Komunikaty PR

Mateusz Cholewa nowym Prezesem Zarządu Polyslash

2022-02-07  |  11:00
Biuro prasowe

Polyslash, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, ma nowego Prezesa Zarządu. Decyzją Rady Nadzorczej spółki od 5 lutego br. funkcję tę pełni Mateusz Cholewa, który zdobył doświadczenie w branży gier współpracując z kilkunastoma spółkami, w tym m.in. z Live Motion Games i DeGenerals.

Mateusz Cholewa jest cenionym specjalistą w zakresie działań promocyjnych. Cholewa współpracował z wieloma kluczowymi firmami w polskiej branży gier przy tworzeniu kampanii promujących oraz przy budowaniu community tytułów. Ponadto posiada bogate doświadczenie w pracy z programistami oraz grafikami, którymi kierował prowadząc firmę zajmującą się tworzeniem portali tematycznych, ecommerce oraz outsourcingiem IT. Zastąpił on dotychczasowego Prezesa Spółki, Wojciecha Czesaka.

- Poprowadzenie zespołu Polyslash będzie dla mnie ekscytującym wyzwaniem. Cieszę się, że mogę być częścią organizacji, która ma w sobie tyle kreatywności i pasji. Spółka ma ciekawe projekty, które wymagają odpowiedniej strategii produkcyjnej i marketingowej. Będę tę strategię oceniać, analizować nowe możliwości biznesowe, umożliwiać zespołowi realizację wspólnych celów i napędzać ogólny rozwój firmy – komentuje Mateusz Cholewa, Prezes Zarządu Polyslash.

Jednym z pierwszych zadań nowego Prezesa ma być analiza zapowiedzianych wcześniej projektów Spółki, które znajdują się już w produkcji. Należą do nich: Tribe: Primitive Builder oraz Drug Dealer Menager, który powstaje przy współpracy z Movie Games.

- Główną produkcją Polyslash jest Tribe: Primitive Builder, dlatego to właśnie od usprawnienia tego tytułu rozpoczynam moją przygodę ze Spółką. Na chwilę obecna badam możliwości produkcyjne gry, rozmawiam z zespołem, a także staram się znaleźć obszary do usprawnienia pracy. Po zakończeniu audytu podejmę decyzję, jak będzie przebiegać dalszy proces tworzenia gry – dodaje Mateusz Cholewa.

Oprócz gier w fazie produkcji, Polyslash ma już w swoim portfolio wydane tytułu, które nieustannie rozwija. Jest to m.in. Mech Mechanic Simulator - od niedawna dostępny także na konsolach Playstation. Symulator mechów na komputery PC ukazał się na platformie Steam 25 marca 2021 roku, natomiast premiera gry na konsole Xbox odbyła się we wrześniu ubiegłego roku. Dostarczenie gry na najpopularniejsze platformy gier video to efekt realizowanej strategii Polyslash, która zakłada dotarcie do szerokie grona użytkowników.

 

O spółce:

Polyslash S.A. to studio z siedzibą w Krakowie. Zespół produkcyjny może pochwalić się szerokim doświadczeniem w branży gier. Misją studia jest tworzenie gier wyróżniających się dopracowaną grafiką i wciągającą fabułą.

 

Największą produkcją studia jest gra „We. The Revolution” w ramach której gracz wciela się w rolę uzależnionego od alkoholu i hazardu sędziego Trybunału Rewolucyjnego. Jego zadaniem jest sądzenie oskarżonych – rewolucjonistów oraz ich przeciwników, zbrodniarzy i zwykłych obywateli. Gra wystartowała 21 marca na Steam oraz GOG. W tym momencie ocena graczy oscyluje wokół 80% pozytywnych komentarzy, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na niewielki zespół, który ją tworzył.

 

Od 27 sierpnia 2020 roku akcje Polyslash S.A. są notowane na rynku NewConnect.

 

Krakowskie studio należy do Grupy Kapitałowej PlayWay.

 

Więcej informacji: http://polyslash.com
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.