Komunikaty PR

Mill Games wesprze marketingowo grę Second Hand: Frankie's Revenge studia Rikodu

2022-03-18  |  09:00
Biuro prasowe

Mill Games, akcelerator rozwoju dla zespołów gamingowych z Europy Wschodniej, podpisał umowę na świadczenie usług marketingowych dla gry Second Hand: Frankie’s Revenge na konsole Xbox. Spółka, wywodząca się z grupy kapitałowej Movie Games, współpracuje ze studiem Rikodu jako globalny wydawca jego gry w wersjach na PlayStation i Nintendo Switch. Ponadto Mill Games i zespół Movie Games będą odpowiadać za promowanie tytułu. Premiera gry o roboczym tytule Second Hand: Frankie's Revenge zaplanowana jest na II kwartał bieżącego roku. Planowany jest także rebranding tytułu i nowa identyfikacja wizualna, która pozwoli na zwiększenie zasięgów gry.

W styczniu 2022 roku Mill Games został wydawcą Second Hand: Frankie's Revenge na platformy Nintendo Switch oraz PlayStation. Natomiast teraz studio podpisało umowę na wspieranie gry w charakterze partnera wydawniczego także na platformę Xbox, dzięki czemu Mill Games zdobędzie doświadczenie publishingowe i będzie partycypować w zyskach ze sprzedaży na wszystkich platformach konsolowych.

- Cieszymy się , że zajmiemy się pracami wydawniczymi gry Second Hand: Frankie's Revenge na wszystkie platformy konsolowe. Zależy nam na dotarciu do jeszcze szerszego grona graczy i zbudowaniu świadomości naszej marki wśród użytkowników wszystkich platform. Frankie’s Revenge to dla nas idealny pierwszy tytuł, ponieważ pozwala nam wykorzystać wysoki potencjał gier typu couch/online co-op, które są szczególnie popularne na konsolach - komentuje Dariusz Wais, prezes Mill Games.

Second Hand: Frankie's Revenge to gra kooperacyjna z gatunku twin-stick shooter, w ramach której gracze tworzą drużynę robotów konstruowanych z części domowych urządzeń. Zadaniem zespołu jest  stawienie czoła hordzie robotów sterowanych przez obcą cywilizację. Każdy bot może być w pełni spersonalizowany, podkreślając charakter gracza poprzez niezliczone ilości skinów, broni oraz części. Frankie's Revenge to również łamigłówki, których rozwiązanie staje się wyzwaniem podczas wymagających walk z wrogiem.

- Second Hand: Frankie's Revenge jest na finalnym etapie produkcji. Warto przypomnieć, że gra tworzona jest stricte pod tryb co-op w wersji local oraz online, dlatego szczególny potencjał dostrzegamy w wersji konsolowej. Potwierdzeniem tego założenia są sukcesy sprzedażowe osiągnięte na konsolach przez podobne gry, takie jak Overcooked czy polskie Tools Up! Jesteśmy przekonani, że dzięki naszym działaniom Frankie's Revenge dołączy do tego grona. Aby jeszcze bardziej zwiększyć potencjał tytułu oraz jego zasięgi, przymierzamy się do jego rebrandingu – dodaje Dariusz Wais.

Za produkcję Second Hand: Frankie's Revenge odpowiada rumuńskie studio Rikodu. Premiera finalnej wersji gry zaplanowana jest na II kwartał bieżącego roku, natomiast wcześniej została udostępniona wersja Early Access gry, która spotkała się z pozytywną opinią graczy. Ich feedback posłużył do wprowadzenia ulepszeń na potrzeby premiery wersji konsolowej.

 

O spółce

Mill Games został powołany w październiku 2020 roku przez notowaną na rynku NewConnect spółkę Movie Games, producenta i wydawcę gier oraz notowaną na Rynku Głównym GPW w Warszawie Grupę INC, posiadającą wieloletnie doświadczenie w zakresie doradztwa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, również w Rumunii. Mill Games zamierza inwestować w niezależne studia lub bezpośrednio w poszczególne tytuły. Producenci będą mogli również liczyć na wsparcie w zakresie rozwoju działalności (w tym prawne), pomoc w identyfikacji nowych projektów czy wsparcie w testach gier. Wszystkie projekty finansowane lub współfinansowane przez Mill Games będą wydawane bezpośrednio przez Movie Games. Część projektów będzie realizowanych w formie spółek, w których Mill Games planuje być akcjonariuszem, a najbardziej rokujące projekty powinny trafić na giełdę w Rumunii lub Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.