Movie Games S.A. wprowadza swoje tytuły na Epic Games Store
Movie Games S.A., notowany na NewConnect globalny wydawca gier wideo, poinformował o uruchomieniu pierwszych stron swoich produktów na Epic Games Store, uważanym za drugą po Steamie największą globalną platformę dystrybucji gier PC. Dzięki temu posunięciu spółka otwiera się na wielomilionowy segment odbiorców.
Movie Games S.A. to wydawca gier na komputery osobiste, konsole, urządzenia VR i mobilne, z wewnętrznymi możliwościami produkcyjnymi i portingowymi. Portfolio spółki zawiera gry przygodowe (seria Lust), symulatory (Drug Dealer Simulator, Gas Station Simulator, MythBusters: The Game i Alaskan Truck Simulator), a także gry strategiczne czy produkcje typu city builder.
W ostatnich tygodniach spółka wprowadziła swoje nadchodzące produkcje na Epic Games Store, jedną z największych na świecie platform dystrybucyjnych dla gier PC. Tym samym Movie Games otwiera się na miliony nowych użytkowników, zyskuje wsparcie marketingowe na nowym kanale komunikacji z graczami oraz korzystne warunki sprzedaży swoich produktów (revenue share). Dotychczas wprowadzone na platformę produkcje to m.in. wyczekiwany Alaskan Truck Simulator od Road Studio S.A., Food Truck Empire koprodukowany przez Pixel Crow Games, czy MythBusters: The Game na licencji legendarnego serialu Discovery.
- Jako Movie Games systematycznie wprowadzamy nasze tytuły na nowe platformy, zaś Epic Games Store jest jedną z najważniejszych. Jestesmy już na Steam, GOG.com, Muve, Plugin Digital, czy azjatyckich Heybox i Sonkwo, a teraz docieramy z naszymi produktami do graczy poprzez EGS. To szczególnie istotne, ponieważ Epic Games Store generuje własne wishlisty, co zwiększa potencjał naszych nadchodzących premier. Jednocześnie pracujemy nad zwiększeniem liczby tytułów dostępnych np. na GOG.com, i przygotowujemy się do zdecydowanego wejścia na rynek gier konsolowych. Ponadto kampania premierowa Lust from Beyond: M Edition pozwoliła nam wzmocnić synergię marketingu wewnątrz grupy kapitałowej oraz rozszerzyć współpracę cross-promocyjną z innymi wydawcami – komentuje Piotr Gnyp, CMO Movie Games.
Obecnie w Movie Games trwają otwarte zapisy na playtesty nadchodzących gier Fire Commander i MythBusters: The Game, których premiera zapowiadana jest na Q2 2022. Pomiędzy 21 a 24 marca wybrane gry Movie Games będą prezentowane w ramach The MIX i Future Games Show, międzynarodowych konferencji branżowych skierowanych do graczy. Tytuły wydawcy pojawią się także na targach E3, podczas któych Movie Games udostępni demo oczekiwanego Alaskan Truck Simulator.
O Movie Games:
Movie Games to wywodzący się z Polski globalny wydawca gier wideo, notowany na NewConnect. Spółka została założona przez fanów gier z doświadczeniem w branżach finansów, gamingu i mediów. Łączy nowe talenty z cenionymi weteranami branży, takimi jak Maciej Miąsik, kluczowy developer gry Wiedźmin; David Jaffe, twórca God of War, oraz Tobiasz Piątkowski, jeden z najsłynniejszych polskich twórców komiksu i art directorów.
Portfolio Movie Games zawiera gry przygodowe (“Lust for Darkness”, “Lust from Beyond”, “Lust from Beyond: M Edition”), symulatory ("Drug Dealer Simulator", “Gas Station Simulator”, “MythBusters” i “Alaskan Truck Simulator”), a także inne gatunki, takie jak strategia czy city builder. W roku 2021 Movie Games, wspólnie ze studiem produkcji, postprodukcji i efektów specjalnych Platige Image, założyło Image Games, studio developerskie indie premium skupiające się na grach role-playing klasy indie AA.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.