Movie Games VR opublikowało memorandum informacyjne
Movie Games VR S.A., spółka z grupy kapitałowej Movie Games, ogłosiła pierwszy w swojej historii proces podniesienia kapitału poprzez emisję akcji z prawem poboru. Pozyskane w ten sposób 1,5 mln zł ma pozwolić na sfinansowanie trzech pierwszych produkcji.
W ramach emisji Spółka planuje wyemitować nie więcej niż 6 335 580 akcji serii M po cenie 0,24 zł każda. Za każdą jedną akcję Spółki posiadaną na koniec dnia ustalenia prawa poboru akcjonariuszowi przysługuje jedno jednostkowe prawo poboru. Trzy jednostkowe prawa poboru uprawniają do objęcia dwóch akcji serii M. Akcje serii M objęte zapisami dodatkowymi Zarząd przydziela proporcjonalnie do zgłoszeń. Pozostałe akcje Zarząd przydzieli według swojego uznania po cenie nie niższej niż emisyjna.
13 maja Movie Games VR poinformowało rynek o harmonogramie emisji, który przedstawia się następująco:
20 maja | Publikacja Memorandum Informacyjnego |
23 maja | Ostatni dzień sesyjny, w którym można nabyć na rynku NewConnect, prowadzonym jako Alternatywny System Obrotu przez w GPW Warszawie S.A. Akcje Spółki z przysługującym Prawem Poboru do objęcia Akcji Serii M |
25 maja | Dzień Prawa Poboru |
31 maja | Rozpoczęcie przyjmowania zapisów w wykonaniu Prawa Poboru i Zapisów Dodatkowych |
14 czerwca | Zakończenie przyjmowania zapisów w wykonaniu Prawa Poboru i Zapisów Dodatkowych |
24 czerwca | Przydział Akcji Oferowanych objętych w wykonaniu Prawa Poboru oraz w Zapisach Dodatkowych |
27 czerwca - 4 lipca | Przyjmowanie Zapisów na Akcje Oferowane nieobjęte w wykonaniu Prawa Poboru i w zapisach dodatkowych przez podmioty, które odpowiedzą na zaproszenie Zarządu Emitenta |
5 lipca | Przydział akcji podmiotom, które odpowiedzą na zaproszenie Zarządu Emitenta |
W piątek 20 maja nastąpiła realizacja pierwszego punktu harmonogramu - publikacja memorandum informacyjnego. Dokument zawiera szczegółowe parametry emisji, opis spółki, usług celów strategicznych oraz bieżącej sytuacji Movie Games VR. Akcjonariusze chcący zapoznać się z tym materiałem mogą go pobrać ze strony mgvremisja.pl.
Doradcą w ramach procesu jest INC SA, które niejednokrotnie wspierało spółki z grupy Movie Games SA przy pozyskiwaniu finansowania. INC SA to notowana na GPW firma doradczo - inwestycyjna posiadająca licencję autoryzowanego doradcy NewConnect.
- Jest to pierwszy proces pozyskania finansowania przez Movie Games VR, co czyni go kluczowym strategicznie dla Spółki. Pozyskane pieniądze mają zagwarantować realizację głównych celów spółki w perspektywie blisko dwóch lat. Wybraliśmy INC SA na doradcę procesu z uwagi na dotychczasowe pozytywne doświadczenia grupy Movie Games ze współpracy z nią. Zależało nam na pracy z profesjonalnym i doświadczonym podmiotem. Zespół INC SA jak najbardziej spełnia nasze oczekiwania – informuje Kamil Mańko, Prezes Zarządu Movie Games VR.
Zgodnie z opublikowanym memorandum objęcie całości emitowanych akcji umożliwi zrealizowanie wszystkich zakładanych celów emisyjnych. Spółka zakłada że pierwsze przychody ze sprzedaży realizowanych produkcji powinny pojawić się między II - IV kwartałem 2023 roku.
O Movie Games VR:
Movie Games VR to spółka z Grupy Movie Games zajmująca się produkcją gier w oparciu o platformę Virtual Reality. Powstała w 2021 roku spółka ma być głównym porting house dla IP powstałych w ramach Grupy Kapitałowej oraz nawiązywać współpracę z podmiotami zewnętrznymi. W tym celu w zeszłym roku zawarto umowy i listy intencyjne z takimi podmiotami jak Movie Games, True Games, Road Studio,Drago Entertainment oraz spółką FlintArts. Jednocześnie jednym z celów jest również realizacja tytułów własnych, nad którymi prace już trwają.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.