Komunikaty PR

Olymp w drodze na rynek NewConnect

2020-10-23  |  10:00
Biuro prasowe

Uznany dostawca kompleksowych rozwiązań dla branży fitness Olymp, specjalizujący się w produkcji sprzętu treningowego, zamierza na przełomie 2020/2021 r. zadebiutować na rynku NewConnect. W lipcu spółka z sukcesem pozyskała od inwestorów ponad 1 mln zł w ramach przeprowadzonej kampanii na platformie crowdinwestycyjnej. Obecnie spółka skupia się na realizacji obranych celi emisyjnych, dopasowując się do realiów rynkowych poprzez dywersyfikacje swoich kanałów sprzedaży oraz usługi rewitalizacji używanych maszyn.

Olymp prowadzi działalność skupiającą się na produkcji oraz dystrybucji sprzętu fitness. Marka jest obecna na rynku od prawie 40 lat, od kiedy to rozpoczęła produkcję sprzętu siłowego w Golędzinowie jeszcze w latach 70. Spółka kładzie duży nacisk na tworzenie produktów odpowiadających precyzyjnie określonym grupom klientów. W swojej ofercie posiada ona swoje dwie linie produktów: Classic i New Generation, oraz dystrybuowany sprzęt treningowy od najlepszych światowych marek.

- To co nas wyróżnia na rynku to solidne i wytrzymałe maszyny ekonomiczne. W Polsce, szczególnie wśród starszych pokoleń związanych ze sportem, jesteśmy znaną i docenianą marką. Możemy wyposażyć kompleksowo każdy obiekt sportowy przy użyciu naszych dwóch linii produktów oraz urządzeń światowych marek. Oferujemy naszym klientom pełną kastomizacja kolorystyczną, gdzie sprzęt może być dostosowany według indywidualnych upodobań klienta, możemy zejść nawet do poziomu koloru pojedynczej nitki. – komentuje Sylwia Czepiżak, Prezes Zarządu Olymp SA.

Produkty spółki pozycjonowane są jako „value-for-money”, oferujące najlepszą jakość w przystępnej cenie, średnio 20 % niższej od globalnej konkurencji. Jest to sprzęt przeznaczony głównie dla klubów fitness, który jest kluczowym segmentem klientów w strategii spółki. Jednocześnie spółka dywersyfikuje swoje grupy docelowe, rozwijając się na rynkach wertykalnych, oferując swoje produkty klientom niepowiązanych bezpośrednio z branżą fitness tj. hotele, SPA, galerie handlowe. Spółka prowadzi również sprzedaż w kanale B2C oferując swój sprzęt klientom indywidualnym, poprzez stronę internetową: sklep-fitness.pl.

Oczywiście, segment klubów fitness stanowi dominujący udział w strukturze przychodów spółki, dlatego też właśnie tam skupiamy naszą największą uwagę. Jednakże nie możemy zapominać, że to właśnie w tym segmencie klientów istnieje największe nasycenie konkurencji. Rynek sprzętu treningowego dynamicznie rośnie, lecz przy obecnej liczbie konkurentów zwiększenie na nim swoich udziałów stanowi spore wyzwanie. Branża fitness cechuje się ograniczoną przewidywalnością, wobec czego stale dopasowujemy naszą ofertę do panujących realiów rynkowych, rozszerzając nasze segmenty klientów o kolejne grupy. – mówi Sylwia Czepiżak.

Olymp świadczy także działalność konsultingową w zakresie prawidłowego zagospodarowania przestrzeni w klubach fitness oraz usługi rewitalizacji używanego sprzętu fitness w celu maksymalizacji stopy zwrotu z każdego zamówienia.

Posiadając prawie 40-letnie doświadczenie w branży, chętnie dzielimy się z klientami wiedzą na temat poprawnego gospodarowania przestrzenią klubową. Dodatkowo, oferując im usługę renowacji starego sprzętu, jesteśmy w stanie dotrzeć do bardziej budżetowych grup klientów, których nie stać na zakup nowego sprzętu. Koszt renowacji starej maszyny to ok. 1/3 ceny nowego sprzętu.  – dodaje Sylwia Czepiżak.

W lipcu, spółka z sukcesem przeprowadziła kampanie crowdfundingową pozyskując od inwestorów ponad 1 mln zł. Środki pozyskane w drodze emisji akcji mają być wykorzystane na dalsze prace nad dokumentacją techniczną sprzętu oraz recertyfikację maszyn, niezbędnej by prowadzić sprzedaż na rynkach zagranicznych. Dodatkowo, część środków ma być przeznaczona na płatność za zakup sklepu internetowego sklep-fitness.pl oraz jego serwis.

Na przełomie 2020 i 2021 r. spółka planuje debiut na NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.