Komunikaty PR

Live Motion Games zamyka I kwartał 2022 r. z 24% wzrostem przychodów netto

2022-05-11  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Live Motion Games – notowany na NewConnect twórca gier symulacyjnych – wypracował blisko 1,86 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w I kwartale 2022 r. Daje to wzrost wyniku o 24% w porównaniu r/r. Zysk z działalności operacyjnej (EBIT) od stycznia do marca 2022 r. liczył 0,16 mln zł. Na wypracowane wyniki finansowe Spółki wpływ miała sprzedaż flagowych produkcji Studia: Train Station Renovation oraz Car Trader Simulator. Zgodnie z planem rozwoju, Spółka na bieżąco rozbudowuje swoje portfolio. Jeszcze w tym roku na rynek trafi gra Builder Simulator, a na 2023 rok zaplanowano premierę Chernobyl Liquidators. Bazując na feedbacku graczy, Zarząd Spółki liczy, że nowe projekty pozytywnie przełożą się na jej przyszłe wyniki finansowe.

Sprzedaż naszych dwóch autorskich tytułów: Train Station Renovation oraz Car Trader Simulator kolejny kwartał z rzędu pozytywnie wpłynęła na nasze wyniki finansowe. W I kwartale 2022 roku, odnotowaliśmy zysk netto na poziomie ponad 0,12 mln zł. EBIT w tym okresie wyniósł 0,16 mln zł. Przychody netto ze sprzedaży od stycznia do marca br. liczyły prawie 1,86 mln zł. Co ważne, dało to spółce wzrost wyniku r/r o 24%, kiedy to w I kwartale 2021 roku przychody były na niższym poziomie, wynoszącym ok 1,5 mln zł – mówi Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games S.A.

W marcu br. spółka zawarła umowę ze Polyslash S.A., w ramach której Live Motion Games S.A. wykona, na zlecanie swojego partnera, nową grę symulacyjną. Projekt w pierwszej kolejności zostanie wydany w wersji na PC.

Niedawno, 3 maja 2022 r., swoją premierę miała najnowsza gra z portfolio produkcyjnego Spółki – Bakery Simulator. To nie koniec nowości od Live Motion Games S.A. W najbliższych miesiącach w ręce graczy trafi produkcja Builder Simulator. – Projekt zbliża się dużymi krokami do dnia premiery. W ciągu najbliższych tygodni planujemy zakończenie prac nad contentem podstawowej wersji gry. Dalsze szczegóły podamy w późniejszym terminie, natomiast już wiemy, że data premiery uzależniona będzie od najlepszego ,,okienka’’ wydawniczego – mówi Paweł Lipiec, Head of PR & Marketing w Live Motion Games S.A.

Live Motion Games S.A. przy projekcie Builder Simulator pełni podwójną rolę: producenta oraz wydawcy.

Aktualnie zespół warszawskiego Studia pracuje również nad kilkoma innymi tytułami: Chernobyl Liquidators (wydawcą gry jest globalna firma 505 Games), Builders of China oraz Supermarket Manager. – Supermarket Manager posiada już gotowy prototyp, aktualnie testujemy i rozwijamy mechaniki oraz budujemy warstwę wizualną. Produkcja idzie zgodnie z planem – mówi Paweł Lipiec.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.