie dostępny w abonamencie Humble Choice. Obecnie nie zdradzamy jeszcze o którą grę chodzi i w jakim terminie będzie dostępna, ale na pewno wielu graczy już się domyśla – informuje Michał Mielcarek, prezes zarządu Draw Distance.
W okresie 4 września-2 października na platformie Humble Choice gracze mogli nabyć w ramach abonamentu Vampire: The Masquerade – Coteries of New York z portfolio produkcyjnego Draw Distance. Z tego tytułu spółka otrzymała jednorazowe wynagrodzenie.
- Zawarcie tej umowy miało widoczny wpływ na wyniki finansowe Draw Distance za trzeci kwartał 2020. Co ważne, dzięki popularności serwisu Humble Bundle i abonamentu Humble Choice udział gry w abonamencie przyczynił się do wzrostu jej popularności i widoczności – aktualnie liczba użytkowników Coteries of New York w samym serwisie Steam przekroczyła 200 tysięcy – komentuje Michał Mielcarek.
W listopadzie Draw Distance opublikowało wyniki za trzeci kwartał br. Od lipca do września spółka wypracowała ponad 0,45 mln zł zysku netto. W tym czasie przychody netto ze sprzedaży wyniosły 1,7 mln zł i były prawie trzykrotnie wyższe w porównaniu do trzeciego kwartału ubiegłego roku. Narastająco, przychody netto spółki przekroczyły 3,5 mln zł i były dwa razy lepsze w porównaniu do analogicznego okresu 2019.
W trzecim kwartale zespół Draw Distance koncentrował się na działaniach produkcyjnych związanych z dwoma nowymi tytułami – Vampire: The Masquerade – Shadows of New York oraz Serial Cleaners. Pierwszy z nich należy do gatunku visual novel. Gra została osadzona w bogatym uniwersum Vampire: The Masquerade i jest samodzielnym dodatkiem, który pozwala graczom wcielić się w nową protagonistkę i spojrzeć na wydarzenia fabularne zaprezentowane w podstawowej wersji gry z zupełnie nowej perspektywy. Premiery tytułu odbyła się 10 września na platformach PC (Windows, Linux), Mac, PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch.
W czerwcu Draw Distance ogłosiło kontynuację swojej najpopularniejszej produkcji – Serial Cleaner. Pierwsza część trafiła do ponad miliona graczy na wszystkich platformach. – Obecnie pracujemy nad grywalną wersją demonstracyjną, którą jeszcze w tym roku chcemy zaprezentować platform-holderom, wydawcom oraz sklepom. Na podstawie dema przygotujemy także pierwszy zwiastun prezentujący rozgrywkę – zapowiada Michał Mielcarek.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.