Komunikaty PR

Lust from Beyond: M Edition: podsumowanie premiery reedycji horroru od MG

2022-02-14  |  10:00
Biuro prasowe

14 lutego 2022 - Lust from Beyond: M Edition, reedycja gry typu survival horror z repertuaru Movie Games S.A., z obniżonym ograniczeniem wiekowym, w ciągu 72 godzin wygenerowała sprzedaż ponad 6 tys. sztuk wersji M Edition i bazowej, podnosząc do 32,5 tys. łączną liczbę egzemplarzy gry sprzedanych w okresie premierowym, z uwzględnieniem premiery pierwszego wydania. M Edition wzbudziłą zainteresowanie na docelowym rynku chińskim oraz umożliwiła szereg nowych partnerstw z zewnętrznymi wydawcami. 

Lust from Beyond: M Edition to reedycja Lust from Beyond, gry typu survival horror wydanej na PC w marcu 2021 r. Nowa wersja odnowiła zainteresowanie oryginalną edycją, zwracając na nią uwagę graczy z wyłączoną widocznością gier dla dorosłych na Steamie. W ciągu 72 godzin na Steamie aktywowano blisko 3500 sztuk M Edition oraz 2800 sztuk wersji bazowej Lust from Beyond. Pierwsze wydanie sprzedało się w liczbie 29 tys. egzemplarzy w ciągu 72 godzin od premiery.

Pierwsze wydanie Lust from Beyond było przeznaczone wyłącznie dla dorosłych graczy ze względu na sceny pełne przemocy oraz silne akcenty erotyczne. Ze względu na kontrowersyjną zawartość gra nie mogła zostać wprowadzona na rynki chiński i niemiecki, a także na platformy konsolowe. M Edition to wersja przeznaczona na Chiny i Niemcy, a w przyszłości także na konsole. W jej przypadku nacisk przeniesiono na fabułę, obniżając ograniczenie wiekowe.

W przypadku M Edition największą grupę nabywców stanowili gracze z Chin - 18% wszystkich kupujących. Jednocześnie gra zanotowała bardzo duży przyrost wishlisty - w trzy dni od premiery ponad 14 tys. osób dodało ją do listy życzeń. To oznacza, że gracze są zainteresowani tytułem i prawdopodobnie kupią go po obniżce ceny. W chwili pisania tej informacji M Edition posiada 88% pozytywnych ocen na Steamie.

- Przebieg premiery Lust from Beyond: M Edition jest dla nas pozytywnym sygnałem. Nie mamy do czynienia z wydaniem nowej gry, lecz z reedycją gry sprzed roku. Przygotowanie tej wersji było jednym z założeń produkcyjnych oryginału, a ten zwrócił się w dwa tygodnie od premiery. Cel M Edition został osiagnięty, jako że szczególnie duże zainteresowanie zaobserwowaliśmy ze strony chińskich graczy. Bardzo dobrą wiadomością jest fakt dotarcia do szerszego grona odbiorców z edycją tylko dla dorosłych oraz liczne nowe partnerstwa - komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games.

Oryginalne wydanie Lust from Beyond jest obecnie dostępne w cenie nieco niższej niż M Edition, zaś posiadacze jednej z wersji mogą nabyć drugą z 50-procentowym upustem. Marketing wersji podstawowej Lust from Beyond był utrudniony ze względu na oznaczenie wiekowe i tematykę gry. Gracze, którzy nie zaznaczyli w opcjach widoczności tytułów Adult Only, nie mogli wyszukać Lust from Beyond na Steamie. Dla Movie Games reedycja stała się platformą “bezpiecznego” marketingu wersji dla dorosłych, co zostało zsynchornizowane z jej zniżkami.

