Mech Mechanic Simulator ukaże się na konsolach Playstation już 27 stycznia

Polyslash, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, ogłosił datę premiery Mech Mechanic Simulator na konsole Playstation, która została zaplanowana na 27 stycznia br. Tytuł od ubiegłego roku jest dostępny na komputery PC oraz konsole Xbox. Wykonawcą portu na konsole Playstation jest notowana na NewConnect spółka Console Labs.
Wydanie Mech Mechanic Simulator na konsole PlayStation jest częścią strategii Polyslash, zgodnie z którą studio dąży do rozszerzenia kanałów dystrybucji swoich tytułów na najpopularniejsze platformy gier video. Mech Mechanic Simulator na komputery PC ukazał się na platformie Steam 25 marca 2021 roku, natomiast premiera gry na konsole Xbox odbyła się we wrześniu ubiegłego roku.
- Cieszymy się, że nasza flagowa produkcja zadebiutuje na konsolach Playstation. Przywiązujemy dużą uwagę do dostępności naszych gier dla wszystkich graczy, dlatego ciągle rozszerzamy dystrybucję Mech Mechanic Simulator. W tym wypadku mówimy o otwarciu się na rynek posiadający setki milionów użytkowników konsol. Postawiliśmy na self-publishing, bo pozwoli nam to nie tylko na zmaksymalizowanie zysków, ale także na zdobycie bezcennego doświadczenia. Szczególne podziękowania dla Console Labs, które odpowiada za przygotowania portingu na wszystkie platformy konsolowe – komentuje Wojciech Czesak, Prezes Zarządu Polyslash.
Podczas rozgrywki Mech Mechanic Simulator gracz wciela się w rolę mechanika pracującego nad nowoczesnymi i potężnymi machinami bojowymi. Do zadań gracza należy naprawianie gigantycznych robotów, które wyparły ze świata klasyczne auta. Na początku użytkownik musi sprawdzić się w naprawie prostszych modeli, a wraz z rosnącym doświadczeniem może podjąć się serwisowania bardziej skomplikowanych egzemplarzy. Oprócz licznych napraw i modyfikacji możliwa jest również rywalizacja z globalnymi korporacjami specjalizującymi się w mechach.
- Mech Mechanic Simulator to pierwsza gra symulacyjna z portfolio Polyslash.. Podczas produkcji gry zyskaliśmy cenne doświadczenie, które wykorzystujemy przy kolejnych tytułach, które to, mamy nadzieję, odniosą jeszcze większy sukces niż Mech Mechanic Simulator czy We. The Revolution – dodaje Wojciech Czesak.
Oprócz rozwijania istniejących tytułów deweloperzy Polyslash pracują nad trzema kolejnymi produkcjami. Pierwszą z nich jest Tribe: Primitive Builder, survival pozwalający graczom zostać architektem w czasach pierwotnych. Wersja demonstracyjna tytułu zostanie zaprezentowana już na zimowej edycji Steam Next Fest 2022. Kolejne gry to mobilna wersja Police Shootout oraz Drug Dealer Manager powstający we współpracy z Movie Games.
Link do strony gry Mech Mechanic Simulator na Steam: https://store.steampowered.com/app/1044980/Mech_Mechanic_Simulator/
O spółce:
Polyslash S.A. to studio z siedzibą w Krakowie. Zespół produkcyjny może pochwalić się szerokim doświadczeniem w branży gier. Misją studia jest tworzenie gier wyróżniających się dopracowaną grafiką i wciągającą fabułą.
Największą produkcją studia jest gra „We. The Revolution” w ramach której gracz wciela się w rolę uzależnionego od alkoholu i hazardu sędziego Trybunału Rewolucyjnego. Jego zadaniem jest sądzenie oskarżonych – rewolucjonistów oraz ich przeciwników, zbrodniarzy i zwykłych obywateli. Gra wystartowała 21 marca na Steam oraz GOG. W tym momencie ocena graczy oscyluje wokół 80% pozytywnych komentarzy, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na niewielki zespół, który ją tworzył.
Od 27 sierpnia 2020 roku akcje Polyslash S.A. są notowane na rynku NewConnect.
Krakowskie studio należy do Grupy Kapitałowej PlayWay.
Więcej informacji: http://polyslash.com

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.