Live Motion Games rozpoczyna Ofertę Publiczną Akcji o wartości 4,7 mln zł

Live Motion Games – producent gier wideo na PC, rozpoczyna Publiczną Ofertę Akcji o wartości 4,7 mln zł. Z emisji Nowych Akcji Spółka chce pozyskać 4 mln zł. Środki od inwestorów zostaną przeznaczone na produkcję nowych gier z gatunku symulator, survival i city builder oraz marketing pre-produkcji nowych tytułów. Dodatkowo w ramach Oferty sprzedawana jest część Akcji istniejących. Zapisy potrwają do 17 marca. Funkcję firmy inwestycyjnej pośredniczącej w Ofercie pełni Dom Maklerski BDM. Live Motion Games planuje debiut na rynku NewConnect w pierwszym półroczu br.
- Rozpoczynamy Ofertę Publiczną Akcji Live Motion Games, której celem jest pozyskanie od inwestorów kwoty 4 mln zł. Osoby zainteresowanie inwestycją w naszą Spółkę zachęcamy do zapoznania się z Memorandum Informacyjnym, które dostępne jest na stronie internetowej: emisja.livemotiongames.com. Harmonogram Oferty przewiduje składanie zapisów w terminie od 4 do 17 marca. – informuje Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games. – Głównym celem rozwoju naszego Studia jest zwiększenie skali działalności poprzez kontynuację budowy zdywersyfikowanego portfolio produkcyjnego gier komputerowych. Pozyskane od inwestorów środki przeznaczymy przede wszystkim na produkcję i wydanie aktualnie tworzonych oraz nowych gier, a także marketing pre-produkcji nowych tytułów. – dodaje.
Oferta Publiczna Akcji Live Motion Games obejmuje łącznie 105 tys. akcji zwykłych na okaziciela, o wartości nominalnej 0,10 zł, w tym ofertę objęcia 90 tys. nowo emitowanych akcji serii C oraz sprzedaż 15 tys. istniejących akcji serii A, oferowanych przez dotychczasowych akcjonariuszy Spółki. Inwestorom składającym zapisy w ramach Oferty Publicznej mogą być przydzielone zarówno Akcje Nowej Emisji, jak i Akcje Sprzedawane. Ich cena emisyjna na potrzeby zapisów została ustalona na 45 zł za jedną akcję.
Zapisy na Akcje spółki Live Motion Games przyjmowane będą wyłącznie przez Dom Maklerski BDM, bezpośrednio w Punktach Obsługi Klienta oraz za pośrednictwem kanałów internetowych. Autoryzowanym Doradcą jest firma Blue Oak Advisory. Wsparcie prawne zapewnia Kancelaria Lewczuk Łyszczarek i Wspólnicy.
Do tej pory firma Live Motion Games pozyskała w ramach emisji prywatnych kwotę ok. 1,2 mln zł. Środki te zostały przeznaczone na produkcję autorskich, średnio-budżetowych gier z gatunku symulator.
Najpopularniejszym tytułem Studia jest Train Station Renovation, który pozwala na renowację i odbudowę opuszczonych stacji kolejowych. Tytuł w wersji early access w ciągu pierwszej doby od umieszczenia na platformie Steam zdobył 20 tys. nabywców. Obecnie spółka pracuje nad DLC do projektu. – Duża część fanów tej produkcji jest z Niemiec, dlatego zdecydowaliśmy się specjalnie dla nich stworzyć dodatek pt. Train Station Renovation Germany. Wkrótce ujawnimy więcej szczegółów. – dodaje Michał Kaczmarek.
Główną działalnością Live Motion Games jest produkcja gier m.in. z gatunku city builder i survival. W planach tegorocznych premier Studia są m.in.: Builder Simulator oraz Chernobyl Liquidators. Demo pierwszego tytułu zostało zaprezentowane w ramach tegorocznej Zimowej Edycji Festiwalu Steam. Po pokazie tytuł awansował w zestawieniu Global TOP Wishlist platformy Steam. Obecnie zajmuje 71 miejsce. Produkcja jest już na zaawansowanym etapie prac. Live Motion Games intensyfikuje również działania nad swoim największym tytułem inspirowanym katastrofą jądrową w czarnobylskiej elektrowni z 1986 roku – Chernobyl Liquidators.
Tytułowi likwidatorzy to specjalny zespół cywilów i wojskowych, którzy zostali powołani do uporania się ze skutkami katastrofy nuklearnej w Czarnobylu. Projekt jest w fazie zaawansowanych testów.
Gry powstają we współpracy z notowaną na głównym parkiecie spółką PlayWay, wiodącym akcjonariuszem Live
Motion Games.
Oferta Publiczna Akcji Live Motion Games poprzedza plany Studia związane z debiutem na rynku NewConnect. – Po zakończeniu Oferty skoncentrujemy się na realizacji kolejnego celu, jakim jest złożenie do GPW Dokumentu Informacyjnego . Jesteśmy gotowi, aby jeszcze w tym półroczu dołączyć do grona spółek publicznych. – mówi prezes zarządu Live Motion Games.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.