Komunikaty PR

Movie Games S.A. wprowadza swoje tytuły na Epic Games Store

2022-03-17  |  08:20
Biuro prasowe

Movie Games S.A., notowany na NewConnect globalny wydawca gier wideo, poinformował o uruchomieniu pierwszych stron swoich produktów na Epic Games Store, uważanym za drugą po Steamie największą globalną platformę dystrybucji gier PC. Dzięki temu posunięciu spółka otwiera się na wielomilionowy segment odbiorców.

Movie Games S.A. to wydawca gier na komputery osobiste, konsole, urządzenia VR i mobilne, z wewnętrznymi możliwościami produkcyjnymi i portingowymi. Portfolio spółki zawiera gry przygodowe (seria Lust), symulatory (Drug Dealer Simulator, Gas Station Simulator, MythBusters: The Game i Alaskan Truck Simulator), a także gry strategiczne czy produkcje typu city builder.

W ostatnich tygodniach spółka wprowadziła swoje nadchodzące produkcje na Epic Games Store, jedną z największych na świecie platform dystrybucyjnych dla gier PC.  Tym samym Movie Games otwiera się na miliony nowych użytkowników, zyskuje wsparcie marketingowe na nowym kanale komunikacji z graczami oraz korzystne warunki sprzedaży swoich produktów (revenue share). Dotychczas wprowadzone na platformę produkcje to m.in. wyczekiwany Alaskan Truck Simulator od Road Studio S.A., Food Truck Empire koprodukowany przez Pixel Crow Games, czy MythBusters: The Game na licencji legendarnego serialu Discovery.

- Jako Movie Games systematycznie wprowadzamy nasze tytuły na nowe platformy, zaś Epic Games Store jest jedną z najważniejszych. Jestesmy już na Steam, GOG.com, Muve, Plugin Digital, czy azjatyckich Heybox i Sonkwo, a teraz docieramy z naszymi produktami do graczy poprzez EGS. To szczególnie istotne, ponieważ Epic Games Store generuje własne wishlisty, co zwiększa potencjał naszych nadchodzących premier. Jednocześnie pracujemy nad zwiększeniem liczby tytułów dostępnych np. na GOG.com, i przygotowujemy się do zdecydowanego wejścia na rynek gier konsolowych. Ponadto kampania premierowa Lust from Beyond: M Edition pozwoliła nam wzmocnić synergię marketingu wewnątrz grupy kapitałowej oraz rozszerzyć współpracę cross-promocyjną z innymi wydawcami – komentuje Piotr Gnyp, CMO Movie Games.

Obecnie w Movie Games trwają otwarte zapisy na playtesty nadchodzących gier Fire CommanderMythBusters: The Game, których premiera zapowiadana jest na Q2 2022. Pomiędzy 21 a 24 marca wybrane gry Movie Games będą prezentowane w ramach The MIX i Future Games Show, międzynarodowych konferencji branżowych skierowanych do graczy. Tytuły wydawcy pojawią się także na targach E3, podczas któych Movie Games udostępni demo oczekiwanego Alaskan Truck Simulator.

 

O Movie Games:

Movie Games to wywodzący się z Polski globalny wydawca gier wideo, notowany na NewConnect. Spółka została założona przez fanów gier z doświadczeniem w branżach finansów, gamingu i mediów. Łączy nowe talenty z cenionymi weteranami branży, takimi jak Maciej Miąsik, kluczowy developer gry Wiedźmin; David Jaffe, twórca God of War, oraz Tobiasz Piątkowski, jeden z najsłynniejszych polskich twórców komiksu i art directorów.

Portfolio Movie Games zawiera gry przygodowe (“Lust for Darkness”, “Lust from Beyond”, “Lust from Beyond: M Edition”), symulatory ("Drug Dealer Simulator", “Gas Station Simulator”, “MythBusters” i “Alaskan Truck Simulator”), a także inne gatunki, takie jak strategia czy city builder. W roku 2021 Movie Games, wspólnie ze studiem produkcji, postprodukcji i efektów specjalnych Platige Image, założyło Image Games, studio developerskie indie premium skupiające się na grach role-playing klasy indie AA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.