Komunikaty PR

Movie Games odnotowało ponad 13,3 mln zł zysku netto

2022-05-17  |  12:00
Biuro prasowe

Movie Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, podsumował I kwartał 2022 roku. Spółka osiągnęła prawie 1,7 mln zł skonsolidowanych przychodów, a zysk netto wyniósł ponad 13,3 mln zł, co jest wynikiem o 107 procent wyższym od wartości odnotowanej w analogicznym okresie rok wcześniej. Pierwszy kwartał br. był dla warszawskiego wydawcy okresem intensywnych prac nad flagowymi tytułami oraz rozwojem Grupy Kapitałowej Movie Games.

Movie Games podsumowało udany I kwartał 2022 roku. Spółka wypracowała prawie 1,7 mln zł skonsolidowanych przychodów, a zysk netto wyniósł ponad 13,3 mln zł. Na wyniki wpłynęły m.in. premiera Lust from Beyond: M Edition – łagodniejsza wersja gry Lust from Beyond, a także zmiany w Grupie Kapitałowej Movie Games, takie jak połączenie True Games sp. z o.o. z True Games Syndicate S.A. oraz Pixel Crow Sp. z o.o. z Pixel Crow Games S.A.

Za nami pracowity początek 2022 roku. Pierwszy kwartał był okresem intensywnych prac nad naszymi głównymi tytułami oraz rozwojem całej Grupy. Dzięki temu odnotowaliśmy aż 13,3 mln zł zysku netto, co jest rekordowym wynikiem – komentuje Mateusz Wcześniak, Prezes Zarządu Movie Games.

W lutym br. Movie Games wydało Lust from Beyond: M Edition, czyli reedycję zaprezentowanej w marcu ubiegłego roku gry typu survival horror Lust from Beyond. Nowa wersja odnowiła zainteresowanie oryginalną edycją, zwracając na nią uwagę graczy z wyłączoną widocznością gier dla dorosłych na Steamie. W ciągu 72 godzin na Steamie aktywowano blisko 3500 sztuk M Edition oraz 2800 sztuk wersji bazowej Lust from Beyond. Pierwsze wydanie sprzedało się w liczbie 29 tys. egzemplarzy w ciągu 72 godzin od premiery.

Mamy bardzo ambitne plany na 2022 rok. Obecnie pracujemy nad kilkunastoma tytułami, a część z nich będziemy mogli oddać w ręce graczy już w najbliższym czasie. W portfolio wydawniczym mamy wiele tytułów, które, w naszym przekonaniu, mogą powtórzyć sukces wydanego przez Movie Games jesienią ubiegłego roku Gas Station Simulator – dodaje Mateusz Wcześniak.

Do najważniejszych premier, które Movie Games zamierza wydać w 2022 możemy zaliczyć takie gry jak: Fire Commander, MythBusters: The Game, Winter Survival oraz Food Truck Simulator. Oprócz premier na komputery stacjonarne Movie Games wyda także tytuły na konsole, jednym z nich będzie Robo Revenge Squad na Nintendo Switch oraz PlayStation 4.

 

O Movie Games:

Movie Games to wywodzący się z Polski globalny wydawca gier wideo, notowany na NewConnect. Spółka została założona przez fanów gier z doświadczeniem w branżach finansów, gamingu i mediów. Łączy nowe talenty z cenionymi weteranami branży, takimi jak Maciej Miąsik, kluczowy developer gry Wiedźmin; David Jaffe, twórca God of War, Piotr Gnyp - znany ex-dziennikarz branżowy i ekspert ds nowych technologii, oraz Tobiasz Piątkowski, jeden z najsłynniejszych polskich twórców komiksu i art directorów. Portfolio Movie Games zawiera gry przygodowe (seria “Lust”), symulatory ("Drug Dealer Simulator", “Gas Station Simulator”, “MythBusters” i “Alaskan Truck Simulator”), a także przedstawicieli innych gatunków, takich jak strategia czy city builder. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.