Mech Mechanic Simulator ukaże się na konsolach Playstation już 27 stycznia
Polyslash, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, ogłosił datę premiery Mech Mechanic Simulator na konsole Playstation, która została zaplanowana na 27 stycznia br. Tytuł od ubiegłego roku jest dostępny na komputery PC oraz konsole Xbox. Wykonawcą portu na konsole Playstation jest notowana na NewConnect spółka Console Labs.
Wydanie Mech Mechanic Simulator na konsole PlayStation jest częścią strategii Polyslash, zgodnie z którą studio dąży do rozszerzenia kanałów dystrybucji swoich tytułów na najpopularniejsze platformy gier video. Mech Mechanic Simulator na komputery PC ukazał się na platformie Steam 25 marca 2021 roku, natomiast premiera gry na konsole Xbox odbyła się we wrześniu ubiegłego roku.
- Cieszymy się, że nasza flagowa produkcja zadebiutuje na konsolach Playstation. Przywiązujemy dużą uwagę do dostępności naszych gier dla wszystkich graczy, dlatego ciągle rozszerzamy dystrybucję Mech Mechanic Simulator. W tym wypadku mówimy o otwarciu się na rynek posiadający setki milionów użytkowników konsol. Postawiliśmy na self-publishing, bo pozwoli nam to nie tylko na zmaksymalizowanie zysków, ale także na zdobycie bezcennego doświadczenia. Szczególne podziękowania dla Console Labs, które odpowiada za przygotowania portingu na wszystkie platformy konsolowe – komentuje Wojciech Czesak, Prezes Zarządu Polyslash.
Podczas rozgrywki Mech Mechanic Simulator gracz wciela się w rolę mechanika pracującego nad nowoczesnymi i potężnymi machinami bojowymi. Do zadań gracza należy naprawianie gigantycznych robotów, które wyparły ze świata klasyczne auta. Na początku użytkownik musi sprawdzić się w naprawie prostszych modeli, a wraz z rosnącym doświadczeniem może podjąć się serwisowania bardziej skomplikowanych egzemplarzy. Oprócz licznych napraw i modyfikacji możliwa jest również rywalizacja z globalnymi korporacjami specjalizującymi się w mechach.
- Mech Mechanic Simulator to pierwsza gra symulacyjna z portfolio Polyslash.. Podczas produkcji gry zyskaliśmy cenne doświadczenie, które wykorzystujemy przy kolejnych tytułach, które to, mamy nadzieję, odniosą jeszcze większy sukces niż Mech Mechanic Simulator czy We. The Revolution – dodaje Wojciech Czesak.
Oprócz rozwijania istniejących tytułów deweloperzy Polyslash pracują nad trzema kolejnymi produkcjami. Pierwszą z nich jest Tribe: Primitive Builder, survival pozwalający graczom zostać architektem w czasach pierwotnych. Wersja demonstracyjna tytułu zostanie zaprezentowana już na zimowej edycji Steam Next Fest 2022. Kolejne gry to mobilna wersja Police Shootout oraz Drug Dealer Manager powstający we współpracy z Movie Games.
Link do strony gry Mech Mechanic Simulator na Steam: https://store.steampowered.com/app/1044980/Mech_Mechanic_Simulator/
O spółce:
Polyslash S.A. to studio z siedzibą w Krakowie. Zespół produkcyjny może pochwalić się szerokim doświadczeniem w branży gier. Misją studia jest tworzenie gier wyróżniających się dopracowaną grafiką i wciągającą fabułą.
Największą produkcją studia jest gra „We. The Revolution” w ramach której gracz wciela się w rolę uzależnionego od alkoholu i hazardu sędziego Trybunału Rewolucyjnego. Jego zadaniem jest sądzenie oskarżonych – rewolucjonistów oraz ich przeciwników, zbrodniarzy i zwykłych obywateli. Gra wystartowała 21 marca na Steam oraz GOG. W tym momencie ocena graczy oscyluje wokół 80% pozytywnych komentarzy, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na niewielki zespół, który ją tworzył.
Od 27 sierpnia 2020 roku akcje Polyslash S.A. są notowane na rynku NewConnect.
Krakowskie studio należy do Grupy Kapitałowej PlayWay.
Więcej informacji: http://polyslash.com
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.