Na PlayStation 4 debiutuje Car Demolition Clicker od Demolish Games!
Car Demolition Clicker z portfolio wydawniczego Demolish Games – debiutuje dziś na PlayStation 4. Od lipca 2018 roku gra dostępna jest w wersji na PC, a od grudnia 2020 roku na Xbox. Docelowo tytuł ukaże się także na PlayStation Store. Podczas rozgrywki gracz zarabia pieniądze poprzez niszczenie pojazdów. Demolish Games prowadzi obecnie ofertę publiczną akcji, w ramach której chce pozyskać 1 mln zł na nowe produkcje. Do końca br. Spółka chce zadebiutować na NewConnect.
Car Demolition Clicker polega na niszczeniu samochodów za pomocą dostępnej w rozgrywce broni. W ten sposób gracz zarabia pieniądze i może rozwijać asortyment swoich środków bojowych oraz odkrywać kolejne pojazdy, m.in. samochody dostawcze, tiry, czy wielkie buldożery. Producentem tytułu jest studio Blue Sunset Games, za wydanie gry na PC odpowiadało Ultimate Games. Demolish Games jest właścicielem IP tytułu oraz na mocy zawartej umowy ze studiem Console Labs będzie mieć udział w zyskach ze sprzedaży wersji na PS4 na poziomie 10%.
- Car Demolition Clicker wyróżnia się zróżnicowaną oprawą wizualną. Akcja rozgrywa się pośród nocnych alejek, placów budowy, czy stacji benzynowych. Jest to unikatowy kliker, w którym gracz doświadczy wielu emocji. Wśród aktywności, które może podjąć niszcząc samochody są: rozbijanie okien, niszczenie masek, czy przebijanie opon. Rozwój dystrybucji o nową platformę jest dla nas szansą dotarcia do jeszcze większej liczby fanów gier z serii Demolish and Build. Mam nadzieję, że użytkownikom PS4 spodoba się rozgrywka, a obecność wyzwań, np. w postaci przeciwników-bossów, sprawi, że będzie jeszcze bardziej angażująca – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games.
Demolish Games prowadzi obecnie II transzę oferty publicznej w związku z emisją nowych akcji. Zapisy na akcje mogą złożyć wszyscy zainteresowani. Celem spółki w tej rundzie jest pozyskanie 0,5 mln zł na nowe produkcje. Łącznie, w obu transzach, Spółka chce pozyskać 1 mln zł. Usługę oferowania akcji na rzecz Demolish Games wykonuje Dom Maklerski INC S.A. Jednorazowy zapis na akcje Spółki w ramach obecnie trwającej transzy nie może przekroczyć 15 tys. zł. Na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie https://demolish-games.com/ dostępne są informacje o akcjach oraz warunkach składania zapisów na akcje wraz z dokumentem ofertowym.
Studio pracuje aktualnie nad swoim flagowym projektem z popularnej serii Demolish and Build – Demolish and Build 2022. Gracz wcieli się w rolę kierownika firmy budowlanej, będzie przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości.
W grze pojawi się wiele nowości i urozmaiceń, które obejmą mechanikę oraz aspekty wizualne. Premiera Demolish and Build 2022 planowana jest na przełomie 2021 i 2022 r.
Do końca I kw. br. studio planuje udostępnić zwiastuny gier Malone in Nigthmares oraz WW2 Underground, które wraz z tytułem Explosive Demolition Simulator są obecnie w fazie preprodukcji.
Studio chce dywersyfikować działalność i wydawać 3-5 gier rocznie, w tym 2 tworzone przez własne zespoły.
Nowe tytuły na komputery stacjonarne wyda Demolish Games, na konsole – Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Spółki.
Do końca br. Spółka planuje wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.