Manager Games planuje wejść na NewConnect w 2021 roku
Manager Games, spółka z grupy kapitałowej Ultimate Games, której specjalizacją jest produkcja gier wideo z gatunku manager/ tycoon, w 2021 roku planuje debiut na rynku NewConnect. Obecnie zespół koncentruje się na dwóch autorskich tytułach z segmentu manager/ tycoon – Car Mechanic Manager 2022, którego będzie wydawcą, a także nad Drill Deal – Oil Tycoon, gdzie pełni rolę współwydawcy.
– Gry z gatunku maganer/ tycoon to propozycje dla osób, które chcą sprawdzić swoje umiejętności zarządcze
i strategiczne w wirtualnym świecie. Takie projekty mogą być wzbogacone o bardzo wiele czynników, które uczynią rozgrywkę naprawdę emocjonującą – począwszy od definiowania ryzyka, poprzez zarządzanie finansami, po podejmowanie strategicznych decyzji, które mogą przybliżyć nas do określonego celu – mówi Tomasz Sobiecki, prezes Manager Games. – Od krótkiego czasu obserwujemy swoisty renesans manager/ tycoon. Gatunek ten zdobywa nowych odbiorców, przez co staje coraz bardziej rozpoznawalny. To utwierdza nas w przekonaniu, że warto zainwestować w ten segment, tworząc wysokiej jakości projekty, które będą dostosowane na różne platformy. W oparciu o takie działania chcemy budować stabilną pozycję na rynku gamedev i stać się partnerem do współpracy również dla innych studiów z branży – mówi Tomasz Sobiecki, prezes Manager Games.
Flagowym projektem z portfolio wydawniczego Manager Games jest Car Mechanic Manager 2022 w wersji na PC. Gra została oparta na silniku Unity. Gracz wcieli się w niej we właściciela warsztatu samochodowego, a jego zadaniem będzie zbudowanie najlepszej sieci napraw na rynku. Docelowo CMM 2022 będzie też portowany na konsole. Producentem tytułu jest Pyramid Games. Aktualnie spółki pracują nad zwiastunem, który zaprezentuje możliwości gry.
Manager Games zostało także współwydawcą gry Drill Deal – Oil Tycoon w wersji na PlayStation 4, Xbox One
i Nintendo Switch. Aktualnie opracowywane są nowe eventy, rozszerzenia mechanik gry oraz poprawki grafiki. Harmonogram prac zakłada wydanie tytułu z końcem lipca 2021 roku.
Manager Games opracowuje również scenariusze dwóch kolejnych produkcji. Roboczy tytuł pierwszej z nich to City Rebuilder. O szczegółach spółka poinformuje w późniejszym terminie.
W 2021 roku studio planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej, Manager Games nie wyklucza emisji akcji.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.