Komunikaty PR

Lust from Beyond: M Edition: podsumowanie premiery reedycji horroru od MG

2022-02-14  |  10:00
Biuro prasowe

14 lutego 2022 - Lust from Beyond: M Edition, reedycja gry typu survival horror z repertuaru Movie Games S.A., z obniżonym ograniczeniem wiekowym, w ciągu 72 godzin wygenerowała sprzedaż ponad 6 tys. sztuk wersji M Edition i bazowej, podnosząc do 32,5 tys. łączną liczbę egzemplarzy gry sprzedanych w okresie premierowym, z uwzględnieniem premiery pierwszego wydania. M Edition wzbudziłą zainteresowanie na docelowym rynku chińskim oraz umożliwiła szereg nowych partnerstw z zewnętrznymi wydawcami. 

Lust from Beyond: M Edition to reedycja Lust from Beyond, gry typu survival horror wydanej na PC w marcu 2021 r. Nowa wersja odnowiła zainteresowanie oryginalną edycją, zwracając na nią uwagę graczy z wyłączoną widocznością gier dla dorosłych na Steamie. W ciągu 72 godzin na Steamie aktywowano blisko 3500 sztuk M Edition oraz 2800 sztuk wersji bazowej Lust from Beyond. Pierwsze wydanie sprzedało się w liczbie 29 tys. egzemplarzy w ciągu 72 godzin od premiery.

Pierwsze wydanie Lust from Beyond było przeznaczone wyłącznie dla dorosłych graczy ze względu na sceny pełne przemocy oraz silne akcenty erotyczne. Ze względu na kontrowersyjną zawartość gra nie mogła zostać wprowadzona na rynki chiński i niemiecki, a także na platformy konsolowe. M Edition to wersja przeznaczona na Chiny i Niemcy, a w przyszłości także na konsole. W jej przypadku nacisk przeniesiono na fabułę, obniżając ograniczenie wiekowe.

W przypadku M Edition największą grupę nabywców stanowili gracze z Chin - 18% wszystkich kupujących. Jednocześnie gra zanotowała bardzo duży przyrost wishlisty - w trzy dni od premiery ponad 14 tys. osób dodało ją do listy życzeń. To oznacza, że gracze są zainteresowani tytułem i prawdopodobnie kupią go po obniżce ceny. W chwili pisania tej informacji M Edition posiada 88% pozytywnych ocen na Steamie.

- Przebieg premiery Lust from Beyond: M Edition jest dla nas pozytywnym sygnałem. Nie mamy do czynienia z wydaniem nowej gry, lecz z reedycją gry sprzed roku. Przygotowanie tej wersji było jednym z założeń produkcyjnych oryginału, a ten zwrócił się w dwa tygodnie od premiery. Cel M Edition został osiagnięty, jako że szczególnie duże zainteresowanie zaobserwowaliśmy ze strony chińskich graczy. Bardzo dobrą wiadomością jest fakt dotarcia do szerszego grona odbiorców z edycją tylko dla dorosłych oraz liczne nowe partnerstwa - komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Movie Games.

Oryginalne wydanie Lust from Beyond jest obecnie dostępne w cenie nieco niższej niż M Edition, zaś posiadacze jednej z wersji mogą nabyć drugą z 50-procentowym upustem. Marketing wersji podstawowej Lust from Beyond był utrudniony ze względu na oznaczenie wiekowe i tematykę gry. Gracze, którzy nie zaznaczyli w opcjach widoczności tytułów Adult Only, nie mogli wyszukać Lust from Beyond na Steamie. Dla Movie Games reedycja stała się platformą “bezpiecznego” marketingu wersji dla dorosłych, co zostało zsynchornizowane z jej zniżkami.

