Mateusz Cholewa nowym Prezesem Zarządu Polyslash
Polyslash, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, ma nowego Prezesa Zarządu. Decyzją Rady Nadzorczej spółki od 5 lutego br. funkcję tę pełni Mateusz Cholewa, który zdobył doświadczenie w branży gier współpracując z kilkunastoma spółkami, w tym m.in. z Live Motion Games i DeGenerals.
Mateusz Cholewa jest cenionym specjalistą w zakresie działań promocyjnych. Cholewa współpracował z wieloma kluczowymi firmami w polskiej branży gier przy tworzeniu kampanii promujących oraz przy budowaniu community tytułów. Ponadto posiada bogate doświadczenie w pracy z programistami oraz grafikami, którymi kierował prowadząc firmę zajmującą się tworzeniem portali tematycznych, ecommerce oraz outsourcingiem IT. Zastąpił on dotychczasowego Prezesa Spółki, Wojciecha Czesaka.
- Poprowadzenie zespołu Polyslash będzie dla mnie ekscytującym wyzwaniem. Cieszę się, że mogę być częścią organizacji, która ma w sobie tyle kreatywności i pasji. Spółka ma ciekawe projekty, które wymagają odpowiedniej strategii produkcyjnej i marketingowej. Będę tę strategię oceniać, analizować nowe możliwości biznesowe, umożliwiać zespołowi realizację wspólnych celów i napędzać ogólny rozwój firmy – komentuje Mateusz Cholewa, Prezes Zarządu Polyslash.
Jednym z pierwszych zadań nowego Prezesa ma być analiza zapowiedzianych wcześniej projektów Spółki, które znajdują się już w produkcji. Należą do nich: Tribe: Primitive Builder oraz Drug Dealer Menager, który powstaje przy współpracy z Movie Games.
- Główną produkcją Polyslash jest Tribe: Primitive Builder, dlatego to właśnie od usprawnienia tego tytułu rozpoczynam moją przygodę ze Spółką. Na chwilę obecna badam możliwości produkcyjne gry, rozmawiam z zespołem, a także staram się znaleźć obszary do usprawnienia pracy. Po zakończeniu audytu podejmę decyzję, jak będzie przebiegać dalszy proces tworzenia gry – dodaje Mateusz Cholewa.
Oprócz gier w fazie produkcji, Polyslash ma już w swoim portfolio wydane tytułu, które nieustannie rozwija. Jest to m.in. Mech Mechanic Simulator - od niedawna dostępny także na konsolach Playstation. Symulator mechów na komputery PC ukazał się na platformie Steam 25 marca 2021 roku, natomiast premiera gry na konsole Xbox odbyła się we wrześniu ubiegłego roku. Dostarczenie gry na najpopularniejsze platformy gier video to efekt realizowanej strategii Polyslash, która zakłada dotarcie do szerokie grona użytkowników.
O spółce:
Polyslash S.A. to studio z siedzibą w Krakowie. Zespół produkcyjny może pochwalić się szerokim doświadczeniem w branży gier. Misją studia jest tworzenie gier wyróżniających się dopracowaną grafiką i wciągającą fabułą.
Największą produkcją studia jest gra „We. The Revolution” w ramach której gracz wciela się w rolę uzależnionego od alkoholu i hazardu sędziego Trybunału Rewolucyjnego. Jego zadaniem jest sądzenie oskarżonych – rewolucjonistów oraz ich przeciwników, zbrodniarzy i zwykłych obywateli. Gra wystartowała 21 marca na Steam oraz GOG. W tym momencie ocena graczy oscyluje wokół 80% pozytywnych komentarzy, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na niewielki zespół, który ją tworzył.
Od 27 sierpnia 2020 roku akcje Polyslash S.A. są notowane na rynku NewConnect.
Krakowskie studio należy do Grupy Kapitałowej PlayWay.
Więcej informacji: http://polyslash.com
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.