LifeSim Games S.A. dynamicznie wystartowała z realizacją projektów
LifeSim Games S.A., producent symulatorów z rodziny Movie Games S.A., ma już pierwszy projekt na liście najbardziej oczekiwanych gier na platformie Steam, przygotowuje się do prezentacji nowego trailera i podpisuje kolejne umowy wykonawcze do umowy inwestycyjnej.
Na podstawie zawartej umowy inwestycyjnej i pierwszej umowy wykonawczej, LifeSim Games S.A. realizuje projekt Restaurant Simulator. Zapowiedź projektu znajduje się na platformie Steam, a Spółka informuje, że opublikuje wkrótce nowy rozbudowany trailer. Gra znajduje się na globalnej liście najbardziej oczekiwanych tytułów – Global Wishlist Steam.
- Zgodnie z naszą strategią i moimi wcześniejszymi zapowiedziami, będziemy produkować przyjemne i skierowane do szerokiego grona odbiorców symulatory, odzwierciedlające życie codzienne. Wszystkie tytuły będą zawierać elementy customizacji i ekonomiki. Gracze będą mieli okazję zrealizować swoje marzenia, będą rozwijać swoją postać i budować reputację. Pierwszym projektem będzie Restaurant Simulator, ale pracujemy równocześnie nad koncepcją kolejnych trzech tytułów – mówi Michał Pankowski, Prezes Zarządu LifeSim Games S.A.
W marcu Spółka podpisała drugą umowę wykonawczą na projekt z inwestorem. Tak jak w przypadku poprzedniej inwestor będzie współfinansował produkcję i wydanie gry w zamian za udział w przychodach (rev share).
- Równocześnie z produkcją nowego trailera do Restaurant Simulator pracujemy z odrębnym zespołem nad zapowiedzią drugiego tytułu. Mam nadzieję, że wkrótce będę mógł zaprezentować obydwa i że będą się one cieszyć popularnością wśród potencjalnych graczy. Liczę na duży feedback, który pozwoli nam dopracować ostateczny kształt dokumentacji niezbędnej do produkcji – dodaje Michał Pankowski.
Movie Games S.A., która jest istotnym akcjonariuszem LifeSim Games, pełnić będzie rolę wydawcy wspierającego samodzielną strategię marketingową spółki w obydwu projektach. Dla Restaurant Simulator umowa wydawnicza została już podpisana.
- Cieszy mnie dynamiczny start LifeSim Games S.A. W szybkim czasie od powstania Spółki, zaangażowanie zespołu zaowocowało dwoma projektami w trakcie preprodukcji oraz dwoma w trakcie przygotowania koncepcji – komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.
O Movie Games:
Movie Games to wywodzący się z Polski globalny wydawca gier wideo, notowany na NewConnect.
Spółka została założona przez fanów gier z doświadczeniem w branżach finansów, gamingu i mediów. Łączy nowe talenty z cenionymi weteranami branży, takimi jak Maciej Miąsik, kluczowy developer gry Wiedźmin; David Jaffe, twórca God of War, Piotr Gnyp – znany ex-dziennikarz branżowy i ekpert ds nowych technologii, oraz Tobiasz Piątkowski, jeden z najsłynniejszych polskich twórców komiksu i art directorów.
Portfolio Movie Games zawiera gry przygodowe (“Lust for Darkness”, “Lust from Beyond”, “Lust from Beyond: M Edition”), symulatory ("Drug Dealer Simulator", “Gas Station Simulator”, “MythBusters” i “Alaskan Truck Simulator”), a także przedstawicieli innych gatunków, takich jak strategia czy city builder.
W roku 2021 Movie Games, wspólnie ze studiem produkcji, postprodukcji i efektów specjalnych Platige Image, założyło Image Games, studio developerskie indie premium skupiające się na grach role-playing klasy indie AA.
O LifeSim Games:
LifeSim Games S.A. to studio produkcji gier realizujące symulatory poświęcone różnym aspektom codzienności. Jej produkcje pozwolą graczom tworzyć, budować, urządzać obiekty, zarabiać pieniądze i aktywnie angażować się w różne zajęcia z życia wzięte. Koncentruje się na lekkich i przyjemnych tematach, atrakcyjnych dla każdego niezależnie od płci czy wieku.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.