- M Edition była pierwszą premierą zrealizowaną przez rozbudowany dział marketingu Movie Games. Uważam, że zespół zdał ten test na piątkę z plusem. Od kwietnia ubiegłego roku dołączyły do nas takie osoby jak Tobiasz Piątkowski, Art Director z doświadczeniem w Platige Image oraz znakomitym dorobkiem komiksowym, czy Michał Puczyński, Head of Content, który odpowiada operacyjnie za działalność działu, a w portfolio ma projekty realizowane z Platige Image, Techland czy Walkabout Games. Dzięki nim oraz naszym grafikom i managerom premiera M Edition przyjęła całkiem nową skalę i stworzyła fundament pod przyszłe działania - mówi Piotr Gnyp, Chief Marketing Officer Movie Games.

Lust from Beyond: M Edition wykorzystało inne gry grupy Movie Games jako nośnik informacji o premierze. Gra się na banerach Steam innych produkcji grupy, w tym takich hitów jak Drug Dealer Simulator. Każdy tytuł z portfolio Movie Games posiadała na swojej stronie Steam baner kierujący do M Edition. Premierze towarzyszyła zniżka na kolekcję plakatów Lust from Beyond na Displate. Uruchomiono kampanie na platformach kontaktu z content creatorami - Lurkit, Woovit i Keymailer, oraz kampanie w mediach związanych z H.P. Lovecraftem, pisarzem stanowiącym inspirację dla tytułu.

Gra jest dostępna w zestawach z innymi produkcjami Movie Games i PlayWay, a także w szeregu bundli z zewnętrznymi partnerami pozyskami na potrzeby premiery. Dział marketingu nawiązał współpracę z takimi wydawcami jak Funcom (Moons of Madness), Draw Distance (Vampire: The Masquerade - Coteries of New York), The Farm 51 (Chernobylite), Anshar Studios (Gamedec), czy Hyperstrange (Blood West). Komunikację globalną gry wsparły platformy GOG.com i Humble Bundle, gdzie tytuł był promowany na stronie głównej serwisu. W Chinach partnerem komunikacyjnym i dystrybucyjnym była platforma HeyBox. Działania marketingowe wsparła także chińska platforma Sonkwo.

- Zainteresowanie grą potwierdzają m.in. najwyższy od długiego czasu peak graczy edycji bazowej, błyskawicznie rosnąca wishlista M Edition, a także utrzymująca się obecność tytułu w sekcji New & Trending na stronie głównej Steam. W jej przypadku istotna jest odwiedzalność strony Steam, ta zaś pozostaje wysoka m.in. dzięki streamowanej tam sesji gry z komentarzem aktorów, którzy wcielili się w główne postaci. Jednocześnie ogladało nas 1500 widzów, co stanowi znakomity wynik i pomaga nam utrzymać widoczność. To dla nas grunt pod budowanie długiego ogona dla M Edition oraz oryginalnej wersji gry, przeznaczonej tylko dla dorosłych - mówi Piotr Gnyp.

Obecnie Movie Games prowadzi rozmowy z PlayStation dotyczące wprowadzenia Lust from Beyond: M Edition na konsole. Jednocześnie tytuły tylko dla dorosłych z serii Lust trafią również na platformę GOG.com, na życzenie społeczności graczy. Autorzy serii, studio Lunarium Creations (wcześniej Movie Games Lunarium), pracaują nad nieogłoszonym jeszcze projektem.

O spółce:

Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.

Od początku istnienia Movie Games jej głównym celem jest tworzenie zróżnicowanych tytułów dostosowanych do potrzeb globalnego rynku. W myśl tej idei konsekwentnie powiększa swoje zespoły wewnętrzne, aby spełniać swoje założenia i realizować nawet dziesięć produkcji rocznie.

Społka od 2018 roku jest notowana na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r. Biuro prasowe
2024-05-16 | 14:00

Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r.

Robs Group Logistic SA (RGL), notowana na NewConnect spółka z branży magazynowo – logistycznej, w I kwartale 2024 r. miała 5,67 mln zł przychodów ze sprzedaży,
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-16 | 12:22

Milisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.

Milisystem, podmiot z branży obronności i strzelectwa, w minionym kwartale zakończył fazę testową nowych replik broni krótkiej o napędzie elektrycznym, co ma być istotną przewagą konkurencyjną w nadchodzącym sezonie
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.