Komunikaty PR

Mill Games wydawcą gry Second Hand: Frankie's Revenge studia Rikodu

2022-01-10  |  11:00
Biuro prasowe

Mill Games, akcelerator rozwoju dla zespołów gamingowych z Rumunii, wywodzący się z grupy kapitałowej Movie Games, podpisał umowę wydawniczą z rumuńskim studiem Rikodu. Mill Games zostanie globalnym wydawcą gry Second Hand: Frankie’s Revenge na platformy Nintendo Switch i Playstation 4, oraz wykona porting tytułu obecnie dostępnego w wersji Early Access na platformie Steam. Premiera pełnej wersji gry jest przewidziana na II kwartał bieżącego roku. Wsparcie marketingowe zapewni Movie Games.

Second Hand: Frankie's Revenge to gra kooperacyjna z gatunku action-adventure, w ramach której gracze tworzą drużynę robotów konstruowanych z części domowych urządzeń. Zadaniem zespołu jest  stawienie czoła hordzie robotów sterowanych przez obcą cywilizację. Każdy bot może być w pełni spersonalizowany, podkreślając charakter  gracza poprzez niezliczone ilości skinów, broni oraz części. Frankie's Revenge to również łamigłówki, których rozwiązanie staje się wyzwaniem podczas wymagających walk z wrogiem.

Od 2019 roku gra jest dostępna na platformie Steam w wersji Early Access, natomiast w II kwartale br. odbędzie się premiera ostatecznej wersji zarówno na Steam, jak i na konsole.

- Zamierzamy wykorzystać rosnący potencjał gier typu couch/online co-op. Jako tytuł z komponentem online gra stanowi ważny kamień milowy dla Rodziny Movie Games, która dotąd skupiała się na produkcjach single player. Celowo wybraliśmy produkcję, która jest jednocześnie obiecująca w kontekście rynku konsol, a zarazem na tyle kompaktowa, abyśmy jako wydawca z łatwością wkroczyli w przestrzeń multiplayer, unikając problemów technologicznych "day one", z którymi borykają się o wiele bardziej rozbudowane produkcje online - komentuje Dariusz Wais, prezes Mill Games.

Za produkcję Second Hand: Frankie's Revenge odpowiada rumuńskie studio Rikodu. Second Hand: Frankie’s Revenge zdobyła wyróżnienia na takich eventach branżowych jak Casual Connect Berlin 2017 oraz Dev-Play 2016.

- Gra jest tworzona stricte pod tryb co-op w wersji local oraz online, dlatego szczególny potencjał dostrzegamy w wersji konsolowej, w szczególności na Nintendo Switch. Potwierdzeniem tego założenia są sukcesy sprzedażowe osiągnięte na konsolach przez podobne gry, takie jak Overcooked czy polskie Tools Up! Jesteśmy przekonani, że dzięki naszym działaniom Frankie's Revenge dołączy do tego grona. Dodatkowym atutem jest uniwersalność gry, która dzięki atrakcyjnej, kolorowej grafice jest propozycją zarówno dla dorosłych, jak i młodszych graczy. – dodaje Dariusz Wais.

Środki na finansowanie projektów gamingowych z Rumuni zostały pozyskane w ramach emisji akcji serii B, która zakończyła się na przełomie kwietnia i maja 2021 r. Spółka pozyskała wówczas 2 mln zł. Akcje zostały nabyte przez 26 inwestorów, którzy objęli pełną pulę oferowanych akcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Mimo wybudowania ponad miliona mieszkań w ciągu dekady warunki mieszkaniowe Polaków się nie poprawiają. Rządowe programy też nie przynoszą rezultatów

Polacy wciąż wolą posiadać mieszkanie lub dom na własność, niż wynajmować lokum. Wciąż jednak wielu z nich nie może sobie pozwolić na zakup mieszkania, a ubiegłoroczny program Bezpieczny Kredyt 2 proc. dodatkowo wywindował ceny nieruchomości. Mimo wybudowania w ostatniej dekadzie ponad miliona mieszkań popyt wciąż przewyższa podaż. W dodatku brakuje kompleksowych badań pokazujących rzeczywistą skalę niedoboru lokali mieszkalnych. Zdaniem Adama Czerniaka z Polityki Insight rozwiązanie problemów mieszkaniowych wymaga złożonych działań na różnych poziomach i kierowanych do różnych grup na rynku.

Infrastruktura

Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych

W Polsce ponad połowa linii elektroenergetycznych jest starsza niż 30 lat, a spory odsetek ma już ponad pół wieku. To powoduje coraz większe utrudnienia w zakresie możliwości przyłączania odnawialnych źródeł energii – dane URE pokazują, że liczba odmów przyłączenia do sieci z każdym rokiem znacząco rośnie. Pogarszają się też parametry sieciowe, ale – jak wskazuje NIK – pomimo to modernizacja sieci wciąż postępuje zbyt wolno. Tymczasem bez zdecydowanych inwestycji w tę infrastrukturę rozwój odnawialnych źródeł energii w Polsce nie przyspieszy i nie będzie mowy o uwolnieniu gospodarki od węgla.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.