Komunikaty PR

Live Motion Games ma umowę z 505 Games

2021-12-28  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Live Motion Games – notowany na NewConnect producent gier wideo – zawarł umowę z globalnym wydawcą 505 Games. Na mocy zawartego kontraktu 505 Games będzie pełnił rolę wydawcy Chernobyl Liquidators – największego tytułu z portfolio produkcyjnego Live Motion Games. Wartość umowy opiewa na blisko 13 mln PLN (2,8 mln EUR). W I połowie 2022 roku na rynek trafi Train Station Renovation Germany i Builder Simulator.

- Z satysfakcją ogłaszamy, że podpisaliśmy umowę z globalnym wydawcą gier komputerowych – 505 Games. Na mocy zawartego kontraktu nasz partner biznesowy będzie pełnił rolę wydawcy projektu Chernobyl Liquidators. Ufam, że podjęta współpraca, przełoży się na dotarcie gry do jeszcze szerszego grona odbiorców, co w konsekwencji pozytywnie wpłynie na wyniki sprzedażowe tytułu – mówi Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games.  

Wartość kontraktu opiewa na prawie 13 mln PLN (2,8 mln EUR).

W ramach umowy spółce Live Motion Games będzie przysługiwać wynagrodzenie w kwocie 1,26 mln EUR z tytułu udzielenia praw licencyjnych (płatne proporcjonalnie do realizacji umowy jeszcze przed premierą gry). Ponadto umowa przewiduje możliwość zwiększenia zaangażowania 505 Games, w zakresie udzielonych mu praw, o kwotę co najmniej 0,55 mln EUR, która ma być przeznaczona na marketing, lokalizację i testy. Kolejny 1 mln EUR dotyczy wykupu pełni praw autorskich do gry.

Chernobyl Liquidators to rozbudowana gra z gatunku survival/symulator, która od samego początku zbiera pozytywne opinie użytkowników i buduje swoje community. Tytułowi likwidatorzy to specjalny zespół cywilów i wojskowych, którzy zostali powołani do uporania się ze skutkami katastrofy nuklearnej w Czarnobylu. Symulator opiera się na pracy w czarnobylskiej elektrowni, a do głównych zadań gracza należy powstrzymanie śmiercionośnego promieniowania oraz pomoc poszkodowanym.

505 Games to globalny wydawca i dystrybutor gier z siedzibą w Mediolanie, który należy do koncernu Digital Bros. Włoski publisher wydaje produkcje na wiodące platformy sprzętowe oraz urządzenia mobilne i przenośne konsole. Jednym z najbardziej znanych tytułów 505 Games jest gra Death Stranding i Ghost Runner.

- Chernobyl Liquidators to projekt, w którym pokładamy duże nadzieje. Chcemy by nasz największy tytuł w realistyczny sposób oddał klimat akcji ratunkowej po wybuchu reaktora jądrowego w Czarnobylu. Gracz wcieli się w postacie, które były najbliżej poszkodowanych, poczuje na własnej skórze trudności sytuacji i wyborów, z jakimi likwidatorzy musieli się zmagać na pierwszym froncie katastrofy – mówi Paweł Lipiec, Head of PR & Marketing w Live Motion Games. – Ta gra to także odejście od mocno eksploatowanego pomysłu na strzelankę z mutantami. Wcielamy się w ludzi mających do rozwiązania prawdziwe, historyczne i najczęściej bardzo trudne problemy, w trakcie walki ze skutkami awarii – dodaje.

Live Motion Games aktualnie pracuje nad kilkoma projektami jednocześnie. W I półroczu 2022 r. swoje premiery będą miały: Builder Simulator (Q2 2022) oraz DLC do flagowego tytułu Studia pt. Train Station Renovation – Germany.

- DLC dla Train Station Renovation to ukłon w stronę społeczności jaka zbudowała się wokół naszego tytułu. Biorąc pod uwagę świetną sprzedaż bazowej wersji gry, nowa funkcjonalność osadzona w niemieckich realiach kolejowych, powinna przypaść do gustu entuzjastom tej produkcji. Projekt jest niemal skończony. Aktualnie dokonujemy drobnych poprawek i szlifów, wszystko po to do graczy trafił dopracowany produkt  – mówi Paweł Lipiec.

Karta Steam Chernobyl Liquidators: https://tiny.pl/95f8b

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.