My Spa Resort od Cherrypick Games trafi na Nintendo Switch

Cherrypick Games, notowany na NewConnect deweloper i wydawca gier mobilnych, podpisał umowę z Forestlight Games na wydanie jednej ze swoich najpopularniejszych gier – My Spa Resort – w wersji na Nintendo Switch. Do tej pory sprzedaż tytułu wygenerowała około 1,4 mln USD przychodów, a samą grę pobrano 3 mln razy. W styczniu Cherrypick Games nawiązało współpracę z Pixel Trapps, spółką zależną Forestlight Games, w zakresie wspólnego rozwoju projektów mobilnych, w tym również w wersji e-sportowej.
- My Spa Resort dostępna na urządzeniach mobilnych cały czas wzbudza duże zainteresowanie. Gra przeszła już kilka aktualizacji. Dywersyfikacja działalności o nowe kanały sprzedaży jest jednym z naszych kluczowych założeń, dlatego podjęliśmy decyzję o dystrybucji tytułu w wersji na konsolę Nintendo Switch. W tym zakresie podpisaliśmy umowę z Forestlight Games, które zajmie się wydaniem My Spa Resort – mówi Marcin Kwaśnica, prezes zarządu Cherrypick Games.
Gra dostępna na urządzeniach iOS i Android, w tym w chińskim sklepie Apple App Store, to wyjątkowe połączenie rolnictwa, budowania i zarządzania własnym kurortem. Łączna liczba pobrań na urządzenia mobilne wynosi 3 mln. Rozszerzenie dystrybucji o Nintendo Switch ma wygenerować dodatkowe źródło przychodów dla spółki.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że po umowie podpisanej z Cherrypick Games przez naszą spółkę zależną Pixel Trapps, zajmującą się produkcją gier na urządzenia mobilne, możemy rozszerzyć naszą współpracę już bezpośrednio. Uważamy, że gra My Spa Resort po przeniesieniu na platformę Switch ma szansę osiągnąć duży sukces, dlatego dołożymy starań, aby port gry był jak najlepiej przygotowany do wymogów tej platformy i oczekiwań graczy - mówi Tomasz Mazur, prezes zarządu Forestlight Games.
Cherrypick Games razem z Pixel Trapps, ma w planach rozwijać gry mobilne. Spółki mają współtworzyć razem kilka tytułów.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.