Nowa platforma marketplace odpowiada już za ponad 25% przychodów Skinwallet!
Skinwallet, pierwsza spółka z sektora e-sportowego notowana na warszawskiej giełdzie, przedstawiła efekty działalności uruchomionej 5 października br. platformy Skinwallet Market. Po dwóch tygodniach funkcjonowania udział platformy w ogólnych przychodach spółki wyniósł ponad 25 procent.
- Jesteśmy zadowoleni z wyników, jakie osiągnął Skinwallet Market. Są one w pełni zgodne z naszymi założeniami – informuje Kornel Szwaja, prezes Skinwallet. - To jasne potwierdzenie, że przyjęta przez nas strategia marketingowa jest skuteczna. Skinwallet Market wygenerował ponad 25 procent sumy przychodów odnotowanych przez nas od czasu uruchomienia platformy do zamknięcia podsumowania, czyli w dniach 5-19 października. Naszym celem jest, aby w perspektywie najbliższych tygodni udział przychodów Skinwallet Market doszedł do poziomu 40-50 procent i chcemy utrzymać taką tendencję wzrostową w kolejnych tygodniach. W związku z tym kontynuujemy intensywne działania marketingowe. Równolegle pracujemy nad otwarciem platformy na nowych sprzedawców, co będzie kolejnym istotnym krokiem w rozwoju działalności spółki – komentuje Szwaja.
Fani e-sportu mogą aktualnie dokonywać za pośrednictwem platformy transakcji kupna, a do końca roku platforma zostanie rozbudowana o funkcjonalności umożliwiające bezpośredni handel pomiędzy użytkownikami.
- Uruchomienie tzw. two-sided marketplace, czyli platformy umożliwiającej zawieranie transakcji bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, otworzy nas na kilkunastokrotnie większy rynek i pozwoli na pełne wykorzystanie potencjału Skinwallet – dodaje Szwaja.
Poza marketplace, spółka oferuje użytkownikom również drugi produkt - platformę działającą w modelu instant, przeznaczoną do obrotu dobrami cyfrowymi z gier takich jak CS:GO, Dota 2 czy Team Fortress 2. Skinwallet Instant daje możliwość natychmiastowej wyceny i sprzedaży dóbr cyfrowych będących w posiadaniu użytkowników. Uruchomienie własnego marketplace pozwala spółce na zaspokojenie również innych potrzeb użytkowników tej platformy, a także umożliwia zniwelowanie kosztów związanych z odsprzedażą przedmiotów nabytych przez Skinwallet w ramach platformy Instant, co w konsekwencji wpłynie na zwiększenie zysków spółki.
Działająca od 2019 roku platforma Skinwallet to jeden z największych serwisów skupujących dobra cyfrowe z gier metodą mass-deposit (tj. w sposób pozwalający na sprzedaż wielu przedmiotów równocześnie) na rynku oraz największa polska strona zajmująca się handlem takimi aktywami. Spółka zadebiutowała na NewConnect 2 września br.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.