Komunikaty PR

Mech Mechanic Simulator ukaże się na konsolach Playstation już 27 stycznia

2022-01-24  |  12:00
Biuro prasowe

Polyslash, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, ogłosił datę premiery Mech Mechanic Simulator na konsole Playstation, która została zaplanowana na 27 stycznia br. Tytuł od ubiegłego roku jest dostępny na komputery PC oraz konsole Xbox. Wykonawcą portu na konsole Playstation jest notowana na NewConnect spółka Console Labs.

Wydanie Mech Mechanic Simulator na konsole PlayStation jest częścią strategii Polyslash, zgodnie z którą studio dąży do rozszerzenia kanałów dystrybucji swoich tytułów na najpopularniejsze platformy gier video. Mech Mechanic Simulator na komputery PC ukazał się na platformie Steam 25 marca 2021 roku, natomiast premiera gry na konsole Xbox odbyła się we wrześniu ubiegłego roku.

- Cieszymy się, że nasza flagowa produkcja zadebiutuje na konsolach Playstation. Przywiązujemy dużą uwagę do dostępności naszych gier dla wszystkich graczy, dlatego ciągle rozszerzamy dystrybucję Mech Mechanic Simulator. W tym wypadku mówimy o otwarciu się na rynek posiadający setki milionów użytkowników konsol. Postawiliśmy na self-publishing, bo pozwoli nam to nie tylko na zmaksymalizowanie zysków, ale także na zdobycie bezcennego doświadczenia. Szczególne podziękowania dla Console Labs, które odpowiada za przygotowania portingu na wszystkie platformy konsolowe – komentuje Wojciech Czesak, Prezes Zarządu Polyslash.

Podczas rozgrywki Mech Mechanic Simulator gracz wciela się w rolę mechanika pracującego nad nowoczesnymi i potężnymi machinami bojowymi. Do zadań gracza należy naprawianie gigantycznych robotów, które wyparły ze świata klasyczne auta. Na początku użytkownik musi sprawdzić się w naprawie prostszych modeli, a wraz z rosnącym doświadczeniem może podjąć się serwisowania bardziej skomplikowanych egzemplarzy. Oprócz licznych napraw i modyfikacji możliwa jest również rywalizacja z globalnymi korporacjami specjalizującymi się w mechach.

- Mech Mechanic Simulator to pierwsza gra symulacyjna z portfolio Polyslash.. Podczas produkcji gry zyskaliśmy cenne doświadczenie, które wykorzystujemy przy kolejnych tytułach, które to, mamy nadzieję, odniosą jeszcze większy sukces  niż Mech Mechanic Simulator czy We. The Revolution – dodaje Wojciech Czesak.

Oprócz rozwijania istniejących tytułów deweloperzy Polyslash pracują nad trzema kolejnymi produkcjami. Pierwszą z nich jest Tribe: Primitive Builder, survival pozwalający graczom zostać architektem w czasach pierwotnych. Wersja demonstracyjna tytułu zostanie zaprezentowana już na zimowej edycji Steam Next Fest 2022. Kolejne gry to mobilna wersja Police Shootout oraz Drug Dealer Manager powstający we współpracy z Movie Games.

Link do strony gry Mech Mechanic Simulator na Steam: https://store.steampowered.com/app/1044980/Mech_Mechanic_Simulator/

 

O spółce:

Polyslash S.A. to studio z siedzibą w Krakowie. Zespół produkcyjny może pochwalić się szerokim doświadczeniem w branży gier. Misją studia jest tworzenie gier wyróżniających się dopracowaną grafiką i wciągającą fabułą.

 

Największą produkcją studia jest gra „We. The Revolution” w ramach której gracz wciela się w rolę uzależnionego od alkoholu i hazardu sędziego Trybunału Rewolucyjnego. Jego zadaniem jest sądzenie oskarżonych – rewolucjonistów oraz ich przeciwników, zbrodniarzy i zwykłych obywateli. Gra wystartowała 21 marca na Steam oraz GOG. W tym momencie ocena graczy oscyluje wokół 80% pozytywnych komentarzy, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na niewielki zespół, który ją tworzył.

 

Od 27 sierpnia 2020 roku akcje Polyslash S.A. są notowane na rynku NewConnect.

 

Krakowskie studio należy do Grupy Kapitałowej PlayWay.

 

Więcej informacji: http://polyslash.com
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Mimo wybudowania ponad miliona mieszkań w ciągu dekady warunki mieszkaniowe Polaków się nie poprawiają. Rządowe programy też nie przynoszą rezultatów

Polacy wciąż wolą posiadać mieszkanie lub dom na własność, niż wynajmować lokum. Wciąż jednak wielu z nich nie może sobie pozwolić na zakup mieszkania, a ubiegłoroczny program Bezpieczny Kredyt 2 proc. dodatkowo wywindował ceny nieruchomości. Mimo wybudowania w ostatniej dekadzie ponad miliona mieszkań popyt wciąż przewyższa podaż. W dodatku brakuje kompleksowych badań pokazujących rzeczywistą skalę niedoboru lokali mieszkalnych. Zdaniem Adama Czerniaka z Polityki Insight rozwiązanie problemów mieszkaniowych wymaga złożonych działań na różnych poziomach i kierowanych do różnych grup na rynku.

Infrastruktura

Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych

W Polsce ponad połowa linii elektroenergetycznych jest starsza niż 30 lat, a spory odsetek ma już ponad pół wieku. To powoduje coraz większe utrudnienia w zakresie możliwości przyłączania odnawialnych źródeł energii – dane URE pokazują, że liczba odmów przyłączenia do sieci z każdym rokiem znacząco rośnie. Pogarszają się też parametry sieciowe, ale – jak wskazuje NIK – pomimo to modernizacja sieci wciąż postępuje zbyt wolno. Tymczasem bez zdecydowanych inwestycji w tę infrastrukturę rozwój odnawialnych źródeł energii w Polsce nie przyspieszy i nie będzie mowy o uwolnieniu gospodarki od węgla.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.