- M Edition była pierwszą premierą zrealizowaną przez rozbudowany dział marketingu Movie Games. Uważam, że zespół zdał ten test na piątkę z plusem. Od kwietnia ubiegłego roku dołączyły do nas takie osoby jak Tobiasz Piątkowski, Art Director z doświadczeniem w Platige Image oraz znakomitym dorobkiem komiksowym, czy Michał Puczyński, Head of Content, który odpowiada operacyjnie za działalność działu, a w portfolio ma projekty realizowane z Platige Image, Techland czy Walkabout Games. Dzięki nim oraz naszym grafikom i managerom premiera M Edition przyjęła całkiem nową skalę i stworzyła fundament pod przyszłe działania - mówi Piotr Gnyp, Chief Marketing Officer Movie Games.

Lust from Beyond: M Edition wykorzystało inne gry grupy Movie Games jako nośnik informacji o premierze. Gra się na banerach Steam innych produkcji grupy, w tym takich hitów jak Drug Dealer Simulator. Każdy tytuł z portfolio Movie Games posiadała na swojej stronie Steam baner kierujący do M Edition. Premierze towarzyszyła zniżka na kolekcję plakatów Lust from Beyond na Displate. Uruchomiono kampanie na platformach kontaktu z content creatorami - Lurkit, Woovit i Keymailer, oraz kampanie w mediach związanych z H.P. Lovecraftem, pisarzem stanowiącym inspirację dla tytułu.

Gra jest dostępna w zestawach z innymi produkcjami Movie Games i PlayWay, a także w szeregu bundli z zewnętrznymi partnerami pozyskami na potrzeby premiery. Dział marketingu nawiązał współpracę z takimi wydawcami jak Funcom (Moons of Madness), Draw Distance (Vampire: The Masquerade - Coteries of New York), The Farm 51 (Chernobylite), Anshar Studios (Gamedec), czy Hyperstrange (Blood West). Komunikację globalną gry wsparły platformy GOG.com i Humble Bundle, gdzie tytuł był promowany na stronie głównej serwisu. W Chinach partnerem komunikacyjnym i dystrybucyjnym była platforma HeyBox. Działania marketingowe wsparła także chińska platforma Sonkwo.

- Zainteresowanie grą potwierdzają m.in. najwyższy od długiego czasu peak graczy edycji bazowej, błyskawicznie rosnąca wishlista M Edition, a także utrzymująca się obecność tytułu w sekcji New & Trending na stronie głównej Steam. W jej przypadku istotna jest odwiedzalność strony Steam, ta zaś pozostaje wysoka m.in. dzięki streamowanej tam sesji gry z komentarzem aktorów, którzy wcielili się w główne postaci. Jednocześnie ogladało nas 1500 widzów, co stanowi znakomity wynik i pomaga nam utrzymać widoczność. To dla nas grunt pod budowanie długiego ogona dla M Edition oraz oryginalnej wersji gry, przeznaczonej tylko dla dorosłych - mówi Piotr Gnyp.

Obecnie Movie Games prowadzi rozmowy z PlayStation dotyczące wprowadzenia Lust from Beyond: M Edition na konsole. Jednocześnie tytuły tylko dla dorosłych z serii Lust trafią również na platformę GOG.com, na życzenie społeczności graczy. Autorzy serii, studio Lunarium Creations (wcześniej Movie Games Lunarium), pracaują nad nieogłoszonym jeszcze projektem.

O spółce:

Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.

Od początku istnienia Movie Games jej głównym celem jest tworzenie zróżnicowanych tytułów dostosowanych do potrzeb globalnego rynku. W myśl tej idei konsekwentnie powiększa swoje zespoły wewnętrzne, aby spełniać swoje założenia i realizować nawet dziesięć produkcji rocznie.

Społka od 2018 roku jest notowana na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023 Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:30

Siedem lat rozwoju - podsumowanie rozwoju GPW w Warszawie w latach 2017-2023

Stabilność, bardzo dobre wyniki finansowe i otwarte drogi rozwoju – tak o sytuacji Grupy Kapitałowej GPW na progu zmian we władzach Giełdy Papierów Wartościowych
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.