My Spa Resort od Cherrypick Games trafi na Nintendo Switch

Cherrypick Games, notowany na NewConnect deweloper i wydawca gier mobilnych, podpisał umowę z Forestlight Games na wydanie jednej ze swoich najpopularniejszych gier – My Spa Resort – w wersji na Nintendo Switch. Do tej pory sprzedaż tytułu wygenerowała około 1,4 mln USD przychodów, a samą grę pobrano 3 mln razy. W styczniu Cherrypick Games nawiązało współpracę z Pixel Trapps, spółką zależną Forestlight Games, w zakresie wspólnego rozwoju projektów mobilnych, w tym również w wersji e-sportowej.
- My Spa Resort dostępna na urządzeniach mobilnych cały czas wzbudza duże zainteresowanie. Gra przeszła już kilka aktualizacji. Dywersyfikacja działalności o nowe kanały sprzedaży jest jednym z naszych kluczowych założeń, dlatego podjęliśmy decyzję o dystrybucji tytułu w wersji na konsolę Nintendo Switch. W tym zakresie podpisaliśmy umowę z Forestlight Games, które zajmie się wydaniem My Spa Resort – mówi Marcin Kwaśnica, prezes zarządu Cherrypick Games.
Gra dostępna na urządzeniach iOS i Android, w tym w chińskim sklepie Apple App Store, to wyjątkowe połączenie rolnictwa, budowania i zarządzania własnym kurortem. Łączna liczba pobrań na urządzenia mobilne wynosi 3 mln. Rozszerzenie dystrybucji o Nintendo Switch ma wygenerować dodatkowe źródło przychodów dla spółki.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że po umowie podpisanej z Cherrypick Games przez naszą spółkę zależną Pixel Trapps, zajmującą się produkcją gier na urządzenia mobilne, możemy rozszerzyć naszą współpracę już bezpośrednio. Uważamy, że gra My Spa Resort po przeniesieniu na platformę Switch ma szansę osiągnąć duży sukces, dlatego dołożymy starań, aby port gry był jak najlepiej przygotowany do wymogów tej platformy i oczekiwań graczy - mówi Tomasz Mazur, prezes zarządu Forestlight Games.
Cherrypick Games razem z Pixel Trapps, ma w planach rozwijać gry mobilne. Spółki mają współtworzyć razem kilka tytułów.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.