Mill Games wesprze marketingowo grę Second Hand: Frankie's Revenge studia Rikodu
Mill Games, akcelerator rozwoju dla zespołów gamingowych z Europy Wschodniej, podpisał umowę na świadczenie usług marketingowych dla gry Second Hand: Frankie’s Revenge na konsole Xbox. Spółka, wywodząca się z grupy kapitałowej Movie Games, współpracuje ze studiem Rikodu jako globalny wydawca jego gry w wersjach na PlayStation i Nintendo Switch. Ponadto Mill Games i zespół Movie Games będą odpowiadać za promowanie tytułu. Premiera gry o roboczym tytule Second Hand: Frankie's Revenge zaplanowana jest na II kwartał bieżącego roku. Planowany jest także rebranding tytułu i nowa identyfikacja wizualna, która pozwoli na zwiększenie zasięgów gry.
W styczniu 2022 roku Mill Games został wydawcą Second Hand: Frankie's Revenge na platformy Nintendo Switch oraz PlayStation. Natomiast teraz studio podpisało umowę na wspieranie gry w charakterze partnera wydawniczego także na platformę Xbox, dzięki czemu Mill Games zdobędzie doświadczenie publishingowe i będzie partycypować w zyskach ze sprzedaży na wszystkich platformach konsolowych.
- Cieszymy się , że zajmiemy się pracami wydawniczymi gry Second Hand: Frankie's Revenge na wszystkie platformy konsolowe. Zależy nam na dotarciu do jeszcze szerszego grona graczy i zbudowaniu świadomości naszej marki wśród użytkowników wszystkich platform. Frankie’s Revenge to dla nas idealny pierwszy tytuł, ponieważ pozwala nam wykorzystać wysoki potencjał gier typu couch/online co-op, które są szczególnie popularne na konsolach - komentuje Dariusz Wais, prezes Mill Games.
Second Hand: Frankie's Revenge to gra kooperacyjna z gatunku twin-stick shooter, w ramach której gracze tworzą drużynę robotów konstruowanych z części domowych urządzeń. Zadaniem zespołu jest stawienie czoła hordzie robotów sterowanych przez obcą cywilizację. Każdy bot może być w pełni spersonalizowany, podkreślając charakter gracza poprzez niezliczone ilości skinów, broni oraz części. Frankie's Revenge to również łamigłówki, których rozwiązanie staje się wyzwaniem podczas wymagających walk z wrogiem.
- Second Hand: Frankie's Revenge jest na finalnym etapie produkcji. Warto przypomnieć, że gra tworzona jest stricte pod tryb co-op w wersji local oraz online, dlatego szczególny potencjał dostrzegamy w wersji konsolowej. Potwierdzeniem tego założenia są sukcesy sprzedażowe osiągnięte na konsolach przez podobne gry, takie jak Overcooked czy polskie Tools Up! Jesteśmy przekonani, że dzięki naszym działaniom Frankie's Revenge dołączy do tego grona. Aby jeszcze bardziej zwiększyć potencjał tytułu oraz jego zasięgi, przymierzamy się do jego rebrandingu – dodaje Dariusz Wais.
Za produkcję Second Hand: Frankie's Revenge odpowiada rumuńskie studio Rikodu. Premiera finalnej wersji gry zaplanowana jest na II kwartał bieżącego roku, natomiast wcześniej została udostępniona wersja Early Access gry, która spotkała się z pozytywną opinią graczy. Ich feedback posłużył do wprowadzenia ulepszeń na potrzeby premiery wersji konsolowej.
O spółce
Mill Games został powołany w październiku 2020 roku przez notowaną na rynku NewConnect spółkę Movie Games, producenta i wydawcę gier oraz notowaną na Rynku Głównym GPW w Warszawie Grupę INC, posiadającą wieloletnie doświadczenie w zakresie doradztwa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, również w Rumunii. Mill Games zamierza inwestować w niezależne studia lub bezpośrednio w poszczególne tytuły. Producenci będą mogli również liczyć na wsparcie w zakresie rozwoju działalności (w tym prawne), pomoc w identyfikacji nowych projektów czy wsparcie w testach gier. Wszystkie projekty finansowane lub współfinansowane przez Mill Games będą wydawane bezpośrednio przez Movie Games. Część projektów będzie realizowanych w formie spółek, w których Mill Games planuje być akcjonariuszem, a najbardziej rokujące projekty powinny trafić na giełdę w Rumunii lub Polsce.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.