Movie Games S.A. aktualizuje plany wydawnicze
Movie Games S.A., notowany na NewConnect globalny wydawca gier komputerowych i konsolowych, przedstawił podsumowanie działań i aktualizację planów wydawniczych na rok 2022. Uściślone zostały terminy premiery wybranych tytułów. Zaplanowano otwarte playtesty i dema, zapowiedziano gry i porty konsolowe, a także zapewniono udział określonych gier w imprezach branżowych. Ogłoszono także pozyskanie nowego studia.
Grupa kapitałowa Movie Games to łącznie 10 spółek tworzących ekosystem o pełnych możliwościach produkcyjnych, developerskich i portingowych, obejmujących platformy PC, konsolowe, mobilne i VR.
Aktualizacja planów ma związek ze zbliżającym się zamknięciem pierwszego kwartału i przedstawieniem planów na kolejny okres.
- W Movie Games mamy prawdopodobnie najbardziej dynamiczny okres w historii. Co najmniej 11 gier jest w zaawansowanym stadium produkcji. Wzbogaciliśmy się o dwa nowe zespoły, o czym więcej już wkrótce, oraz o wewnętrzny zespół portingowy. Wprowadziliśmy pierwsze nasze tytuły na Epic Games Store. Marketing Movie Games, ze wsparciem Michała Dziwniela z Brave Lamb Studio oraz Damiana Gasińskiego z Pixel Crow Games, utworzył dział wydawnictwa zewnętrznego, tzw. 3rd party publishing, poszukującego trwających niezależnych projektów. Wewnętrznie żartujemy, że jesteśmy dziś “wydawcą 330 stopni”, ponieważ do pełnych 360 brakuje nam tylko działu lokalizacji - komentuje Piotr Gnyp, Chief Marketing Officer Movie Games.
Status projektów wydawniczych Movie Games:
● Zapowiadane prologi do Fire Commander i MythBusters zostały zastąpione playtestami, do których zapisy już się rozpoczęły. Prologu zostaną tym samym zaprezentowane nieco później. Zmiana ta pozytywnie wpłynie na budowanie WL.
● Lust from Beyond: M Edition - demo i premiera wersji gry przeznaczonej głównie na rynki niemiecki i chiński odbyły się zgodnie z planem - kolejno w styczniu i 10 lutego. W ciągu 72 godzin od premiery tytuł, sfinansowany jeszcze w ramach produkcji wersji oryginalnej, wygenerował sprzedaż łącznie ponad 6 tys. sztuk obu wersji gry i umożliwił nawiązanie szeregu partnerstw z zewnętrznymi wydawcami w zakresie cross-promocji.
● Alaskan Truck Simulator - demo gry Road Studio S.A. łączącej symulator jazdy i survival zadebiutuje w ramach Future Games Show na E3 2022. Wstępny termin imprezy to 11 czerwca. Pełna wersja gry w wersji PC planowana jest na Q4 2022.
● MythBusters: The Game - gra na licencji słynnego show Discovery, łącząca symulator z tytułem logicznym, zadebiutuje na PC 25 maja 2022 r. Wydanie poprzedzi premiera bezpłatnego prologu. Na platformie Steam trwają zapisy na playtesty tytułu, które pozwolą dopracować grę w oparciu o opinie graczy. Gra będzie prezentowana w ramach Future Games Show: Spring Showcase. Premiera wersji konsolowych zaplanowana jest na wrzesień. Konwersją zajmuje się nowo pozyskane do Rodziny Movie Games studio które docelowo będzie działało pod brandem Detalion.
● Fire Commander - strategia czasu rzeczywistego od Pixel Crow Games i Atomic Wolf uruchomiła zapisy na playtesty tytułu na platformie Steam. Po kilku tygodniach testów wprowadzenie zmian na bazie feedbacku graczy zakończy fazę produkcji i poprzedza premierę w Q2 2022. Dokładna data będzie ustalona w oparciu o analizę konkurencyjnych premier. Ponadto gra została przyjęta do festiwalu The Mix 2022. Prowadzone są zaawansowane rozmowy z wydawcą
● Food Truck Empire - w lutym miejsce miała oficjalna zapowiedź gry strategicznej typu tycoon, realizowanej przez Lichthund i koprodukowanej przez Pixel Crow Games. Wstępne wyniki strony Steam i przyrost wishlist są bardzo zadowalające. Gra będzie prezentowana w ramach Future Games Show: Spring Showcase. Na PC trafi w Q4 2022.
● Nightclub Manager: Violet Vibe - na zaawansowanym etapie są prace nad demem gry True Games Syndicate. Jego premierę w Q2 2022 poprzedzi rozpoczęcie kampanii marketingowej. Okno premierowe pełnej wersji to Q3-Q4 2022.
● Drug Dealer Manager - premiera karty steam tytułu została przesunięta na marzec 2022 w związku ze strategią zakładającą maksymalne wykorzystanie visibility boostu oferowanego przez Steam nowym grom. Gra zostanie zapowiedziana, prezentując o wiele wyższy poziom graficzny, co skutkuje zwiększonym zainteresowaniem graczy oraz długotrwałym podtrzymaniem wysokiej widoczności na Steamie.
● Frankie’s Revenge - kooperacyjna gra akcji od Mill Games i Rikodu zostanie wydana na konsolach PlayStation, Xbox i Switch w Q2 2022. Trwa proces wprowadzania tytułu do storefrontów poszczególnych platform.
● Brew! Drink! Refreshing! (tytuł roboczy) - trwają prace nad zwiastunem i przygotowania do premiery karty Steam symulatora browaru craftowego autorstwa Star Drifters i Pixel Crow Games. Planowana zapowiedź w Q2 2022.
● Drug Dealer Simulator NS - finalizowane są plany wydania wersji na konsolę Nintendo Switch, w przypadku której trudności wynikały z natury tytułu i polityki właściciela platformy wobec gier o tematyce gangsterskiej. Postępy zmierzają w dobrym kierunku, zaś gra powinna ukazać się w terminie 11-15 kwietnia 2022.
● Drug Dealer Simulator 2 - trwają prace nad zwiastunem i przygotowania do premiery karty Steam sequelu jednego z największych hitów Movie Games. Grę realizują studia Byterunners i Byte Barrel. Planowana zapowiedź w Q2 2022. Movie Games S.A. podpisała umowę na wykorzystanie licencji serialu Netfliksa Narcos w planowanym DLC do gry.
● Winter Survival - gra survivalowa od DRAGO entertainment planowo ma ukazać się w Q2 2022 w formule Early Access. Tytuł powstaje we współpracy ze słynnym podróżnikiem Markiem Kamińskim.
● Food Truck Simulator - premierę w ramach festiwalu Steam Next Fest miało demo nowego symulatora twórców Gas Station Simulator. Wydarzenie znacząco wzmocniło wishlistę tytułu jak i apetyt graczy. Premiera gry planowana jest w 2022 roku.
Ponadto w grupie kapitałowej Movie Games trwają prace nad niezapowiedzianym tytułem Lunarium Creations, twórców serii Lust.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.
Od początku istnienia Movie Games jej głównym celem jest tworzenie zróżnicowanych tytułów dostosowanych do potrzeb globalnego rynku. W myśl tej idei konsekwentnie powiększa swoje zespoły wewnętrzne, aby spełniać swoje założenia i realizować nawet dziesięć produkcji rocznie.
Spółka od 2018 roku jest notowana na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.