LMG: Car Trader Simulator sprzedany w liczbie 6 000 kopii w 72 h od early access
Symulator amerykańskiego dealera samochodowego od Live Motion Games SA w 72 h po premierze osiągnął w sklepie Steam sprzedaż w wysokości 6 000 kopii. Car Trader Simulator we wczesnym dostępie ukazał się na rynku 4 listopada. Premiera finalnej wersji gry zaplanowana jest na Q3 2021 roku. To druga, po Train Station Renovation, gra warszawskiego studia, która w krótkim czasie po premierze zdobywa duże zainteresowanie wśród graczy. W październiku br. LMG zakończyło emisję akcji pozyskując od inwestorów 1,2 mln zł.
Car Trader Simulator to autorski tytuł Live Motion Games z popularnego gatunku symulatorów, który 4 listopada zadebiutował na Steam w trybie early access. – CTS przyciąga szerokie grono fanów, zdobywając przy tym pozytywne oceny. Gra, w trzy dni po premierze wczesnego dostępu, osiągnęła sprzedaż na poziomie 6 tys. kopii, pozytywne oceny, a średni czas rozgrywki graczy ciągle rośnie. – mówi Michał Kaczmarek, prezes Live Motion Games SA. – Fabuła produkcji oraz jej gameplay od początku wskazywały na potencjał sprzedażowy projektu. Przed wydaniem pełnej wersji gry, udostępniliśmy prolog o nazwie Welcome to the Business, aby poznać opinie oraz sugestie odbiorców. Wdrożyliśmy je, co dało dobry efekt. – dodaje.
W CTS gracz wciela się w rolę dealera samochodów, którego głównym zadaniem jest zarządzanie samochodami, w taki sposób aby zyskać renomę na amerykańskim rynku motoryzacyjnym. Fabularna kampania dodaje atrakcyjności rozgrywce, gracz może decydować o kierunku rozwoju gry i przejść ją na trzy sposoby. – Gra jest dopracowanym i przyjemnym projektem, co zostaje docenione przez graczy. Tytuł po wyjściu z early access wzbogacimy m.in. o rozszerzoną kampanię z 36 misjami, dodamy do rozgrywki kolejne budynki na mapie, czy ponad 100 nowych aut. Premierę finalnej wersji gry planujemy na Q3 2021. – informuje Michał Kaczmarek.
W październiku br. spółka zakończyła emisję akcji pozyskując 1,2 mln zł. Otrzymane od inwestorów środki studio przeznaczy na produkcję aktualnie tworzonych projektów oraz ich oprawę marketingową. – Od początku tego roku pozyskaliśmy finansowanie łącznie na poziomie 1,96 mln zł. – informuje Michał Kaczmarek.
W I półroczu 2021 roku Live Motion Games planuje debiut na rynku NewConnect. Do tego czasu studio chce posiadać w swoim portfolio produkcyjnym sześć projektów. – Nie wykluczam, że debiut poprzedzimy kolejną emisją akcji. Finalną decyzję w tym temacie ogłosimy wkrótce. – tłumaczy prezes LMG.
Pierwszym wydanym tytułem studia był Train Station Renovation. Gra po 24 h pokryła pełne koszty produkcji. Produkcja jednocześnie znalazła się w zestawieniu największych premier czerwca 2020.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.