Movie Games S.A. wprowadza swoje tytuły na Epic Games Store
Movie Games S.A., notowany na NewConnect globalny wydawca gier wideo, poinformował o uruchomieniu pierwszych stron swoich produktów na Epic Games Store, uważanym za drugą po Steamie największą globalną platformę dystrybucji gier PC. Dzięki temu posunięciu spółka otwiera się na wielomilionowy segment odbiorców.
Movie Games S.A. to wydawca gier na komputery osobiste, konsole, urządzenia VR i mobilne, z wewnętrznymi możliwościami produkcyjnymi i portingowymi. Portfolio spółki zawiera gry przygodowe (seria Lust), symulatory (Drug Dealer Simulator, Gas Station Simulator, MythBusters: The Game i Alaskan Truck Simulator), a także gry strategiczne czy produkcje typu city builder.
W ostatnich tygodniach spółka wprowadziła swoje nadchodzące produkcje na Epic Games Store, jedną z największych na świecie platform dystrybucyjnych dla gier PC. Tym samym Movie Games otwiera się na miliony nowych użytkowników, zyskuje wsparcie marketingowe na nowym kanale komunikacji z graczami oraz korzystne warunki sprzedaży swoich produktów (revenue share). Dotychczas wprowadzone na platformę produkcje to m.in. wyczekiwany Alaskan Truck Simulator od Road Studio S.A., Food Truck Empire koprodukowany przez Pixel Crow Games, czy MythBusters: The Game na licencji legendarnego serialu Discovery.
- Jako Movie Games systematycznie wprowadzamy nasze tytuły na nowe platformy, zaś Epic Games Store jest jedną z najważniejszych. Jestesmy już na Steam, GOG.com, Muve, Plugin Digital, czy azjatyckich Heybox i Sonkwo, a teraz docieramy z naszymi produktami do graczy poprzez EGS. To szczególnie istotne, ponieważ Epic Games Store generuje własne wishlisty, co zwiększa potencjał naszych nadchodzących premier. Jednocześnie pracujemy nad zwiększeniem liczby tytułów dostępnych np. na GOG.com, i przygotowujemy się do zdecydowanego wejścia na rynek gier konsolowych. Ponadto kampania premierowa Lust from Beyond: M Edition pozwoliła nam wzmocnić synergię marketingu wewnątrz grupy kapitałowej oraz rozszerzyć współpracę cross-promocyjną z innymi wydawcami – komentuje Piotr Gnyp, CMO Movie Games.
Obecnie w Movie Games trwają otwarte zapisy na playtesty nadchodzących gier Fire Commander i MythBusters: The Game, których premiera zapowiadana jest na Q2 2022. Pomiędzy 21 a 24 marca wybrane gry Movie Games będą prezentowane w ramach The MIX i Future Games Show, międzynarodowych konferencji branżowych skierowanych do graczy. Tytuły wydawcy pojawią się także na targach E3, podczas któych Movie Games udostępni demo oczekiwanego Alaskan Truck Simulator.
O Movie Games:
Movie Games to wywodzący się z Polski globalny wydawca gier wideo, notowany na NewConnect. Spółka została założona przez fanów gier z doświadczeniem w branżach finansów, gamingu i mediów. Łączy nowe talenty z cenionymi weteranami branży, takimi jak Maciej Miąsik, kluczowy developer gry Wiedźmin; David Jaffe, twórca God of War, oraz Tobiasz Piątkowski, jeden z najsłynniejszych polskich twórców komiksu i art directorów.
Portfolio Movie Games zawiera gry przygodowe (“Lust for Darkness”, “Lust from Beyond”, “Lust from Beyond: M Edition”), symulatory ("Drug Dealer Simulator", “Gas Station Simulator”, “MythBusters” i “Alaskan Truck Simulator”), a także inne gatunki, takie jak strategia czy city builder. W roku 2021 Movie Games, wspólnie ze studiem produkcji, postprodukcji i efektów specjalnych Platige Image, założyło Image Games, studio developerskie indie premium skupiające się na grach role-playing klasy indie AA.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.