LifeSim Games S.A. dynamicznie wystartowała z realizacją projektów

LifeSim Games S.A., producent symulatorów z rodziny Movie Games S.A., ma już pierwszy projekt na liście najbardziej oczekiwanych gier na platformie Steam, przygotowuje się do prezentacji nowego trailera i podpisuje kolejne umowy wykonawcze do umowy inwestycyjnej.
Na podstawie zawartej umowy inwestycyjnej i pierwszej umowy wykonawczej, LifeSim Games S.A. realizuje projekt Restaurant Simulator. Zapowiedź projektu znajduje się na platformie Steam, a Spółka informuje, że opublikuje wkrótce nowy rozbudowany trailer. Gra znajduje się na globalnej liście najbardziej oczekiwanych tytułów – Global Wishlist Steam.
- Zgodnie z naszą strategią i moimi wcześniejszymi zapowiedziami, będziemy produkować przyjemne i skierowane do szerokiego grona odbiorców symulatory, odzwierciedlające życie codzienne. Wszystkie tytuły będą zawierać elementy customizacji i ekonomiki. Gracze będą mieli okazję zrealizować swoje marzenia, będą rozwijać swoją postać i budować reputację. Pierwszym projektem będzie Restaurant Simulator, ale pracujemy równocześnie nad koncepcją kolejnych trzech tytułów – mówi Michał Pankowski, Prezes Zarządu LifeSim Games S.A.
W marcu Spółka podpisała drugą umowę wykonawczą na projekt z inwestorem. Tak jak w przypadku poprzedniej inwestor będzie współfinansował produkcję i wydanie gry w zamian za udział w przychodach (rev share).
- Równocześnie z produkcją nowego trailera do Restaurant Simulator pracujemy z odrębnym zespołem nad zapowiedzią drugiego tytułu. Mam nadzieję, że wkrótce będę mógł zaprezentować obydwa i że będą się one cieszyć popularnością wśród potencjalnych graczy. Liczę na duży feedback, który pozwoli nam dopracować ostateczny kształt dokumentacji niezbędnej do produkcji – dodaje Michał Pankowski.
Movie Games S.A., która jest istotnym akcjonariuszem LifeSim Games, pełnić będzie rolę wydawcy wspierającego samodzielną strategię marketingową spółki w obydwu projektach. Dla Restaurant Simulator umowa wydawnicza została już podpisana.
- Cieszy mnie dynamiczny start LifeSim Games S.A. W szybkim czasie od powstania Spółki, zaangażowanie zespołu zaowocowało dwoma projektami w trakcie preprodukcji oraz dwoma w trakcie przygotowania koncepcji – komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games S.A.
O Movie Games:
Movie Games to wywodzący się z Polski globalny wydawca gier wideo, notowany na NewConnect.
Spółka została założona przez fanów gier z doświadczeniem w branżach finansów, gamingu i mediów. Łączy nowe talenty z cenionymi weteranami branży, takimi jak Maciej Miąsik, kluczowy developer gry Wiedźmin; David Jaffe, twórca God of War, Piotr Gnyp – znany ex-dziennikarz branżowy i ekpert ds nowych technologii, oraz Tobiasz Piątkowski, jeden z najsłynniejszych polskich twórców komiksu i art directorów.
Portfolio Movie Games zawiera gry przygodowe (“Lust for Darkness”, “Lust from Beyond”, “Lust from Beyond: M Edition”), symulatory ("Drug Dealer Simulator", “Gas Station Simulator”, “MythBusters” i “Alaskan Truck Simulator”), a także przedstawicieli innych gatunków, takich jak strategia czy city builder.
W roku 2021 Movie Games, wspólnie ze studiem produkcji, postprodukcji i efektów specjalnych Platige Image, założyło Image Games, studio developerskie indie premium skupiające się na grach role-playing klasy indie AA.
O LifeSim Games:
LifeSim Games S.A. to studio produkcji gier realizujące symulatory poświęcone różnym aspektom codzienności. Jej produkcje pozwolą graczom tworzyć, budować, urządzać obiekty, zarabiać pieniądze i aktywnie angażować się w różne zajęcia z życia wzięte. Koncentruje się na lekkich i przyjemnych tematach, atrakcyjnych dla każdego niezależnie od płci czy wieku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.